utorok 10. júla 2012

Čo všetko vieme o Indigo Spell (Bloodlines #3)

Hádajte čo! Dnes mi konečne prišli moje dve objednané grafické romány - Vampire Academy a Frostbite s krásnymi ksichtmi Dimitriho a Adriana. Ako aj bolo vopred očakávané, Lisa vyzerá vo väčšine prípadov otrasne ale zato Christian má veľmi dobrý potenciál :D Chystám sa natočiť Chvastačku, takže pravdepodobne bude aj vizuálna ukážka.

No a keď už sme pri Vampire Academy (kedy ja v podstate nie som pri Vampire Aacdemy...), tak som zdakade vykopala taký super článok s Richelle, ktorý ešte k tomu ani nevyzerá nejako zvlášť predpotopne a obsahuje celkom zaujímavé informácie. Nie je to komplet doslovný preklad lebo a) sa mi nechce a b) viď bod a).

Ak náhodou neviete, tak Golden Lily (Bloodlines #2) sa vyšplhala na prvé miesto v rebríčku New York Times bestseller list. Čo samozrejme nikoho neprekvapuje. Tých informovanejších asi tiež neprekvapí, že tretí diel, Indigo Spell, nebude posledný (a ani predposledný a pred-predposledný) v tejto sérii. Richelle však nedávno pre Entertainment Weekly prezradila aj niekoľko vecí, ktoré dovtedy nevedeli ani tí najpremakanejší.

V rozhovore sa jej opýtali na to, či majú ľudia radi ústrednú dvojicu  (who shall not be named) a ona že veľmi (shocking) a že v Indigo Spell bude hrať podstatnú úlohu v ich vzťahu reštaurácia s názvom Pies and Stuff . No a že Indigo Spell má "pretty big ending" a všetci budeme prekvapení, čo si na nás na záver prichystala.
Akože..neviem jak vy, ale ja vzhľadom na to, čo si na nás prichystala na konci tretieho dielu v jej predchádzajúcej sérii, nebudem prekvapená ABSOLÚTNE z ničoho...

Ďalej sa Richelle priznala, že pomerne veľkú časť tretieho dielu tvoria Sydneynine úvahy o tom, čo je skutočne správne a kam siaha jej lojalita. Vraj taktiež uvidíme Sydney aj pri vykonávania nejakého seriózneho rebelského činu, na čo sa ja osobne strašne teším. Jej rebélia však pravdepodobne bude mať určité závažné dôsledky, ktoré ja tipujem ako SPOILER PRE GL uväznenie v tom ich alchemistickom nápravnom centre. Adrian sa totiž v GL vyjadril, že pre ženu, ktorú miluje, by urobil čokoľvek, aby ju dostal zo zajatia. Treba si overiť jeho silné rečičky, nemyslíte? :D KONIEC SPOILERU.

V IS sa ešte dozvieme viac o záhadnej postavičke z GL, Marcusovi Finchovi, a zintenzívni sa aj Sydneynino nie veľmi obľúbené čarovanie. A citujem: "There'll be Adrian. Lots of Adrian." Ach...

Richelline plány do budúcna? Dopísať sériu Bloodlines, ktorá bude mať 5-6 dielov a započať niečo dospelácke - sériu Age of X.

Teraz ešte jeden buzz kill na záver: Indigo Spell vychádza 12. februára. Akože fakt.

Zdroj: EW

6 komentárov:

  1. 5-6 dílů,tak to zase bude megačekání,myslela jsem že to bude trojkou končit.Ale jinak super,těším se moc.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nevieš náhodou, prečo sa má tretia časť volať Indigo spell? práve som asi v polovičke The Golden Lily, ale už tam bola spomenutá farba Sydney-nej (?) aury, že je žltá s kúskami purpurovej a že je to zaujímavé *moje oči sa prižmúrili a v hlave mi znela jediná otázka: what the hell does purple mean?*. Tak som si to teraz vyhľadala, a jedna veta ma zaskočila: A purple aura (also known as violet or indigo). INDIGO. Viem, že to nie je extra veľký objav, ale indigo môže byť symbolom pre Sydney a spell... no proste, že Sydney sa môže vstúpiť do Witch clubu (samozrejme, teoreticky myslené).

    A ak je môj "objav" úplne od veci, tak som ti sem dala aspoň komentár :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Prečo sa to má volať Indigo Spell to vôbec neviem ale páči sa mi tvoja úvaha :) Dáva to logiku aj keď indigovú farbu si predstavujem trochu inak než "purple". Mám pocit, že farba obálky sa tomu trochu snažila priblížiť :D Ale určite tá farba bude mať nejaký význam, takže by som nebola prekvapená ak by si bola blízko so svojim tipom :)

      Odstrániť
    2. Okay, nie som tým blízko :D dočítala som TGL a už (asi) viem, k čomu sa indigová farba bude radiť :) .. a btw, ja som si vždy predstavovala Eddieho svetlovlasého (alebo aspoň svetlá hnedá :))

      Odstrániť
  3. Momentálne sú moje reakcie akože - jé, milé, že si to takto spísala.:) No som si istá, že keď si konečne prečítam TGL, vrátim sa sem s nutkavou potrebou sa čokoľvek dozvedieť a potom ti poriadne poďakujem.;D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Žijem v Spojených štátoch. Pred dvoma rokmi som sa oženil s dámou menom Melena, mali sme spolu dve deti, boli sme veľmi šťastní, že sme manželia, takže keď cestujem na služobnú cestu do Brazílie, strávil som v Brazílii 1 rok. môj druh podnikania, ja a moja žena sme sa neustále rozprávali po telefóne, rozprávali sme sa na internete, nikdy som nevedel, že ma moja žena začala podvádzať tým, že som chodil so svojím priateľom zo starej školy menom Mark, nikdy som nevedel, že niečo ide zle, kým som sa nevrátil z mojej cesty, potom sme s manželkou začali mať problémy, chodí von a vracia sa neskoro v noci, zmenila sa zvláštnym spôsobom, ktorý som nevydržal, snažil som sa urobiť všetko pre to, aby som ju potešil, ale to zhoršilo sa, tak jedného dňa odišla z domu a už sa nevrátila, pokúsila som sa ju osloviť, ale nijako som sa k nej nedostala, nikdy som nevedela, že cestovala so svojím novým milencom, ktorým bol Mark, veľmi som ju chcela kvôli deťom, ktoré ona odišiel pre mňa a pretože som ju tiež tak veľmi miloval, kvôli zlomeniu srdca, do ktorého ma dala, som vošiel hľadanie skutočného čarodejníckeho kúzla Bol som dvakrát podvedený kúzelníckym čarodejníkom, ale nikdy som pri hľadaní neochabol, pretože chcem šťastný život so svojou ženou, takže jedného rána som videl svedectvo o čarodejníckom kúzle Dr. Adeleke, takže som ho kontaktoval cez whatsapp : (+27740386124) a na e-mail: (abba5019@gmail.com) na moje najväčšie prekvapenie urobil pre mňa život opäť mužným, moja žena sa vrátila ku mne, vzal som ju späť a ja som teraz s manželkou vyrovnaný kúzelníkom

    OdpovedaťOdstrániť