štvrtok 29. júla 2010

Welcome:)


Vitajte na mojom novom blogu, ktorý bude venovaný knihám a všetkému okolo nich.
Všimla som si, že na slovenskej internetovej pôde je nespočetné množstvo stránok a blogov venovaných TV seriálom a filmom, no ak sa chcete dopátrať k nejakým informáciám o vašej obľúbenej knihe, treba na to vynaložiť podstatne viac práce.
Na tomto mieste si časom budete môcť nájsť recenzie k známym aj menej známym knihám a knižným sériám, ku ktorým som sa za tých pár rokov mojej čítacej horúčky dopracovala. Som hlavne fanúšikom žánru, ktorý dostal v Amerike názov "Paranormal romance" to znamená knihy zo sekcie FIKCIA s určitou dávkou romantiky. Ak si ešte stále neviete predstaviť o čom hovorím, možno vám niečo napovie slovo Twilight :)
Fajn, fajn, predtým, než polovica z vás zavrie túto stránku, chcem podotknúť že nie som žiaden bláznivý Twilight-fanatik ani nemám vo svojej izbe povyvesované plagáty Roberta Pattinsona. Boli to však práve knihy od Stephenie Maeyerovej, ktoré ma priviedli k čítaniu v takom množstve, ako praktizujem teraz. Odvtedy som narazila na množstvo iných zaujímavých kníh, mnohé z nich sú dokonca LEPŠIE než Twilight a práve tie by som vám postupom času chcela predstaviť.
Ako vidíte, stránka je, keď ju prirovnáme k časovej osi, niekde v štádiu tesne po Veľkom tresku ale dúfam, že sa to tu časom zobudí, len čo sem začnem pridávať nejaké príspevky a trochu to upravím aj graficky. Veľmi dôležité sú pre mňa vaše komentáre a názory, pretože od spätnej odozvy bude závisieť aj frekvencia, s ktorou budem blog aktualizovať. Sú prázdniny, času mám dosť takže ak sa vám tu bude páčiť, dajte mi vedieť, povzbudí ma to :)

Judit

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára