piatok 20. júla 2012

A výhercami sú...

Ahojte, dnes mám pre vás na pláne viac než 1 článok, takže tento bude veľmi rýchly a stručný.

Je na čase vyhlásiť dvoch výhercov mojej česko-slovenskej súťaže o knihy Polibek pro Annu (pre jedného slovenského súťažiaceho) a Ohnivá (pre jedného českého súťažiaceho).
Keďže obidvaja výhercovia vstúpili do súťaže cez ich FB konto, k menu a začiatočnému písmenu priezviska prikladám aj začiatok mailovej adresy, aby nedošlo k nedorozumeniu.

A výhercami sú:

Magda K. 
(e-mail: magdalena.klem...) ktorá získava knihu Polibek pro Annu

a

Veronika P. 
(e-mail: littlemermaid...) ktorá získava knihu Ohnivá

Výherkyne som už kontaktovala, prosím aby mi odpovedali do 72 hodín, inak budem nútená losovať znovu.

Ďakujem všetkým, ktorí sa zapojili, vítam nových nasledovateľov a teším sa na písanie si s novými priateľmi na Goodreads :) Nezabúdajte, že do konca mesiaca prebieha na mojom Facebooku súťaž o knihy Blood Red Road a Where She Went. Stačí lajknuť stránku a vyplniť súťažný formulár.

1 komentár: