streda, 19. septembra 2012

VYUŽITE! 25% zľava na knihy od CooBoo a mnohé ďalšie s poštovným zadarmo!

Dnes mám pre vás jednu skvelú správu!

Počas nasledujúcich piatich dní si všetci, ktorí zablúdite na môj blog, budete môcť zakúpiť akúkoľvek knihu z ponuky vydavateľstiev spoločnosti Albatros Media so zľavou 25% a POŠTOVNÝM ZADARMO!


Jedná sa konkrétne o knihy od týchto vydavateľstiev:

  • Albatros 
  • BizBooks 
  • CooBoo 
  • CPress 
  • Computer Press 
  • Edika 
  • Motto 
  • Plus 
  • XYZ 
  • Edice České televize

V podstate to znamená, že si teraz môžete zakúpiť knihy ako Nadpozemská od Cynthie Handovej, Draki od  Sophie Jordanovej, Tigrova kliatba od Colleen Houckovej a mnohé iné za úžasné ceny. Ak si neviete vybrať, sledujte v najbližších dňoch môj blog, kde vám budem posielať tipy :)

Zľava 25% sa vám odčíta z celkovej objednávky bez ohľadu na to, koľko kníh si objednáte. Pre jej uplatnenie stačí zadať do kolonky s kupónom na zľavu kód loveinbooks (ako na url adrese môjho blogu). 

Akcia platí od 19.9 do 23.9. 2012 v internetovom kníhkupectve spoločnosti Albatros Media

Táto konkrétna zľava je určená LEN pre návštevníkov môjho blogu. Preto ak máte akékoľvek otázky a nejasnosti, pýtajte sa priamo mňa buď v komentároch pod týmto článkom, alebo na mojej FB stránke

UPDATE: 
Pôvodne síce zľava platila len v slovenskom e-shope, no keďže bol záujem, zľava od teraz platí aj pre čitateľov z ČR! Uplatnite si ju podobným spôsobom ale v českom e-shope na TOMTO MIESTE. Príjemné nakupovanie :)

7 komentárov:

  1. Platí to i pro Čechy? Docela by se mi to teď hodilo.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Také by mě zajímalo, jestli to platí i pro nás :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Prosím, ať je to i pro Čechy!! :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. idem hneď zistiť, ja som to brala že áno, ale nasadili ste mi chrobáka do hlavy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dobrý deň, ďakujeme za Váš záujem. Radi Vám vyhovieme :, čiže môžete pokojne s rovnakým kódom objednávať z českého e-shopu www.albatrosmedia.cz.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Takže platí :) Tak to je super, jdu se hned kouknout :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Skvělá akce. Škoda jen, že na e-shopu už nemají Mágy od Grossmana. Kdyby kniha byla, možná bych koupi pár knížek i zvážila. Takhle bych jen utrácela peníze za knihy, které vlastně ani tolik nechci. :D

    OdpovedaťOdstrániť