piatok 23. augusta 2013

Čo nás čaká a neminie....V SEPTEMBRI

Po prázdninách (no dobre dobre, ja viem že ešte máte týždeň, nič nebojte :D) by som rada obnoviť mesačnú rubriku Čo nás čaká a neminie. Tentokrát zverejňujem môj septembrový výber o čosi skôr, pretože nechcem riskovať, že to koncom augusta nebudem mať čas spísať :) Zmena oproti minulým príspevkom je, že ku knihám pridávam aj oficiálne anotky, aby sa vám lepšie posudzovalo a vyberalo.


SEPTEMBROVÝ DEBUT

Cristin Terrill - All Our Yesterdays



"You have to kill him." Imprisoned in the heart of a secret military base, Em has nothing except the voice of the boy in the cell next door and the list of instructions she finds taped inside the drain. Only Em can complete the final instruction. She’s tried everything to prevent the creation of a time machine that will tear the world apart. She holds the proof: a list she has never seen before, written in her own hand. Each failed attempt in the past has led her to the same terrible present—imprisoned and tortured by a sadistic man called the doctor while war rages outside. Marina has loved her best friend James since the day he moved next door when they were children. A gorgeous, introverted science prodigy from one of America’s most famous families, James finally seems to be seeing Marina in a new way, too. But on one disastrous night, James’s life crumbles apart, and with it, Marina’s hopes for their future. Now someone is trying to kill him. Marina will protect James, no matter what. Even if it means opening her eyes to a truth so terrible that she may not survive it. At least not as the girl she once was. All Our Yesterdays is a wrenching, brilliantly plotted story of fierce love, unthinkable sacrifice, and the infinite implications of our every choice.

Čo kniha sľubuje: Napínavý dej, ktorý však pravdepodobne pôjde ruka v ruke s obrovským chaosom. Na zahodenie nie je ani perspektíva veľkého love story medzi najlepšími priateľmi...alebo bude nakoniec Marininou osudovou láskou niekto úplne iný?
Moje očakávania: Cestovanie v čase je jedna z najvďačnejších tém, ktoré však môžu autora bodnúť priamo do chrbta, ak urobí čoilen malinkú chybu. O to viac sa obávam, keďže sa jedná o autorku-debutantku...Inak viem, že je to nepodstatné, ale strašne sa mi páči meno Marina :D Keby to bola ďalšia Violet, asi by som to nepredýchala...
Vychádza: 3.9.2013


SEPTEMBROVÉ OČAKÁVANIE

Abbi Glines - Simple Perfection (Perfection #2)


Woods had his perfect life mapped out for him. Rise up the ranks of the family business. Marry the rich girl of his parents’ dreams. Pretend that wealth and privilege was all he’d ever wanted. Then a girl named Della breezed into town, a beautifully imperfect stranger who captured his heart and opened his eyes to a new kind of future. Woods is ready and willing to sacrifice everything for her when the sudden death of his father leaves him with his mother to care for and a business to manage. Della is determined to be strong for Woods, even as she’s quietly falling to pieces. No matter how far from home she’s run, the ghosts of her past have never stopped haunting her. Struggling to hide her true feelings from Woods, Della fears she can’t be his rock without dragging him down into the darkness with her. But is she strong enough to let go of the last thing holding her together? 

Čo kniha sľubuje: Viac Woodsa, čím osobne nikdy nepohrdnem. A teda vyzerá to tak, že Della bude mať znova milión problémov, ktoré sa tam budú riešiť a mne to bude liezť nekonečne na nervy. Hej a ešte očakávam veľa sexu, lebo Glinesova nadobudla pocit, že New Adult knihy sú len o tom jedinom. 
Moje očakávania: Síce mám s Abbi skôr taký love-hate vzťah a prvý diel série Perfection - Twisted Perfection - som po prečítaní premenovala na Simple Perversion, na pokračovanie príbehu Delly a Woodsa sa, priznávam, dosť teším. Neviem, ale Glinesovej v poslednej dobe písanie celkom ide a keďže sa rozbehla hlavne v oblasti New Adult kníh, sme znovu kamarátky. A akože viem, že to bude zas každý na internete rozoberať, tak bodaj by som si to neprečítala. Plus v kútiku duše dúfam, že sa mi jej knihy konečne nadobro sprotivia a ja ju budem môcť bez výčitiek svedomia vymazať z môjho watch listu. Pretože osobne si myslím, že čítať Glinesovej knihy nie je úplne počin zdravého a vyrovnaného človeka :D
Vychádza: 23.9.2013


SEPTEMBROVÉ POKRAČOVANIE

Maggie Stiefvater - The Dream Thieves ( The Raven Cycle #2)



(anotku nezverejňujem, lebo tie tri vety ani nestoja za tú námahu :D)

Čo kniha sľubuje: No ja akože vôbec neviem, čo mám od pokračovania očakávať. Neviem ani či hlavné postavy ostávajú Blue a Gansey, alebo sa to vymení a priestor dostane niekto ďalší z havraních chlapcov...no proste chaos a panika, ale keďže prvý diel bol masakrálne dobrý, druhý si nenechám ujsť ani keby pečené holuby z neba padali. 
Moje očakávania: Stačí, že to písala Stiefvaterová a viem, že to bude perfektné.
Vychádza: 5.9.2013


SEPTEMBROVÝ VÝBER

Holly Black - The Coldest Girl in Coldtown


Tana lives in a world where walled cities called Coldtowns exist. In them, quarantined monsters and humans mingle in a decadently bloody mix of predator and prey. The only problem is, once you pass through Coldtown’s gates, you can never leave. One morning, after a perfectly ordinary party, Tana wakes up surrounded by corpses. The only other survivors of this massacre are her exasperatingly endearing ex-boyfriend, infected and on the edge, and a mysterious boy burdened with a terrible secret. Shaken and determined, Tana enters a race against the clock to save the three of them the only way she knows how: by going straight to the wicked, opulent heart of Coldtown itself. The Coldest Girl in Coldtown is a wholly original story of rage and revenge, of guilt and horror, and of love and loathing from bestselling and acclaimed author Holly Black. 

Čo kniha sľubuje: Vyzerá to tak, že opäť dostaneme niečo nové a pri troche šťastia aj originálne na klišé dokaličenom poli YA fantasy. Moje nadšenie však trocha brzdí perspektíva hlavnej hrdinky, na ktorej pleciach opäť leží váha celého sveta a ktorá jediná môže zachrániť ľudstvo alebo v tomto prípade aspoň jej priateľov. Páči sa mi však myšlienka tajomných a nebezpečných miest, ktoré skrývajú svoje tajomstvá a fakt, že knihu píše najlepšia kamoška Cassandry Clare.
Moje očakávania: Keďže som ešte od Holly Black nič nečítala, držím svoje nadšenie na uzde. Avšak nemôžem si pomôcť a v kútiku duše dúfať, že práve toto by mola byť YA kniha, ktorá ma dokáže zaujať a opäť vtiahnuť do tohto žánru.
Vychádza: 3.9.2013


SEPTEMBER NA SLOVENSKU

Michael Northrop - V pasci


Vonku husto sneží a sedem stredoškolákov zostane uväznených v škole. Všetky východy z budovy sú zablokované, dostať sa von nie je možné. V tajomnom prostredí prázdnej budovy sa začínajú diať strašidelné udalosti, udejú sa nevysvetliteľné veci – a snežiť neprestáva...

Čo kniha sľubuje: No...anotácia je síce krátka, ale dosť brutálna a moju pozornosť si teda kniha určite získala. Rozmýšľam, či aj príbeh bude písaný v takom strohom a trochu vecnom duchu, čo by nemuselo byť úplne zlé, ak sa má jednať o horor. Alebo nemá? Ťažko povedať, ale ten, kto písal anotáciu určite chcel, aby sme si to mysleli...
Moje očakávania: Nie sú príliš vysoké, nakoľko má kniha na Goodreads strašne nízke hodnotenie (3.23). To znamená, že buď ľudia iba nepochopili jej výnimočnosť a nedokázali oceniť jej kvalitu, alebo sa anotácia veľmi líši od skutočného výsledku a kniha proste nedokázala naplniť to, čo sľubovala. Uvidíme :)
Vychádza: 30.9.2013

7 komentárov:

  1. Poslední kniha vypadá podle anotace vážně dobře :O Mám ráda knihy, které mě děsí :D
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Z toho posledného mám pocit akoby to bola anotácia ku knihe Karanténa: Samotari. tam boli tiež všetci zavretí v škole 8D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Crap, pokračovanie Raven Boys a ja som sa stále nedokopala k jednotke.:O Aspoň to budem môcť prečítať naraz.:D
    Inak celkom by som si prečítala aj The Coldest Girl in Coldtown, tiež som od autorky nič nečítala, ale spája sa mi s Cassie, takže...:D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. a sakra... :D ja niesom zdrava ani vyrovnana XD ja mam jej knihy celkom rada (Abbi Glines) juchuu som blazon XD

    OdpovedaťOdstrániť
  5. All Our Yesterdays ma zaujalo už od toho názvu :D strašne sa teším na nové knihy, všetky vyzerajú dobre :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ráda bych tě pozvala na svůj blog, nominovala jsem tě jako pokračovatelku v TAGu, který jsem si trošku přizpůsobila.Snad se ti budou otázky zamlouvat a budeš pokračovat dál.
    mysunnypineapple.blogspot.cz :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. If the shark is healthy, the steaks are probably very delicious
    - if you like that sort of thing. Each character is unique, the paladin is a medic of sort's being able to heal, the warrior is the modt
    powerful, and the assassin is fast and lethal. Based oon the
    level you select, the sharks will swim faster or slower.


    Feel free to surf to my site hungry shark evolution hack android

    OdpovedaťOdstrániť