pondelok 23. augusta 2010

Zoznámte sa s Patchom

Istotne si každý z vás pri čítaní knihy predstavuje, ako by asi vyzeral jeho obľúbený hrdina, ak by sa práve teraz zjavil priamo pred ním. Niekedy nám pri tom pomáhajú autorove kvetnaté opisy na dve strany, inokedy sú nám odhalené iba malé detaily tváre, ako napríklad farba očí, plnosť pier či farba vlasov. Zbytok je ponechaný na našu predstavivosť. Častokrát sa stane, že hlavný hrdina, či hrdinovia sú zobrazení priamo na obálke, čo však ja osobne nepreferujem, nakoľko sa väčšinou podobajú na všetko možné, len nie na kohokoľvek v knihe.

 To však neplatí o obálke knihy Zavrhnutý od Beccy Fitzpatrickovej. "Zavrhnutý" už na prvý pohľad zaujme svojim temným ale krásnym zovňajškom. Veď kto už by odolal sexy polonahému no očividne trpiacemu anjelovi zobrazenému vo chvíli svojho veľkého pádu? Obrysy jeho tváre sú mierne načrtnuté, no ostávajú záhadou a nechávajú čitateľovi priestor na predstavivosť. Teda až do chvíle, kým sa tvorcovia oficiálnej stránky Fitzpatrickovej série fallenarchangel.com nerozhodli trochu pátrať. A aký bol ich výsledok? Zoznámte sa s Patchom Ciprianiom z obálky - s modelom Drewom Doyonom. Ta dá:


Nie zlé čo? :) Fajn fajn, prestaňme teraz na chvíľu slintať a pozrime sa na rozhovor, ktorý som vám preložila priamo zo spomínanej stránky.

FallenArchangel: Ako si sa dostal k tomuto projektu?
Drew Doyon: Vlastne si ma vyžiadal sám James Porto (fotograf -pozn.) pretože mal pocit, že mám perfektný vzhľad na to, aby som bol Patchom.

FA: Je toto tvoja prvá knižná obálka? Ak áno, ako sa to líši od typického modelingového fotenia?
DD: Áno, toto je moja prvá knižná obálka. Myslím si, že obálky sú trochu odlišné, pretože to nie sú jednoduché manekýnske zábery a je potrebné vynaložiť viac snahy zo strany modela aj fotografa.
Len z jedného pohľadu na tento krásny záber môžete povedať, že na neho bolo vynaloženej mnoho práce a jednoznačne takúto pózu nedokážem urobiť kedykoľvek :)

FA: Prečítal si knihu, aby si sa lepšie stotožnil s charakterom? Ak áno myslíš si, že máš s Patchom spoločné aj iné rysy, než perfektný vzhľad?
DD: V čase fotenia som nemal príležitosť prečítať si knihu. James áno, a preto zachádzal až do detailov môjho charakteru a zápletky. Po tom čo som ju prečítal, si rozhodne myslím, že s ním zdieľam niektoré vlastnosti. Myslím si, že prvý dojem niektorých ľudí pred našim skutočným rozhovorom je veľmi podobný s dojmom, ktorý vytvára Patch, arogantný zlý chlapec :) No rovnako ako u Patcha, myslím si že je vo mne oveľa viac ako len to. 

FA: Aký je to pocit, vidieť sa s párom krídel?
DD: Je to úžasné. Myslím si, že každé dieťa sníva o tom, že raz bude schopné lietať, ja ešte vždy. Je to ako vidieť seba ako niečo viac, než v skutočnosti ste a ten pocit sa mi páči.

FA: Ako model, je pre vás zvláštne robiť taký rozruch kvôli obálke, na ktorej ani nie je dobre vidieť vašu tvár?
DD: Je to trochu zvláštne, ale na druhej strane fakt, že existuje taký rozruch bez toho, aby bola odhalená tvár dokazuje, aký úžasný záber to v skutočnosti je a ja som hrdý, že môžem byť toho súčasťou. Tiež si myslím, že záber pridáva Patchovi na záhadnosti a necháva čitateľov vysnívať si ich vlastného Patcha. 

FA: Videl už niekto z tvojej rodiny alebo priateľov obálku? Čo si o nej myslia? Majú už knihu prečítanú?
DD: Väčšina mojej rodiny a priateľov ju už videla. Každý, s kým som o tom rozprával si myslí, že obálka je úžasná. Moja mama si myslí, že je to tá najveľkolepejšia vec, akú som urobil a mám pocit, že vykúpila celé miestne kníhkupectvo :) V práci rozdáva letáky a knihu prečítala za jeden alebo dva dni. Miluje to, a odporúča to každému, s kým sa rozpráva.

FA: Kto vyberal oblečenie? Tie rifle boli tvoje? ( haha táto otázka nás rozosmiala :) )
DD: Haha áno, boli to moje rifle. Boli nové a moje jediné čierne džíny a nebol som si istý, či sa do nich vôbec zmestím ale nakoniec to dopadlo dobre.

FA: Počuli sme, že pri fotení ste používali trampolínu. Bolo to fotenie fyzicky veľmi náročné? Súdiac podľa obálky, vyzerá to tak, že si musel robiť poriadne šialené pózy.
DD: Och páni, trampolína bola tá najlepšia časť! Bolo to náročné a ja som vyskakoval a nadskakoval hodiny.  Tiež to vyžadovalo veľa skúšania a chýb s rôznymi uhlami a pozíciami ale nakoniec sme to zvládli. Bola to najväčšia sranda, akú som zažil počas fotenia. Na trampolíne som nebol roky a prinieslo to späť mnoho detských spomienok. A do posilovne som nemusel ísť niekoľko nasledujúcich dní :)

FA: Nejaké lahôdky z fotenia, o ktoré by si sa s nami chcel podeliť?
DD: No, nemyslím si, že som bol jediný, ktorý si užíval. Myslím, že každý urobil niekoľko hopov a skokov na trampolíne.

FA: Musel si sa nejako na fotenie pripravovať?
DD: Nemusel som sa pripravovať predtým, než som sa zúčastnil fotenia, no make-up zabral dosť času, pretože museli umiestniť roztrhané krídla na môj chrbát. Musel som tiež urobiť malý strečing, nechcel som si totiž na trampolíne natiahnuť žiaden sval :)

FA: Môžeš nám povedať, či budeš robiť nejaké ďalšie obálky k tejto sérii?
DD: Nie som si istý, ale mám pocit, že budem nikde na nasledujúcej knihe. Naozaj môžem len dúfať, pretože poznám kvalitu záberov a viem, že čitateľom a fanúšikom by sa páčili. Tiež by som to rád videl!


A ako vyzerá hotová práca?



Niečo málo o Drewovi:





Má 21 rokov a je spolovice Portugal. Narodil sa a vyrastal v Connecticute, športoval a robil bojové umenia od 3 rokov. Vysokú školu navštevoval 3 roky, potom sa však rozhodol naplno venovať modelingu.
V čase rozhovoru nebol ženatý ani zadaný. Vyhlásil, že hoci si užíva byť zadaný, momentálne čaká na tú pravú.




zdroj: fallenarchangel.com

3 komentáre:

  1. Zajímavé počtení, nenapadlo by mě, že Patche na obálku vybírali tak... složitě a zodpovědně. U otázky s riflema jsem se musela smát :D Jak říkáš, není vůbec zlý, ale "můj Patch" to není. Ale to asi nikdo, ten můj je jenom v mojí hlavě ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. úplne súhlasím, každý si vytvoril vlastného Patcha a bola by hlúposť, niekomu vnucovať určitú podobizeň. Ten môj tiež vyzerá trochu inak, no bola som prekvapená,že Drew nebol až tak veľmi vzdialený mojej predstave...väčšinou bývam z modelov a modeliek na obálkach sklamaná takže toto bol pre mňa hotový šok:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Myslím si, že prvý dojem niektorých ľudí pred našim skutočným rozhovorom je veľmi podobný s dojmom, ktorý vytvára Patch, arogantný zlý chlapec :) No rovnako ako u Patcha, myslím si že je vo mne oveľa viac ako len to.
    :D :D :D
    Love that! ;)

    OdpovedaťOdstrániť