štvrtok 7. apríla 2011

Entangled v Čechách!

Dnes som si našla na blogu americkej debutujúcej autorky Cat Clarke správu v ktorej oznamuje, že práve predala práva na svoju knihu Entangled do Francúzska a....Českej Republiky! :)

Entangled je kniha, o ktorej sa toho v zime pomerne dosť narozprávalo, ako o knihe s veľmi záhadným príbehom a síce trochu predvídateľným ale o nič menej silným záverom.
Takto vám poviem, keď pohnem teraz v tejto chvíli hlavou mierne doprava, uvidím moju kópiu Entangled ležať na nočnom stolíku medzi ostatnými, ešte stále neprečítanými knihami. Nemám veľmi dobrú predstavu o tom, kedy sa k nej dostanem, ale žijem v silnej viere, že už čoskoro.

Kým sa tak stane, a budem môcť poskytnúť recenziu, posielam vám aspoň preloženú anotáciu:

Cat Clarke - Entangled

Mysľou sa mi dookola preháňajú stále tie isté otázky:
Čo odo mňa chce?
Ako som mohla dopustiť, aby sa to stalo?
UMRIEM?


17-ročná Grace sa prebudí v bielej izbe so stolom, perom a papierom - a bez akejkoľvek šajny, ako sa tam dostala.
Ako si Grace postupne zaznamenáva svoj spletitý život na stránky papiera, je nútená spomenúť si na všetko, na čo sa snažila zabudnúť. 
K tomu je tu ešte bezhlavé zamilovávanie sa do úžasného Nata a rozuzľovanie jej vzťahu so svojou najlepšou kamarátkou, Sal. Ale stále tu ešte niečo chýba. Nech sa snaží ako sa snaží spomenúť si, je tu ešte predsa len niečo, čo jednoducho nevidí?
Grace musí čeliť tej najťažšej otázke zo všetkých. Prečo je tu?
Príbeh temných tajomstiev, silného priateľstva a elektrizujúcej príťažlivosti. 


No ok, teraz keď som to doprekladala a znovu si narobila chuťky, mám pocit, že si knihu budem musieť prečítať trochu skôr, ako som myslela :D

PS: Okrem toho, že knihu vydá vydavateľstvo NAVA, neviem nič viac. Kedy vyjde, aký bude jej český názov, aká bude jej obálka, to sa dozvieme neskôr, zatiaľ si budete musieť vystačiť s tým, čo som vám poskytla :)

4 komentáre:

  1. Páni, to je výborná zpráva, aspoň je tu zase něco, na co se můžeme těšit :)..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Koukám, že se v poslední době naše nakladatelství v oblasti YA docela činí, což je skvělá zpráva:D Jen se trochu obávám, co provedou s tím úžasným coverem. Kniha zní skutečně slibně, tak uvidíme:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tá kniha ma zaujala, musím si ju prečítať.:)

    OdpovedaťOdstrániť