piatok, 23. novembra 2012

Vyštudujte Upírsku Akadémiu za 3 týždne!


Pripravili sme si pre vás exkluzívny seminár, ktorý vás prevedie svetom Upírskej akadémie v zhustenej výučbe.
Prostredníctvom prednášok, seminárov a interaktívnych cvičení, ktoré vás pripravia na záverečnú skúšku, môžete zmaturovať na výberovej škole pre upírsku šľachtu. Kurzom vás budú sprevádzať naslovovzaté odborníčky na upírsku tematiku Triss a Judit.

Výučba bude prebiehať každý pondelok a štvrtok po dobu 3 týždňov. Začíname už 26.11. úvodnou prednáškou na tému Prečo je Upírska Akadémia lepšia než ostatné série.

Ďalej budú lekcie pokračovať podľa nasledovného harmonogramu:

štvrtok 29.11. Čítanie s porozumením a vizuálna prezentácia (Triss a Judit)
pondelok 3.12. Kto je kto? (osobnosti novodobého upírskeho sveta) (Judit)
streda 5.12. vychádza učebnica: MEAD, R. Upírska Akadémia. Bratislava : Slovart, 2012. 
štvrtok 6.12. Kde je kto? (seminár spojený s geografickým minimom) (Triss)
pondelok 10.12. Rané umenie doby upírskej (prezentácia vizuálnych diel) Judit)
štvrtok 13.12. Kolokvium na tému medzinárodnej obálkovej rôznorodosti (Triss a Judit)
pondelok 17.12. Záverečný test 
štvrtok 20.12. Uzatvorenie kurzu a slávnostné vyhlásenie najlepších absolventov 

Na záver prajeme študentom veľa pevných nervov, bystrú myseľ pri učení a nezaspite na prvú prednášku!


11 komentárov:

  1. Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej ďalší brutálny nápad!Už sa teším =)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sú prednášky prístupné aj pre tých, ktorí si UA sériou prešli už niekoľkokrát? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To mi povedz ty, či ma prijmete medzi seba :D Ja budem len rada. Uvítam každú príležitosť, ktorá by znamenala opäť sa vrátiť k UA bez toho, aby som vypadala ako totálny cvok. :D Ale čo narobím, keď je to také dobré, však? ;)

      Odstrániť
  3. no... ja som upírsku akadémiu ešte nečítala, takže ani nezačnem, ale pôjdem rovno študovať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To zní skvěle! :D Tak na tohle jsem vážně zvědavá. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. boha ja vás dve milujem!!! vy dve máte také úžasné nápady, že raz keď bude slávne tak budem všade rozhlasovať že som vás poznala už predtým a že to že ste úžasné som vedela dávno od začiatku. A budem vás nútiť sa so mnou fotiť a tie fotky budem vešať všade a vy sa mi na ne budete podpisovať aby všetci videli že neklamem!
    (tak a teraz keď som vás tak vychválila očakávam že niečo dostanem! :D :D :D)
    a inak niekedy by ste aspoň kúsoček z tých nápadov mohli požičať aj mne :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a nechceš mi povedať, drahá, ako konkrétne sa máme presláviť? Knihomoľky nie sú IN :D
      ale ďakujeme samozrejme a posielam ti tisíc cmukov, tisíc hugov a iné nechutne presladené záležitosti, tak, ako to máš rada :)

      Odstrániť
  6. Miluji vše, co týká mé milované VA, takže opravdu tleskám za skvělý nápad a už se nedočkavě těším. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Už sa neviem dočkať tej konečnej skúšky... Táto séria patrí medzi moje obľúbené preto som nesmierne nadšená, že práve na ňu ste toto pripravili...
    PS: Na tie skúšky sa ako budem môcť dostať?

    OdpovedaťOdstrániť