utorok 2. októbra 2012

SÚŤAŽ! Vyhraj Nadpozemskú od Cynthie Hand

Keďže som vás začala po súťažnej stránke trochu zanedbávať, budem sa to snažiť v októbri trochu dobehnúť. Čakajú vás minimálne dve väčšie súťaže, pričom počet cien bude len a len na vás. Prvú súťaž spúšťam práve dnes!

Súťažiť sa bude o jednu u mojich úplne najobľúbenejších anjelských YA kníh, na ktorú pripravujem tento mesiac aj recenziu - Nadpozemskú od Cynthie Hand. Cenu do súťaže venovala spoločnosť Albatros Media, za čo ďakujem nielen ja, ale určite hlavne môj budúci výherca :)


Clara je bytosť s anjelskou krvou. Má poslanie, ktoré sa jej po častiach zjavuje. Musí zachrániť neznámeho chlapca z horiaceho lesa. Netuší však, kto je ten chlapec a prečo ho má zachrániť. Po presťahovaní sa do nového mesta sa Clara zoznámi s Christianom, tajomným chlapcom z vízie. Christian je charizmatický, milý, veľmi pekný, ale má priateľku a tak si Claru sotva všimne. Podarí sa Clare splniť svoju anjelskú úlohu a vyhovieť tak svojej mame? Je Christian skutočne tou pravou láskou alebo len dobrým priateľom? Clara si postupne zvyká v novom prostredí a zároveň objavuje záhadný svet anjelov. Zisťuje, čo všetko ešte o sebe a o ostaných nadpozemských bytostiach nevie – nie všetci sú totiž dobrí...

A teraz k pravidlám:

  • Súťaž je pre Slovákov aj Čechov (kniha Nadpozemská je v Slovenčine!)
  • Súťažiť môžete do 31.10. ale odporúčam nenechávať si to na poslednú chvíľu, Rafflecopter zvykne formulár uzatvárať v úplne divných časoch nad ktorými ja nemám veľkú kontrolu...
  • Opäť vám ponúkam možnosť zvýšiť si trochu šancu na výhru v podobe extra vstupov. Odporúčam hlavne lajknúť FB stránku Albatros Media, aby vám neušli niektoré fajné zľavy na knihy :)
  • Prvý vstup môže získať každý bez splnenia akejkoľvek úlohy. Žiaden z extra vstupov nie je povinný, ale zvyšuje vám šancu na výhru. 
  • POZOR! Aj na blogu aj na mojej FB stránke sa pomaly ale isto blížim k číslu 300 čo sa nasledovateľov týka. Preto som sa rozhodla, že ak FB stránka MAWOB dosiahne 300 lajkov, prihodím do súťaže ďalšiu knihu ( a tým pádom ďalšieho výhercu) a rovnako tomu bude, ak môj blog získa 300 nasledovateľov cez Google Friend Connect (pravá bočná lišta). V konečnom dôsledku je teda možné, že súťaž bude mať troch výhercoch, aj keď začíname na jednom. 
  • Pred vypĺňaním súťažného formuláru si prosím prečítajte všeobecné pravidlá súťaženia na mojom blogu.

Súťažný formulár:

a Rafflecopter giveaway

7 komentárov:

  1. Díky za soutěž. Už dlouho si chci Nadpozemskou přečíst.. uvažovala jsem i o koupi, ale momentálně si šetřím na trochu jiné knihy. Nicméně stejně bych si ji strašně ráda přečetla. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. juj skvelá súťaž 8)
    Diki za ňu 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dík za možnost se připojit :) Jsem zvědavá, kdo knížku vyhraje ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. táto knižka má aj neuveriteľne krásnu titulku

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jejej, tak ráda bych si konečně něco přečetla ve slovenčině! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tak poklikala som všetko v tom formulari, tak dufam, že som zaradená do žrebovania. Takú krááásnu knihu by ma potešilo vyhrať. dakujem za súťaž

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Neodolateľný obal, verím, že s rovnako neodolateľným príbehom. Nehnevala by som sa keby som ju vyhrala. :)

    OdpovedaťOdstrániť