nedeľa, 4. novembra 2012

Súťaž o Nadpozemskú: VÝHERCOVIA!

Prišla som k vám zvestovať výhercov októbrovej súťaže o knihu Nadpozemská a ďalšie dve bonusové knihy, ktoré môžete získať vďaka tomu, že ste mi na blogu aj Facebooku pomohli dosiahnuť 300 nasledovateľov. Obrovská vďaka!

Aby som dlho nezdržiavala, tu sú mená šťastlivcov.

Hlavnú cenu, knihu Nadpozemská od Cynthie Hand, ktorú do tejto súťaže venovala spoločnosť Albatros Media získava:



468. Petra Lililnie R.


Prvú bonusovú cenu, ktorou je kniha Smaragdový atlas od Johna Stephensa získava:


780. Ninka Ninč L.


Druhú bonusovú cenu, ktorou je kniha Čas anjelov od Anne Rice získava:


1. Hana B. (mail začína ako hana-hanaka...)
--> inak všimnite si, že Hanin výherný vstup má poradové číslo 1 z 801 :D 

Výherkyne budú v priebehu dnešného dňa kontaktované prostredníctvom mailu, ale v prípade, že si tento výherný post prečítate skôr, než sa vám ozvem, neváhajte ma kontaktovať na myalternativeworld@gmail.com spolu s údajmi, kam mám vašu výhru zaslať. 

Ak ste zasa raz nevyhrali (ja viem, už to časom môže liezť riadne na nervy, poznám ten pocit), uistite sa, že ste vstúpili aj do najnovšej súťaže, ktorú som usporiadala vrámci Halloweenskeho knižného hopu a v ktorej môžete vyhrať knihu Päťdesiat odtieňov sivej alebo Črepiny duší. Good stuff. Súťažiť môžete TU.

4 komentáre:

  1. nie, nevyhrala som ... žiadne prekvapenie :D Gratulujem viťazkám

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Páni, mockrát děkuju! ^^ Jinak jsem ti psala e-mail, protože jsem formulář vyplnila přes e-mail, ke kterému jsem zapomněla heslo... Takže jsem psala z nového, BartlovaHana98@seznam.cz. Omlouvám se za takový zmatek. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Gratulujem výherkyniam:)

    OdpovedaťOdstrániť