piatok 17. júla 2015

SÚŤAŽ o knihu DRUHÁ ŠANCA od MICHALA ŠKOMBÁRA

Je tu čas na dlllho dlho avizovanú súťaž! Aj keď teda určite chápete, že na dobré veci sa čaká :D

S radosťou vám predstavujem napínavý knižný debut slovenského autora Michala Škombára!

Druhá šanca je prvotina mladého slovenského autora Michala Škombára s prvkami autobiografie. Autor má, podobne ako hlavný hrdina Mike Hansson, zákernú chorobu – svalovú atrofiu. Mike sa po tom, ako prestal na chvíľu dýchať, ocitá v nemocnici, kde stretá výnimočnú osobu, Toma... Po istom čase sa jeho život úplne mení. Dostane druhú šancu, ktorú naplno využije. Zrazu je z neho chalan, ktorý môže chodiť a užívať si život, ako to doposiaľ nebolo možné. Ocitá sa na vojenskej škole v Londýne, kde sa podobne ako Tom učí byť mužom. Postupne sa z neho stáva tajný hrdina. Dostáva sa do rôznych situácií, v ktorých mu ide o vlastný život. Avšak vie, že jeho cieľom je záchrana ľudí, a nebojí sa pri tom stratiť to najcennejšie.

S Michalom sme si začali písať pred niekoľkými týždňami a bol úplne úžasný, pretože keď som sa mu ospravedlnila, že momentálne vôbec nestíham recenzovať recenzáky od autorov a od vydavateľstiev, tak neváhal a ponúkol knihu aspoň do súťaže :)



Z celého srdca preto dúfam, že si Druhá šanca nájde skvelého nového majiteľa, ktorý sa z nej bude tešiť.

A aby ste do súťaženia nešli úplne naslepo, mám tu pre vás to najlepšie z recenzií mojich súblogerovcov :) Zároveň prosím týchto súblogerovcov, aby ma kontaktovali, ak majú niečo proti tomu, aby som ich na MAWOBe citovala a ja to okamžite stiahnem (alebo teda keď dôjdem v nedeľu domov z grilovačky :D).

"Ak máte radi netradičné knihy, skúste Druhú šancu. Verím, že vás osloví!"
                                                                                                                -- Our Universe of Books


"Záver ma prekvapil... a nielen ten. Celá kniha ma prekvapila. Bola úplne o niečom inom, ako som predpokladala. Dokázala ma vtiahnuť do deja a upútať moju pozornosť. Dokonca ma prinútila tešiť sa na pokračovanie."
                                                                                                                 -- Knižné maniačky


Mám rada ak sa autor nebojí experimentovať a odstráni pár postáv. Príbehu takéto zvraty len
prospejú.
                                                                                                                  -- U dvou lumpů


"Určite neľutujem, že som si prečítal Druhú šancu. Už len kvôli Mišovi to nebol román ako všetky ostatné - a ak napriek všetkým chybám bolo cítiť, že autor do svojej knihy vložil celé svoje srdce."

                                                                                                                  -- My World of Books


Druhá šanca má aj knižný trailer!






Dúfam, že ste poriadne navnadení a môžeme sa pustiť do súťaženia :) Tu sú pravidlá:

  • Pre vstup do súťaže je potrebné vyplniť formulár Rafflecopter, ktorý nájdete nižšie.
  • Tentokrát máte možnosť extra vstupov, vďaka ktorým si zvýšite šancu na výhru
  • Súťažiť môžu všetci s poštovou adresou v SR
  • Súťaž trvá do konca júla


A nakoniec, tu máme súťažný formulár

a Rafflecopter giveaway

1 komentár:

  1. Som tak šťastná, zdieľať tento nádherný svedectvo ďakujem Dr Adeleke za pomoc, ktorú mi dal, budem navždy vďačný teraz môj ex Lover je späť ku mne a všetko je v poriadku, ak ste prechádzajúcej vzťah alebo manželstvo problém email ho cez (aoba5019@gmail.com) dostať ho na WhatsApp alebo volajte + 27740386124.  Dr Adeleke láska kúzlo vám pomôže vo vašom vzťahu alebo manželstva

    OdpovedaťOdstrániť