streda 17. novembra 2010

Hádajte čo!

O malú chvíľu odchádzam na predpremiéru Harry Potter and Deathly Hallows Part 1! ...

Aaaaa...

Práve som dostala od netgalley.com kópiu Iron Queen na prečítanie a zrecenzovanie!!!!
,

Áno, áno, vidíte dobre, Iron Queen, posledná kniha úžasnej Iron Fey série autorky Julie Kagawa síce vychádza až vo februári, no vydavateľstvo mi umožnilo prečítať ju o pár mesiacov skôr a tak sa už o niekoľko dní môžete tešiť aspoň na recenziu! A by niekto náhodou o Iron Fey sérii nikdy nepočul, niečo si o nej môžete prečítať TU . Vrelo odporúčam!

Normálne až rozmýšľam, že nepôjdem na Pottera a začnem hneď čítať :D

Inak tu je mini článok, čo som pred niekoľkými mesiacmi písala o Iron Fey sérii:
http://loveinbooks.blogspot.com/2010/08/popularne-serie-ktore-si-musite.html

3 komentáre:

  1. A vieš čo? Si úžasná!!! Blahoželááááám! :D
    Žeby ďalšia séria ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ako sa páčili Deathly Hallows? Mňa to neohromilo, ale páčilo sa mi to hádam 3x viac ako 5 a 6 dokopy :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Som na tom asi tak ako ty, tiež ma to nejako zvlášť neohromilo, vadilo mi to seknutie v strede a ešte pár vecí ale určite to bolo jedno z tých lepších spracovaní, keď nie rovno najlepšie. Ron bol excelentný a Emma urobila dobrý job.
    *SPOILERY*
    Páčila sa mi scéna, kde Harry a Hermiona spolu tancovali. Aj keď som sa na nej na úplnom začiatku hrozne smiala, ako to išlo ďalej, vykľul sa z toho najkrajší moment celého filmu :)
    Celkovo na to, že film rozdelili na dve časti sa mi aj tak zdalo, že to bolo trochu uponáhľané. Pamätám sa, ako sa mi v knihe zdal Ronov odchod hrozne dlhý, no vo filme trval tak 15 minút...
    *KONIEC SPOLIEROV*
    A čo ty?

    OdpovedaťOdstrániť