štvrtok 10. novembra 2011

His Royal Hotness 2011: Súboj Ren vs. Jace!

A je to tu!!! (Len si prosím necvrknite)
Je čas spustiť 1. súboj, v ktorom rozhodnete, ktorý z prvých dvoch uchádzačov o titul His Royal Hotness 2011 postúpi do ďalšieho kola a ktorý, naopak, svoju púť bude musieť ukončiť.

Nasledujúce tri dni budú vaše hlasy ako soľ potrebovať:

Jace Wayland
&
Ren Laroche

Favoritom v tomto kole je Jace, ktorý skončil v úvodnom hlasovaní na 2. mieste, no to ABSOLÚTNE neznamená, že v súboji vyhrá práve on. Záleží iba na vás, kto bude za koho hlasovať.


POZOR ZMENA!
Po dlhom uvážení som sa rozhodla povoliť na jednu osobu až 3 hlasy! Hlasovať teda budete môcť každý deň počas každého kola, dokopy teda trikrát. (Nemôžete hlasovať trikrát za sebou, musíte si vždy počkať na nasledujúci deň). Túto možnosť môžete ale nemusíte využiť. Ja som sa pre ňu rozhodla preto, aby bolo hlasovanie napínavejšie a aby ste si všetko neodbili jedným hlasom a potom sa mohli iba prizerať. Každopádne neviem, či sa mi to podarilo dobre nastaviť, ak by vám nešlo na druhý deň hlasovať znovu, napíšte mi do komentárov. Ja s tým pravdepodobne nebudem vedieť aj tak nič urobiť ale tak aspoň budem vedieť, aká je situácia :D

Aby to bolo EŠTE trochu zaujímavejšie (a preto, že by som scvokla, keby že to robím sama), za každého knižného hrdinu vždy bude súťažiť jedna čitateľka môjho blogu, ktorá sa vám ho pokúsi akýmsi spôsobom predstaviť, ak ho náhodou dobre nepoznáte. 
Dievčatá sa úlohy zhostili veľmi zodpovedne a ich vstupy rozhodne stoja za to :) Napriek tomu vám však chcem pripomenúť, že NEHLASUJETE za jednotlivé reprezentantky, ale hlasujete za knižných hrdinov.

Všetky vstupy som sa ešte rozhodla obohatiť o vizuálnu ukážku, aby to nebolo také mdlé a aby sme aj niečo videli, keď už hlasujeme o "hotness" :) Dúfam, že ma neukameňujete, ak sa vám práve táto podobizeň nebude páčiť, ja viem, že každý má v hlave toho svojho Rena, Jaca, Peetu a tď., tie obrázky sú tu len tak, aby nuda nebola.

V základnom kole sa vám prostredníctvom našich reprezentantiek predstavia jednotlivý knižný hrdinovia:

Ren Laroche



Som alpha samec, budúci vodca svorky, a celý môj život je tomu prispôsobený. Napriek tomu, že sa okolo mňa vznáša aura “zlého chlapca“, na členoch svorky mi úprimne záleží a vždy sa ich snažím podržať, aj keď by to malo byť na môj úkor. U dievčat mám veľký úspech vďaka svojmu prirodzenému šarmu a na škodu nie je ani to, že len ťažko prehliadnete moju vysokú, vypracovanú postavu. V skutočnosti mám však oči len pre jedinú – Callu - a spravím všetko pre to, aby som si ju získal. Navonok vzbudzujem dojem nebezpečenstva a “machizmu“, ale keď ma spoznáte bližšie, zistíte, že netrpím žiadnym syndrómom tupého futbalistu, skôr naopak. Som ochranársky, starostlivý, duchaplný, vtipný, tolerantný, krajne lojálny a keď ide o Callu, tak i majetnícky a nepredvídateľný. Vzhľadom na svoje postavenie a výchovu by som sa mohol správať ako egoistický hlupák, ale členov svorky – vrátane svojej vyvolenej – beriem ako rovnocenných. Som rodený bojovník a odvaha mi rozhodne nechýba, zároveň sa však vo mne ukrýva romantik. Neváham sa obetovať a vystaviť nebezpečenstvu, aby som ochránil tých, ktorých milujem. A aj keď mi je vlčia podoba prirodzená, nikdy nestrácam svoju ľudskosť.


Za Rena sa bije: ANETA


Jace Wayland


Pokud mě ještě neznáte, asi jste pěkně dlouho žili pod kamenem v nějakém tibetském klášteře. Říkají mi Jace, jsem lovec stínů a jsem to já, kdo se vydává do opravdového světa tam venku - kde číhají démoni a jiná stvoření noci – a chrání vás před tím, abyste skončili jako něčí svačinka (v tom lepším případě). Zabil jsem víc démonů, něž kterýkoli jiný lovec stínů mého věku, a to se nevychloubám, to je vědecky ověřitelný fakt. V žilách mi koluje andělská krev, jsem silnější, rychlejší a troufám si říct, že i chytřejší než kterýkoli jiný lovec nebo - nedej bože - civil. Mými zbraněmi jsou andělská ostří, zdravé sebevědomí (některými považováno za aroganci) a břitký sarkasmus, ani jedno z toho se nebojím použít v jakékoli situaci. Přestože si se mnou osud krutě pohrál a oddělil mě od mé pravé rodiny, jen aby mi posléze uštědřil další krutou ránu a zase mě s ní dal dohromady, celý život jsem zasvětil boji s démony a udržování míru mezi podsvěťany a lidmi. Přestože pořádným soubojem nikdy nepohrdnu a občas sám i nějaký vyprovokuju – každý se přece musí nějak bavit. Pro svou rodinu a pro své přátele bych se bil do posledního dechu bez ohledu na mé vlastní bezpečí. A pak je tady ještě Clary, drobná rudovláska z Brooklynu, která do mého života vtrhla jako velká voda a která prohlédla skrze mou pečlivě vybudovanou fasádu lhostejnosti a světáctví a viděla ve mně všechno to dobré. Pro ni bych šel až na kraj světa… ale osud nám stále háže klacky pod nohy – že bysme si přece jen nebyli souzeni?


Za Jaca sa bije: SEESEN

No a dosť bolo mojich kecov, pustite sa do hlasovania, tri štyy-ri! (alebo ako som ja zvykla hovoriť : tri-štyri-ri)




Ak by ste chceli získať viac hlasov pre vášho favorita, od teraz môžete používať šikovné gombíčky na konci postu a zdieľať ho veľmi jednoducho na Twitteri, Facebooku, Blogeri či Google+ .

A to je pre túto chvíľu všetko drahí moji, výsledky môžete po zahlasovaní sledovať priebežne a nezabudnite:

Hlasovanie trvá do 13.11.2011 do 23:59
(tak sa skúste dovtedy nejako skonsolidovať)

3 komentáre:

  1. To je pekelne tažké! Rena mám rada, no Jace je proste Jace <3 Toho milujem nekonečne, takže áno Jace (dvakrát & Ren jedenkrát!:D alebo Jace trikrát keby prehrával :D)
    Inak, pekné popisy.;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. I love Rens character I hope he ends up with Calla in the last book <3

    OdpovedaťOdstrániť