pondelok 30. apríla 2012

Čo nás čaká a neminie....V MÁJI

Dobre no, toto je tak el té té na poslednú chvíľu, ale čo ja vlastne nerobím na poslednú chvíľu?

Každopádne, dnešné Čo nás čaká a neminie bolo pre mňa hrozne ťažké vytvoriť (nie preto ho však píšem už 5 hodín ale preto, lebo som sama na izbe a vždy, keď mi hrá dobrá pesnička, tak musím prerušiť písanie a zaskákať si na posteli s akože mikrofónom v ruke), lebo v máji vychádza svetoznáma "májova OMGtrojka" : Insurgent, Bitterblue a City of Lost Souls - no a dá sa z toho vybrať? No dá?!


MÁJOVÝ DEBUT

Wendy Higgins - Sweet Evil



O tomto som si až do minulého týždňa naivne myslela, že je to stand-alone kniha, kým ma z omylu nevyviedli kamošky z GR. Aj tak to ale vyzerá doosť dobre, teda aspoň tá časť v anotácii, kde sa hovorí o citujem: "boy your daddy warned you about". Hmmmm :)

Čo kniha sľubuje: Súdiac podľa veľkého haló, ktoré sa okolo knihy narobilo, by človek povedal, že Higgins je Meadová v prestrojení. Podľa mňa však Sweet Evil nesľubuje nič, čo by to ešte aspoň tisíckrát nebolo.
Moje očakávania: Ja už nemám v týchto prípadoch žiadne očakávania. Fakt. Trpím literárnou depkou.
Vychádza: 1.5.2012

MÁJOVÉ OČAKÁVANIE

Kristin Cashore - Bitterblue




No dobre, tu som si musela strihnúť. A potom som ešte použila random.org, aby som predišla štatistickej chybe. A potom mi to aj tak nedalo, lebo nakoniec som aj tak vyberala srdcom a na základe pevného puta, ktoré sa vytvorilo medzi mnou a Kristin Cashore (ona o tom ešte zatiaľ nevie).
Bitterblue je voľným pokračovaním Výnimočnej a celý svet sa na to teší jak na jarné snežienky a bodaj by nie, šak sme na to čakali 3 roky!

Čo kniha sľubuje: Okrem vyrastenej Bitterblue aj Katsu a Poa! Keď tí dvaja ešte nebudú svoji, tak posielam oficiálnu sťažnosť.
Moje očakávania: Ak by to náhodou ešte nebolo z môjho bľabotania jasné tak: MEGAOBROVSKÉ!!!!
Vychádza: 1.5.2012


MÁJOVÉ POKRAČOVANIE

Cassandra Clare - City of Lost Souls



Musím sa pochváliť, túto knihu som vyhrala v jedinej súťaži, ktorej som sa v marci zúčastnila a teraz na ňu s napätím čakám a neviem sa dočkať. City of Fallen Angels skončilo riadne masochisticky a zo všetkých tých teaserov, ktoré Cassie posiela je zrejmé, že toto bude zasa ďalší brainwash, ktorý ma zanechá v kóme celý nasledujúci týždeň. Ale kto pozná Nástroje smrteľníkov vie, že ani nič iné nemôžeme očakávať :)

Čo kniha sľubuje: Ďalšiu ročnú terapeutickú dávku Jaca, Clary, Magnusa, Aleca a Simona :)
Moje očakávania: Cassandra v živote nenapísala nič, čo by sa jej nepodarilo, takže sedím na ihlách a odpočítavam posledné hodiny do vydania.
Vychádza: 8.5.2012

MÁJOVÝ VÝBER

Adrew Fukuda - The Hunt



Hej, je to síce o upíroch, ale fakt si myslím, že kniha stojí za prečítanie. Chalan je posledný človek žijúcich v upírskej spoločnosti o ktorom nikto nevie a ktorý sa snaží zapadnúť, aby to tak aj ostalo. Čo sa mu celkom darí, až kým nie je vybraný ako jeden z mála "šťastlivcov", ktorý si bude môcť zaloviť na posledných žijúcich ľudí na planéte, chovaných presne pre túto vzácnu udalosť.

Čo kniha sľubuje: Trochu prevrátený pohľad na upírske knihy so závanom Hier o život.
Moje očakávania: Pekná obálka, čiže veľké :D
Vychádza: 8.5.2012

MÁJ NA SLOVENSKU

Darren Shan - Lord Zarmut



O tejto knihe neviem TOTÁLNE nič, ale istá osoba mi to tu stále vychvaľuje, takže sa dávam prehovoriť. Inak vraj je to o šachu. O ŠACHU! Už ste počuli väčšiu blbosť? Ja nie. Podľa mňa to bude super.

Čo kniha sľubuje: Že vraj to nie je pre slabé povahy (čiže som prakticky vylúčená z množiny potenciálnych čitateľov, ale ja sa nevzdávam).
Moje očakávania: Toto bude psychošach!
Vychádza: 21.5.2012




14 komentárov:

  1. Bitterbluuuuue :) Tá kniha žiari medzi ostatnými! :D Ja, spomalené, ktorá som Výnimočnú objavila len nedávno, som si len včera objednala z bookdepo Ohnivú, no rozmýšľam, že si Bitterblue objednám hneď za ňou, ani nečakajúc na to, či sa mi bude páčiť vôbec Fire... myslím, že Kristin Cashore dôverujem oprávnene:D aspoň v to dúfam:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ohnivá je nádherná kniha! Ak sa ti Výnimočná páčila, Ohnivá je ešte lepšia, romantickejšia, srdcervúcejšia, proste dokonalá, za to sa ti môžem zaručiť. Určite kúpu neoľutuješ :)

      Odstrániť
    2. Romantickejšia? O:) Hm, hm, práve toho som sa obávala, že mi bude Katsa s Poom chýbať... ale vďaka za uistnie :D

      Odstrániť
    3. Neboj, Brigan a Fire sú ultimátny pár a majú strašne uveriteľnú chémiu. Určite si ich zamiluješ :)

      Odstrániť
  2. Výborné :D A Lorda Zármuta vřele doporočuju, v ČR nám vychází už 4. díl a musím souhlasit, že Shan píše doopravdy dobře na svůj žánr.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej? Konečne na to počujem nejaký extérny názor a teším sa ešte viac :)

      Odstrániť
  3. Bitterblue! konečne!! .. aj keď si na ňu ešte počkám kým ju nevydajú naše vydavateľstvá :D ale keď som čakala tak dlho tak tie paru mesiace dúfam vydržím :D Katsa a Po mi chýbali tak som zvedavá, čo Cashore vymyslí v tejto knihe :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja, strašne :) Inak to asi vieš, ale keby náhodou nie, tak Bitterblue vychádza v septembri! Ediposs sa pekne vyšvihol :)

      Odstrániť
  4. A Nástroje smrteľníkov v marci nebudú? Už sa niečo bližšie k tomu vie? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ach, Nástroje smrteľníkov. Myslím, že je bezpečné povedať, že v marci nebudú...Opýtam sa, či môžem zverejniť najnovší dátum vydania a dám vedieť. Ale asi z toho nebudete úplne nadšení...

      Odstrániť
  5. Bitterblue...a keď už viem,že bude v septembri,tak mám predčasné vianoce a to,že tam budú aj Katsa s Poo ! dúfám,že ponechajú hentú obálku,bo ako predchádzajúce je tiež krásna =D

    tým,ktorý nečítali odporúčam =D krásne knihy obe,tak ako aj Katsa+Po a Fire+Brigan

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Bitterblue!!!!!!!!!!!!! 8DDD chceeeeeeem už v ruke mať!!! 8__)
    aj ja chcem aby boli Katsa a Po svoji! a aj nejaké detičky by neuškodili!!! 8DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Teda! Sweet Evil má krásnu obálku, mesto stratených duší - ehm, k tomu sa dostanem po dočítaní 2. a 3. :) ale Hunt ma oslovil asi najviac z tu uvedených.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. City of lost souls = CAN'T WAIT!!!
    Sweet evil vyzerá fajn, neviem, či a kedy sa k nej dostanem...xD Asi počkám na nejaké recenzie.^^
    No a Bitterblue? Ja si už veľmi nepamätám Výnimočnú, tak možno počkám na preklad a zároveň potom skompletizujem kolekciu (mám len Ohnivú, Výnimočná bola z knižnice).:)
    Super článok, btw.^^

    OdpovedaťOdstrániť