pondelok 3. septembra 2012

UKÁŽKA: E L James - Päťdesiat odtieňov sivej

Dnes vám moji milí ponúkam niečo, čomu určite neodoláte :) Je to HOT, takmer každý už o tom počul a mnohí z vás si to chcú prečítať, aj napriek tomu, že to vôbec nemusí byť vaša šálka kávy. Nuž, Fifty Shades of Grey si jednoducho nedokážu pomôcť. Nemôžu za to, že sa o nich všade šepká...



Ešte pred tým, než sa začítate, mám tu pre vás niekoľko oznamov:

  • Ak si Päťdesiat odtieňov sivej predobjednáte už teraz priamo na stránke spoločnosti Albatros Media, získate na knihu 25% zľavu. Viac informácií TU.
  • Kniha je určená pre dospelých! Tým nechcem naznačiť, že to máte zakázané čítať, len vás nechcem zbytočne popliesť, nakoľko väčšinou na mojom blogu nájdete young adult veci. Všetko je na vašom zvážení :)
  • Ukážku som si v rýchlosti prešla a síce vám po jej dočítaní bude poriadne horúco, no nie je to, myslím si, nič také, čo by si nemohol prečítať každý. 
  • Ak vás zaujíma, čo si o knihe myslím ja, čo od nej približne môžete očakávať a či je to niečo pre vás, môžete si prečítať aj môj starší článok
  • Ukážka je pôvodne zverejnená na stránke spoločnosti Albatros Media a ja som ju na svojom blogu zverejnila s jej súhlasom.
UKÁŽKA: Päťdesiat odtieňov sivej

2 komentáre:

  1. uau, páči sa mi ten štýl akým je kniha písaná :-) a zatiaľ to nevyzerá až tak škandalózne, tak som zvedavá :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tešíme sa aj my a dúfame, že čitateľky a čitatelia budú spokojní :)

    OdpovedaťOdstrániť