utorok 17. augusta 2010

SÚŤAŽ: 250+ followers giveaway


Hlásim sa opäť s novou súťažou, ktorú pre nás sprostredkoval EATING YA BOOKS a v ktorej môžete vyhrať poukážky na nákup kníh v online obchode bookdepository.com alebo knihu podľa vlastného výberu z tohto kníhkupectva. Paráda nie?
Súťaž končí 26.8, takže máte ešte zhruba týždeň na prihlásenie.
Podmienkou je, aby ste mali 18 rokov a stali sa nasledovateľom spomínaného blogu.

Súťažiť môžete tu:

250+ FOLLOWERS THANK YOU GIVEAWAY !!!

1 komentár:

  1. Som veľmi nadšený, že sa môžem podeliť o toto úžasné svedectvo o tom, ako som dostal ex ex s pomocou tohto veľkého muža menom Ogbidi. Je to naozaj veľmi mocný kúzelník, bol som oddelený od svojho manžela dva roky späť kvôli mojej matke inlaw. Ďakujem Bohu za to, že sme použili Dr. ogbidiho, aby nás priviedol späť k dobrému, môj manžel ma teraz miluje viac ako predtým. Môžete tiež kontaktovať tento veľký doc pre svoje vlastné svedectvo prostredníctvom e-mailu: ogbidihomeofsolution1@gmail.com alebo whatsapp ho cez: +2348052523829.
    Nech vám Boh pomôže aj pri kontakte s ním. Vďaka.

    OdpovedaťOdstrániť