utorok, 10. apríla 2012

VIDEO: Mesačná chvastačka (Február & Marec)


Vážení, dnes mi preplo a zrobila som čo som si myslela že nikdy nezrobím - Video Mesačnú chvastačku!

Keďže pointou bolo, aby som ušetrila čas fotením, nahrávaním fotiek a vytváraním dlhého článku, tak naozaj len v krátkosti:

Ak by vám toto občasné vlogovanie vyhovovalo, tak mi dajte vedieť a ja som ochotná oprášiť aj staršiu ale lepšiu a kvalitnejšiu webkameru, pre dnešok som si vystačila s horšou kvalitou.
Vo videu sa okrem iného aj exkluzívne dozviete, akú cenu som si pre vás pripravila do 200 nasledovateľskej súťaže :) A keďže je to zhrnutie za 2 mesiace, kníh je trošku viac a video trošku dlhšie. My apologies...




17 komentárov:

  1. Jé video! :) Hned si mi s ním zvedla náladu! Mám vážně moc příjemný hlas, takže se video krásně poslouchalo a knihy vypadaly velmi pěkně. o některých tedy opravdu hodně toužím. :) Točení videí se drž, protože je to skvělé obohacení MCH. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ty máš práve tiež strašne príjemný hlas, minule som si hovorila keď som pozerala tvoju MCH :) A robiť video bola sranda a na počudovanie mi to trvalo kratšie než pôvodná MCH :D

      Odstrániť
    2. juch, mělo tam být "máš vážně příjemný hlas" ... Neustále se překlikávám. :D

      Odstrániť
  2. Určite sprav video aj nabudúce. Skvelé to bolo. Máš môj obdiv, že si dokázala kecať 16 minút - vôbec nevadí, že to bolo také dlhé. :) Knihy boli veľmi pekné, väčšinu z nich som čítala, ale závisť, že ich máš doma - ja som ich mala len z knižnice.
    Teším sa na ďalšiu videochvastačku. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Miruš, pokúsim sa aj nabudúce :)

      Odstrániť
  3. Rozhodne toč ďalšie videá, opráš kvalitnejšiu kameru... Súhlasím s Kath, máš príjemný hlas.:) A ja sa hrozne rada pozerám na cudzie knihy, takže ma tieto Mesačné chvastačky formou videí bavia.^^
    Strach múdreho (alebo mŕtveho, že...:D) muža ti závidím, ešte som neprečítala ani Meno vetra (mám ho z knižnice), no určite to bude dobré a budem po pokračku túžiť. n_n
    Závidím (som ja milá :D ale to nie je v zlom...) aj podpis k Prežila som svet, knihu si chcem zaobstarať. Teraz neviem či domov alebo si ju iba požičiam z knižnice, no uvidím.
    Inak, mená autorov nerieš, ja osobne ich tiež ledva vyslovujem miestami.:D
    Joj a hrozne sa teším na súťaž!:) Mám doma síce anglickú verziu ATU, ale who cares, podpis a záložka, yay.xD Máš účastníka.:D
    Ozaj k recenzným výtlačkom - vy dostávate domov nejaké náhodné alebo si vyžiadate knihy, ktoré chcete...? Ja teda nemám knižný blog, ale možno sa doň raz pustím...xD Hlavne ma to teda zaujíma.:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vieš čo, ja mám dve hlavné spolupráce - so Slovartom a Ikarom. Oficiálne spolupracujem aj s Fragmentom ale od nich prijímam len tlačové správy a recenzné výtlačky si nevyžiadávam, lebo by som to nestíhala. Každopádne u nich je to tak, že ak nejakú knihu chceš tak si o ňu napíšeš. Ikar posiela tiež na vyžiadanie, ale nepredajné výtlačky ako napríklad Strach (mŕtveho :D) múdreho muža posielajú tým, ktorých si vyberú oni sami a rovno idú na poštu, nepýtajú sa. No a so Slovartom mám spoluprácu trochu zložitejšiu na vysvetľovanie takže nemusím žiadať každú jednu knihu osobitne ale bežne čo s nimi spolupracujú blogeri tak si tiež píšu, ktorú knihu chcú, ale neviem ako je to s tým, či im vyhovejú s každou žiadosťou.
      Určite sa pusti do blogu, budem pravidelná navštevovateľka :)

      Odstrániť
    2. Aha jasné, no pri nepredajných výtlačkoch ani nehrozí, že by som ich mala doma myslím.:D Jedine aj verziu, že.
      Každopádne vďaka za odpoveď.^^
      Inak myslíš, že by vadilo, keby ten blog nebol čisto knižný...? S tým, že by prevládali recenzie? Lebo akože môj blog je momentálne hlavne polomŕtvy.:D Ale plán je tam dávať aj nejakú lit. tvorbu.;P M

      Odstrániť
    3. Hmmm...čo ja viem, podľa mňa asi ani tak nejde o to, či sa venuješ knihám na blogu úplne alebo len čiastočne, ako to, koľko ľudí svojim obsahom oslovíš. Teda aspoň mňa by to na ich mieste zaujímalo...ale ťažko povedať. U nás je pomerne dosť ťažké nadviazať spoluprácu s vydavateľstvami, ja som mala to šťastie, že som bola jedna z prvých. Ale napríklad u tých ikarovských recenzných výtlačkoch to podľa mňa nie je až také privilegované. Keď už vyrobia nejaké množstvo skorých kópií tak sa ich snažia všetky nejako strategicky rozdať a veľakrát sa ujde aj začínajúcim blogom :)

      Odstrániť
    4. Jasné, chápem.:) No, vďaka za odpoveď.^^ Pokúsim sa niečo z toho spraviť.:DD

      Odstrániť
  4. Jééé! Videla som Judit! A počula som Judit! :D Skvelé video, určite nech pribudne i ďalší mesiac :) Palec hore! :)

    Keby že nemám ja problém s konvertovaním toho svojho, tak už pridám i ja dlhé... ale blbé video blbne! :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Videochvastačka sa mi veľmi páčila, a tých 16 minút mi ubehlo ani som to nestihla vnímať...bola si strašne podarená a viac razy som sa schuti zasmiala :D :D podla mňa kľudne môžeš s chvastačkou vo forme videa pokračovať aj nabudúce, budem sa tešiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Souhlas s komentářemi přede mnou - jsi sympatická holka s takovým příjemným hlasem a během těch 16 minut jsem se bavila (strašné HO-vado velké:D), takže ve video MCH rozhodně pokračuj:)
    Och a gratuluju ti moc k nádhernému číslu 200!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. skvelé veľmi sa mi to páčilo,si ozaj sympatická...na dosť kníh si robím zálusk a v hlave sa mi odohráva boj,ktoré dve si tento mesiac kúpim /málo financií/

    chcela by som sa ešte ako trošku seriálový maniak vyjadriť k tomu seriálu o Carrie -dopredu sa ospravedlňujem ak napíšem blbosť...ak sa nemýlim tak The CW si objednalo natočenie pilotu /prvej časti/ seriálu na základe,ktorého sa potom rozhodne či seriál bude natáčať ďalej a potom vysielať alebo nie /ak sa nemýlim tak záleží aj od množstva predĺžených a zrušených seriálov,ktoré daná stanica vysiela/

    ešte raz sa ospravedlňujem za túto moju vsuvku,ktorá neviem či sem patrí =D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Video, VIDEO!!!! VIDEO!!!(počuješ to skandovanie? ak nie, tak povedz budem hlasnejšie kričať :D)
    rozhodne chcem(e) aj budúci mesiac/o dva mesiace... proste budúcu chvastačku ako video
    Nebudem ti ani hovoriť ako ti tie knihy závidím, lebo sa so mnou prestaneš kamarátiť :D
    A na súťaž se veľmo teším! Aj keď zas nevyhrám... :( Ale ešte raz ti gratulujem ku krásnemu číslu, ktoré sa určite bude zvyšovať, lebo máš super blog (treba to opakovať, lebo chvála sa predsa tak dobre počúva no nie? :D) a každý jeden čitateľ je zaslúžený, lebo milujem(e) tvoje články!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. musim to sem napisat mas uzasne vlasy!!!! :D:D:D:D:D a dobre sa na teba pozera a vsetko super urcite pokracuj s videami!! :):)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ano, Judit! Judit! Judit!
    Ani nevíš, jakou jsi mi udělala radost! Rozhodně musíš s videi pokračovat, protože jsi strašně milá, a máš příjemný hlas (a potřebuju další video, jelikož jsem tohle viděla už dvakrát...:D)
    Udělala jsi mi "chuť" na hodně knih, takže jdu přepočítávat svoje finance... ;)

    OdpovedaťOdstrániť