pondelok 8. novembra 2010

Prvý Last Sacrifice teaser trailer

Takže namiesto prvého teaseru v podobe vety sme nakoniec dostali teaser trailer o Christianovi a varovanie od vydavateľstva:

Every image is a clue, every word a possibility. Quote 1 to premiere 11 November.
(Každý obrázok je stopa, každé slovo možnosť. Prvá citácia z knihy bude mať premiéru 11.Novembra)

Posielam vám link na "Christianov trailer" ale je VYSOKO SPOILEROVÝ!
Tí, čo ste sa ešte nedostali na koniec Spirit Bound, vo vlastnom záujme odporúčam zdržať sa a vyhnúť sa aj komentárom k tomuto príspevku. (preto len link namiesto videa, aby vás to až tak nepokúšalo:))


Ostatní, chcem počuť vaše návrhy. Každý obrázok je stopa. Čo tá socha ukazujúca do neba? A na čo konkrétne poukazuje oheň???
Nezabudnite sa 11.novembra vrátiť ku príspevku LAST SACRIFICE TEASERY a pozrieť sa, ako znie prvá teaserová veta z LS. Nakoľko si myslím, že fanúšikovia do 11. ešte určite z Penguinu niečo vydolujú, čekujte preventívne :) Odkaz na článok hodím aj na ľavú lištu medzi dôležité odkazy LS párty.

10 komentárov:

  1. Takže! *yaaaaaaaay*
    NIŽŠIE SA NACHÁDZAJÚ V E Ľ K É SPOILERY ZO SPIRIT BOUND! (aj video)
    Every image is a clue, every word a possibility. Quote 1 to premiere 11 November.
    http://www.youtube.com/watch?v=9BzkBkQatk0&feature=player_embedded
    !!!!!!!!!!!
    Chrisitan nie! On to spraviť NEMOHOL! Odmietam tomu veriť. A keď si tak vezmem, tak to je určite len zavádzanie... °_.
    Teraz sa ponáhľam do školy a nemám čas na veľký rozbor toho, ale.. Sakra, celý deň v škole ma to bude štvať:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Souhlasím, Christian to být nemohl... prostě nemohl. Ale dobrý teaser :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nuže.. takže tá socha ako vôbec neviem, čo znamená :D Ale ten oheň je jasný fire-user, a keďže Chrisitan to NEBOL, tak to určite bola Tasha. Určite. *kill her!*

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Neřekla bych, že to udělal Christian.
    To, že by to mohla být Tasha, už čtu poněkolikátý. Na tom něco bude :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Richelle o teaseri povedala:
    Funny thing about this one is that after watching it twice, I found a secret message about the book. But then, I also have insider knowledge

    Yeah, which I suppose makes it even funnier that I had to watch it twice. They're a crafty bunch over at @PenguinBooksAus

    Takže ja to vidím tak, že to tam musí byť strašne dobre skryté, keď aj Richelle to videla až na druhý krát. Ksaa!
    Inak rozmýšľala som nad tou sochou, a jediné, čo ma napadlo, je, že to bude mať niečo spoločné s nejakým svätcom?
    A ďalej, slová: Loyal, outsider, murderer. Who killed the queen?
    Tak nejak to zase vychádza na Ambrosa :D Bol kráľovnej verný (možno), outsider medzi dhampirmi a vrah.. no ja neviem.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ľudia, ja vám musím liezť na nervy.
    Prepáčte. Ale objavila som toto:
    Rose Hathaway doesn’t like feeling caged, but jail will do that to you. What she really resents is that she didn’t do it—she didn’t kill Queen Tatiana. But tell that to the throngs of Moroi and dhampir—half vampires like her—gathered for the funeral…and calling for her blood!

    Last Sacrifice is the final novel in Richelle Mead’s epic vampire series…and she’s saved the best for last. Murder…love…jealousy—it all plays out in this last chapter as Lissa, Rose’s best friend, faces foes who don’t want to see her ascend the Royal Throne. When Rose is rescued from confinement by her one true love, Dimitri, time is of the essence. She must prove her innocence and save her friend, even if it means having to make the ultimate sacrifice.

    Pravdepodobne je to synopsa. Síce som to nenašla ani na amazone, ani na richellinom blogu, našla som to na shadowkissed, tak by na tom mohlo niečo byť
    Hádam ani nemusím písať, ako sa mi trasú ruky.
    A ak to je naozaj, tak Rose uteká s Dimitrim. Uf (L) Toto je na mňa v jeden deň moc. A ešte teraz ísť do ZUŠky, s tým, že mám stratené noty a sláčik som dva týždne nedržala. :/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Darjaille! Ako nám za TOTO môžeš liezť na nervy? ja by som ti špičky na nohách kľudne vybozkávala za tieto informácie. Práve som došla zo školy a uľahčila si mi fúru práce lozenia po internete a hľadania Richelliných reakcií a tď. (čo v určitom bode dnešného večera aj tak budem robiť už len z dôvodu, že ma to baví - ale aspoň sa najprv najem)
    No a čo sa týka tohto všetkého, v prvom rade už pre mňa mesiac do vydania LS nie je ani zďaleka taká optimistická doba ako bola, povedzme včera.Myslím, že keď začnú vyliezať prvé teasery, úplne mi rupne v bedni a niekedy v polke mesiaca prestanem navštevovať školu.
    Na teaseroch je dobré to, že hoci nikdy nič neprezradia, väčšinou na základe nich môžeš stále niečo vylúčiť. Napríklad vďaka video teaseru môžeme vylúčiť, že Christian je vrah. Lebo šak kto by dával hneď na začiatok video, ktoré ukazuje prstom na Christiana ako na možného vraha, keby to nakoniec bola pravda? No hej. Nikto. Takže Ch. je z tejto šlamastiky bezpečne vonku a ja teda tipujem Tashu. Padali aj mená ako Adrianova mama (nespomeniem si za svet ako sa vola) a Ambrose...no neviem ten Ambrose mi príde príliš podozrivý na to, aby bol nakoniec vrah...bude to sranda ta posledná kniha...
    Och och a Dimitri zachráni Rose z väzenia! Akože dúfala som v to ale čítať to naozaj je raj na zemi. A čo ta jealousy? Ja dúfam, že sa to týka Adriana, ktorý bude zelenieť závisťou, že Rose je celá Dimitriho.(opäť zdôrazňujem, že proti A nič nemám a mám ho rada vo všetkých možných konceptoch s výnimkou on-Rose-posteľ-žiaden-odev a on-Rose-nechutné-bozky)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. spojení CH a murderer - no docela mě to rozesmálo :-D to už bych spíš vsadila na Adriana a jednu z jeho "spiritových jsem-mimo chvilek" :-D

    Jinak souhlasím - dobrý teaser - nice work!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Christian si už svoju veľkú úlohu zahral, a ako ku vrahovi ku nemu nevedú žiadne stopy... :P Chris je out :P

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Chris :D Prečo ho vlastne nikto tak nevolá?

    OdpovedaťOdstrániť