streda 2. novembra 2011

Nový dizajn a Bibliotéka

Asi ste si už všimli, že posledné dni prešiel môj blog estetickými úpravami :) Zatiaľ som si prečítala len pozitívne ohlasy ale samozrejme nečakám, že ste všetci nadšení, že sa zmenilo niečo, na čo ste už boli zvyknutí. Každopádne vás môžem ubezpečiť, že ak je jediný problém vo zvyku, nebudete sa trápiť veľmi dlho.

Prečo som vlastne zmenila dizajn?

Keď odhliadneme od toho, že ten starý bol dosť hrozný, už to tu seriózne strácalo na prehľadnosti a to už je čo povedať, keďže môj blog vlastne ani nikdy bohvieako prehľadný nebol. Dúfam, že aj v prípade, že sa vám náhodou nový dizajn nepáči aspoň oceníte, že som z neho odstránila milión zbytočností a rozšírila priestor na hlavné posty. Teda ani nie tak ja ako Triss, ktorá za mňa urobila 99% práce, nakoľko ja osobne som hanbou celého HTML sveta.

Inak kto bývate v BA a okolí, chystáte sa na Bibliotéku? Ak hej, možno tam v sobotu na seba narazíme, ja sa dovalím až z Brna a nájdete ma v spoločnosti Luu, Sue a Sašenky. Že aj tak neviete, ako vyzerajú? Šak vlastne ani ja...Inak podľa mňa nás ale nebude až také ťažké identifikovať, keďže budeme mať všetky štyri maniacky výraz na tvári a z čela nám budu padať kvapky potu od samého vytŕženia.

A keď už sme pri Sue, pred pár dňami so mnou na svojom blogu robila rozhovor tak si ho môžete prečítať. Je hrozne poučný, koniec koncov ako všetko, čo píšem. Myslím, že jej aj v deň jeho zverejnenia spadla stránka od preťaženia. Alebo to tiež mohlo byť tým, že na mojom internáte mám internetový signál jednu paličku...No a keď už tam budete, pochváľte jej prosím jej recenzie, lebo ona má takú divnú fixnú predstavu, že všetci ich píšu lepšie, než ona :)

Ešte jedna vec. V decembri sa budem účastniť prvého česko-slovenského giveaway hopu, prostredníctvom ktorého dostanete hneď niekoľko šancí na výhru nejakej knižnej ceny. Podstatou je, že si budete hopkať z jedného blogu na druhý a na každej zastávke vás bude čakať nejaká súťaž o knihu. Fajné čo? Hlavnou usporiadateľkou je Syki a trvať to bude od 6.12 do 22.12.

7 komentárov:

  1. ja sa už tak strašne na vás teším :) poznávacie znamenie Sašenkyna ružová mikina :D ach ale takto verejne si nemusela písať o mojich amatérskych recenziách :D aj tak mna je ťažké presvedčiť o opaku :)

    inak teda v nedelu tu nebudeš? :) by som ťa predstavila jednej slovenskej spisovateľke, a tak náhodou píše fantasy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Och ty hanba celeho HMTL sveta! Truba :D Ty si urobila najvacsiu cast, ked si zladila pozadie s headerom :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten vzhled je super :) moc se mi líbí ten obrázek v pozadí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vzhľad je super!!
    aj ja sa na vás už teším a úplne si to vystihla tým maniackym výrazom :D :D
    rozhovor som si prečítala až teraz lebo som si ho predtým nevšimla (áno hanbím sa :( ) a je super :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ach baby, ja som sa tak tešila na bibliotéku, ale nakoniec predsa nemôžem ísť, lebo mi ochorela dcérka. Tak snáď nabudúce.

    Inak dúfam, že aspoň jedna napíše článok o tom ako bolo, nech môžem ticho závidieť čo som zmeškala :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nech už je zajtra pre desiatou :) strašne sa na vás teším :)

    Luc: ja plánujem článok aj zo soboty aj nedele :) budem chodiť so zápisníkom aby som na nič nezabudla :D škoda že nemôžeš ísť, dcérke prajem skoré uzdravenie :)

    OdpovedaťOdstrániť