nedeľa 19. septembra 2010

Nočné správy: Veľké študijné sťahovanie, diskusia s Cassandrou Clare a pokračovanie knihy Výnimočná

Tak a už aj moje prázdniny došli ku svojmu koncu. Zajtra ma čaká 8 hodinová cesta do Brna a od pondelka škola:( Neviem, kedy sa najbližšie dostanem k internetu, záleží od správcu našej siete kedy mi zaregistruje IP adresu no môže to trvať aj niekoľko dní (čo teda pevne dúfam, že nebude).
Keďže o necelé 4 hodiny vstávam, už by som mala byť dávno v posteli. Nedá mi však ešte na rýchlo napísať pár "infošiek" (keď som napísala toto slovo, pripadala som si na chvíľu znovu ako pätnásťročná:) )

1. Cassandra Clare bude v najbližších dňoch na tejto stránke odpovedať na vaše otázky, týkajúce sa jej novej série Infernal Devices a taktiež pripravovaného pokračovania série Mortal Instruments. Diskusia už začala a poviem vám, o drsné odhalenia tam nie je rozhodne núdza. Ak budem mať neskôr trochu času, povyberám najdôležitejšie veci a pošlem ich na tento blog.

2. Dnes som konečne dostala odpoveď na môj mail: Pokračovanie knihy Výnimočná od Kristin Cashore bude mať názov Ohnivá a vyjde už 30.septembra! 

3. Nie tak úplne infoška, ale pokračovanie knihy Clockwork Angel na ktorú som pred chvíľou uverejnila recenziu bude mať samozrejme názov Clockwork Prince nie Clockwork Princess ako som v recenzii nesprávne uviedla. Dátum vydania však platí tak, ako som napísala - september 2011.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára