štvrtok, 4. októbra 2012

Alyson Noël na Slovensku! (A moje infarkrtovo-deliriálne stavy)

Zasa raz som vás na Facebooku napínala s nejakými "úžasnými správami", ktoré som si ledva dokázala posledné dni nechať pre seba, tak dajme tomu že je čas ukončiť (hlavne moje) trápenie.

O prvej skvelej správe možno viete, pretože už niekoľko dní nie je tajomstvom: Alyson Noël, autorka hneď niekoľkých young adult bestsellerov, vrátane kníh zo série Nesmrteľní a Život Riley Bloomovej, príde koncom októbra na Slovensko. Čo je podľa mňa úplne svetové hneď v niekoľkých významoch, nakoľko Slovensko je jediná krajina strednej Európy, ktorú sa Alyson rozhodla poctiť svojou návštevou.

Samozrejme, predpokladám, že nie všetci sme tu takí hotoví z jej tvorby, aby sme skákali 5 metrov vysoko len preto, lebo ju budeme môcť vidieť naživo. To je normálne. Avšak! Faktom ostáva, že Alyson je jedna z popredných YA autorov s obrovskou popularitou svojich kníh, ktorá aj u nás na Slovensku láme rebríčky bestsellerov nehovoriac o Amerike, kde sa séria Nesmrteľní predáva tak dobre, ako Vampire Academy.  A to už je čo povedať. Priznám sa, že vzhľadom na to, že na Slovensko sa ledva dostane raz za čas nejaká celebrita, by som si kľudne išla podať ruku aj s Miley Cyrus, kebyže sa naskytne príležitosť. A to ju zo srdca neznášam. 
Takže čo sa týka autorky prvej knihy, ktorú som si kedy kúpila a prečítala v anglickom jazyku a ktorú do teraz čítam hrozne rada, aj keď sa nie úplne vždy zhodneme - MUSÍM JU VIDIEŤ, ZAŽIŤ a VYDRANKAŤ PODPIS! Inak to nejde.

To som ale, samozrejme, ešte netušila, čo si pre mňa pripravilo vydavateľstvo Slovart...Ale o tom po tom.

Teraz k potrebným informáciam:
  • Alyson bude na Slovensku v dňoch 29.-30. októbra
  • Súčasťou jej návštevy bude autogramiáda a krst posledného dielu Nesmrteľných v predajni Panta Rhei na Poštovej ulici v Bratislave
  • Vrámci európskej tour Alyson navštívi okrem Slovenska aj Nemecko, Grécko, Portugalsko a Holandsko
  • Vydavateľstvo Slovart si pre nás pripravilo aj geniálnu tulipánovú akciu a súťaž o ÚŽASNÚ cenu. Bližšie informácie ešte pošlem po dotiahnutí detailov ale určite si to nebudete chcieť nechať ujsť. 
Och, a mimochodom...
  • ALYSON MI POSKYTNE EXKLUZÍVNY ROZHOVOR PRE MY ALTERNATIVE WORLD OF BOOKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Čo znamená exkluzívny rozhovor, pýtate sa? Znamená to, že sa nielenže stretnem s Alyson Noëlovou a vypijem s ňou kávičku a dám si kávičkový keksík, ale budem mať jedinečnú možnosť strápniť sa so svojou angličtinou v osobnom rozhovore, pozisťovať nejaké tajné infošky vrátane info o jej najnovšej sérií Fated, ktorá vyjde aj u nás, a tak všeobecne si privodiť infarkt v mojich dvadsiatich štyroch rokoch. Neviem, či som vám to už niekedy spomínala, ale milujem Slovart. Nie som ani takto písomne schopná vyjadriť, čo pre mňa táto príležitosť znamená. Oni sú na mňa takí dobrí, že niekedy ani nechápem prečo. (Ovšem ak dostanem spomínaný infarkt, tak to hádžem na nich).

No a čo je vašou úlohou? Vašou úlohou je prísť ma psychicky podporiť (budem tá najšťastnejšia a zároveň najzelenšia v dave) a popri tom získať cenný podpis, užiť si skvelý deň a mať na čo spomínať. 

Mimochodom, zajtra sa sem vráťte, lebo spúšťam súťaž o podpísanú knihu s venovaním. Hádajte od koho...

17 komentárov:

  1. WTF??? To si robíš srandu! :D Nebude nejaký videozáznam vášho rozhovoru?? Nemohlo by sa to nejako zariadiť?? Aaaach, tak.. jedine, že by som do tej Bratislavy preletel. :D :D
    A mimochodom, keď už hovoríš o tom strápnení sa s angličtinou. Hm, hm, ja som v stredu pozval pri odpovedi zo speakingu moju angličtinárku na koncert One Direction v Londýne, približne o ôsmej ráno (áno, čo je romantickejšie, než prechádza o tretej ráno po tmavom Londýne - predsa len - trochu som si nevypočítal odlety)... :D :D :D :D :D A normálne zabudol jej na jej muža a skoro jej ho zakázal zobrať. :D Viem, že teraz trepem totálne kraviny, ale potrebujem sa s tým s niekým podeliť... :D :D :D To bolo tak vtipné... Stres z odpovede robí svoje :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. videozáznam (dúfam že) nie, ale bude sa to fotiť, takže nejaka dokumentácia bude :D
      A je nejaký dôvod, prečo si ju pozval práve na One Direction???

      Odstrániť
    2. to sa pýtam aj ja seba. Londýn... hudobná skupina... stres... a prvé mi napadlo hento (dávnejšie som niečo od nich spieval). Ale iní mi napadli až doma. Ale to sú detaily. Dôležité je, že je to jedna z najepších prof., aké môžu existovať. :)))
      a prečo niee?? ja by som si to tak rád pozreeel.. :D

      Odstrániť
    3. vlastneeee... prvotne sme chceli zobrať lampy a rýle a ísť vykopať chudáka Michaela. Toľko morbídnosti... Ale spevák to bol úžasný. No koniec diskusie, toto sem už nepatrí :D

      Odstrániť
  2. Tak to je super, teším sa aj za teba, musí to byť užasné.. už sa teším na článok, fotky, všetko :D ..Neboj to zvládneš a za chvíľu budeš robiť rozhovory s ďalšími skvelými autormi ako na bežiacom páse ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka :D A na bežiacom páse asi nie, len na tento sa budem pripravovať približne mesiac, ale tiež dúfam, že to nie je posledná dobrá vec, čo sa mi v blogovaní stala :)

      Odstrániť
  3. A Kathy Reichs nebudeš robiť rozhovor? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Katy Reichs príde na Slovensko propagovať knihu pre dospelých, takže to nejako nepripadalo do úvahy pre môj blog, aj keď ja nie som úplne výhradne YA. A myslím, že jedno mi zatiaľ bohate stačí :)

      Odstrániť
    2. Ja viem :) Ale keby doniesla Bootha tak ja som tam ak na koni :)Držím palce pri rozhovore !

      Odstrániť
  4. wau gratulujem 8) to je skvelé 8)
    nečítala som ešte od nej nič, ale Nesmrtelní ma lákajú 8P

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vau, Judit... no teda :-) Z teba bude hviezda! Teda už si blogová hviezda, ale teraz budeš priamo že celebná blogorita :-)
    Aj keď som stará korčula a od Alyson som nič nečítala, závidím :-) Tie pocity, tú príležitosť, tie zážitky. Dúfam, že mi to vyjde a tiež sa prídem pozrieť :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. aaaaaaaa aaaaaaaaaaaaa =) to je tak perfektné škoda že ta Bratislava je tak sakra daleko inak by som si aj ja utekala pre podpis :) Ach a aj akurát čítam Modrý mesiac a tá séria ma neskutočne chytila. Jej štýl sa mi zapáčil a chystám sa na každú jednu knihu od Noelovej =) Len dúfam že sa ti nebude pri rozhovore veľmi štikútať, lebo určite veľa knihomaniakov bude na teba myslieť a v dobrom ti závidieť =)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. a o kolkej bude v Panta Rhei to neviem zistit diki :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Monika v utorok 30. o piatej :) Tu je všetko, čo potrebuješ vedieť: https://www.facebook.com/events/270472363055276/

      Odstrániť
  8. veľmi ma bavia knižky od alyson .. prečítala som navždy a čítam modrý mesiac a veľmi ma to baví.. ;-)

    OdpovedaťOdstrániť