nedeľa 24. apríla 2011

My Alternative World of Books IS ALIVE!!!

Nie, neľakajte sa, môj blog nebol hacknutý, nenabúrali sa do neho ani mimozemšťania pretože sa už z Marsu nemohli pozerať na to, ako ho zanedbávam a nie, nerozhodol sa dokonca ani on sám posielať príspevky, pretože sa nudil. Som to skutočne ja, so svojim prvým ozajstným nerecenzným príspevkom asi po milión rokoch.

A hneď takto na začiatku vám vezmem všetky ilúzie o tom, že bude aj za niečo stáť, lebo nebude. Dnes mám za sebou 10,5 hodín písania v pomere 3h na pc a 7,5h perom na papieri. Ak by som sa dnes neprihlásila do informačného systému mojej školy a nezbadala hneď na úvodnej stránke veľkonočné vajco, tak namôjveru ani neviem, že je Veľká noc. Plus, keď som sa začala vytešovať, že na veľkonočný pondelok nebudem doma a vyhnem sa oblievačke, tak sa na mňa na ceste z Tesca na internát spustil taký lejak, že ma skoro utopil. Prisahám. Doživotná trauma. Nehovoriac o mojich rifliach, ktoré sú na najbližšie dva dni totálne nepoužiteľné.

Keďže o žiadnych nových pripravovaných tituloch, ktoré by mali v budúcnosti vyjsť na Slovensku a ktoré som ešte na blogu nespomínala neviem zatiaľ nič, napíšem tu aspoň niečo hrozne vtipné. Fakt je to hrozne vtipné, radšej teraz nič nepite, lebo si ošpliechate monitor. Vec sa má tak, že ešte STÁLE nikto nevie, kto bude hrať Jaca v City of Bones. HA-HA-HA. HA-HA. HA. HA. Že to vôbec nie je vtipné? No tak to budete musieť oznámiť ctihodným producentom filmu, pretože oni to asi považujú za vtip storočia a hrozne sa na ňom už niekoľko mesiacov zabávajú.

Úplne opačný prípad je film Hunger Games, ktorého producenti nám takmer každý deň oznamujú mená nových hercov, ktorých do neho obsadili. Momentálne sú už známe mená 6tich súťažiacich (ak nerátam Peetu a Katniss) z 3 obvodov/okrskov/dištriktov/ (vôbec si teraz nespomeniem, ako to bolo preložené do SK), ďalej meno herečky, ktorá bude hrať Prim, Katnissinu sestru, meno herečky, ktorá bude hrať Katnissinu mamu a špekuluje sa už aj o mene herečky, ktorá pravdepodobne stvárni Effie Trinketovú a o hercovi, ktorý dostane Haymitcha.
Keďže sa mi nechcelo hľadať fotky všetkých hercov, našla som namiesto toho video s najaktuálnejším zoznamom. Všetky mená, uvedené vo videu sú skutočne potvrdené producentmi filmu, okrem spomínaných dvoch: Effie a Haymitcha.



Určite ste zaznamenali rapídny úpadok aktualizácií za posledné mesiace. Bohužiaľ, naozaj s tým momentálne nedokážem nič robiť, škola musí ísť vždy prvá. Samozrejme, recenzie budú naďalej pribúdať, či už slovenské alebo anglické, rovnako ako aj podstatné novinky čo sa týka nových knižných vydaní. Jediné, čoho som sa musela na čas vzdať sú pravidelné aj menej pravidelné rubriky, ako sú napríklad Quote of The Week alebo TOP5 a pod. Nebojte sa, QotW sa neruší, pokojne si zverejňujte svoje týždenné príspevky na svojom blogu a ja sa k vám znovu pridám akonáhle mi skončí toto rušné obdobie.
Plus sa tu ešte určite budete chcieť zastaviť 1. mája, pretože vás čaká obrovské prekvapenie ;-)

Ďakujem všetkým, ktorí sa rozhodli môj blog nasledovať, dúfam, že vás nesklamem a že si tu nájdete to, kvôli čomu ste sem zavítali na prvom mieste.

Och a ešte mi napíšte, čo dobrého čítate :) Ja momentálne čítam The Sky is Everywhere od Jandy Nelson, zatiaľ nič moc ale ešte nie som ani v polovici. A keď dočítam toto, asi sa znovu vrhnem na nejakú dystópiu, lebo mám hroooznu chuť :)

PRAJEM VÁM, ABY VÁS ZAJTRA NEDAJBOŽE NEOBLIALI S KNIHOU V RUKE, PRETOŽE TO RIADNE NAŠTVE. 
(BEEN THERE, DONE THAT...)

3 komentáre:

  1. Tak na toho 1. mája sa strašne teším a som hrooozne zvedavá ;)
    Ja mám pri posteli čítačku, tiež uvažujem, že ju asi presuniem na bezpečnejšie miesto.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Čítačku do nepremokavej fólie!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Taky jsem zvědavá:D Třeba se dočkáme těch mimozemšťanů:D Já akorát čtu Dům u vycházejícího slunce a vůbec to není špatné:)

    OdpovedaťOdstrániť