štvrtok, 3. mája 2012

Vydavateľstvo SLOVART na Facebooku!!!

Možno ste si už stihli všimnúť moju miernu obsesiu vydvateľstvom Slovart. Ak nie, tak si ju zrejme všimnete po dnešnej dávke fan-girlingu.

Slovart si totiž to pre nás na nadchádzajúce obdobie prichystal asi milión noviniek, prekvapení, knižných teaserov, ukážok, recenzií a keď budete dobrí a počúvať rodičov a starých rodičov a pani učiteľky, tak možno aj súťaží :) No a že ako sa k tomu všetkému dostať? Totálne jednoducho, jedným klikom na ich novú FB stránku:



Čo je to vlastne SlovartBooklab?

Je to miesto, akýsi meetingpoint pre slovarťákov, čitateľov a v neposlednom rade aj nás, blogerov, kde spolu môžeme diskutovať o knihách, komunikovať s vydavateľstvom a dozvedať sa z prvej ruky o ich pripravovaných novinkách z oblasti Young Adult literatúry.

Ak pravidelne sledujete knižný blogosvet, určite ste zaregistrovali, že vydavateľstvo Slovart venuje v poslednej dobe zvýšenú pozornosť práve nám, teenagerom (haha, že vraj nám! - ale ja som teenager, až kým nepoviem inak) a svoju ponuku čoraz viac a viac zapĺňa knihami nášmu srdcu blízkymi. Dobrá správa je, že v budúcnosti sa môžete tešiť na ďalšie skvelé tituly, pretože vyberať je naozaj z čoho :)

Síce neverím, že je to možné, ale keby ste ešte stále váhali či lajkovať alebo nelajkovať, dúfam, že vás presvedčí toto:


čiže

2 komentáre:

  1. Lajknuté už trošku dlhšie, ale až nadšenosť všetkých blogeriek dookola ma upozorňuje, že by som mala stalkovať aktívnejšie.xD
    Je to samozrejme super.^^ I keď práve kapitolu z Insurgent nevyužijem, už ju mám v čítačke celú a čaká len na príležitosť strhnúť ma.xD

    OdpovedaťOdstrániť