piatok 14. januára 2011

Late Night with Judit

Tak a znovu sa hlásim z mojej internátnej postele aby som vám dala vedieť, že som aktualizovala sekciu Books in my Thoughts, ktorá je súčasťou rovnomennej challenge. Je tam stručný obsah toho, čom som od začiatku roka prečítala mínus knihy zo série Jessica Darling spisovateľky Megan McCafferty, ktoré momentálne čítam a ktoré potom pravdepodobne všetky zhrniem do jedného príspevku.
Keď už sme pri tom, tie knihy sú skvelé, aspoň teda prvé dva diely, ktoré som zatiaľ prečítala. Jessica je jedna z mojich najobľúbenejších hrdiniek (spolu s Rose a Katniss), nakoľko je to vysokointeligentný človek, ktorý má svojský, ironicky miestami až suchý humor, obrovskú dávku pesimizmu a sebakritiky v sebe a hlavne neznáša, ak jej niekto hovorí, čo má robiť a keď sa má riadiť podľa nejakých pravidiel. Na romantiku sa síce trochu načakáte ale keď konečne príde na vec....*ZASNENÝ POVZDYCH*

No ale nie toto som chcela. Ešte som vám totiž chcela povedať, že kvôli nedostatku času v mesiaci Január som obmedzila svoje návštevy ostatných blogov naozaj len na návštevy. Komentovanie, aj keď to robím nesmierne nerada pretože všetky vaše články o knihách aj neknihách sú super, som obmedzila na minimum. To však neznamená, že som vaše blogy prestala navštevovať, to by som si od úst nikdy neodtrhla :)
To isté platí aj o mojich odpovediach na vaše komentáre na tomto blogu. Vždy si prečítam každý jeden z nich  a za každý jeden z nich som vám neskutočne vďačná, no posledné dni som šťastná ak sa mi vôbec podarí vymedziť si dostatok času na zosmolenie nejakého príspevku a už mi neostáva čas na moje reakcie na komentáre.


Teraz si hovoríte: Čo tá tu trepe, šak komentovanie a odpisovanie na komentáre nie je povinné.
No ja viem že nie je. Ale je to robím rada, rada si čítam vaše komenty pretože potom viem, že vy ste si čítali môj príspevok a pre koho to vlastne píšem, keď nie pre vás? A naopak, rada komentujem na vašich blogoch, pretože sama na sebe vidím, ako to dokáže potešiť.

Ešte posledná vec ktorú som chcela povedať alebo skôr pripomenúť je, že zajtra (15.1) je posledný deň na vstup do mojej súťaže o knihu Ak zostanem. Ak ste to ešte neurobili a máte záujem o knihu, tak jednoducho vyplňte súťažný formulár - meno a mailovú adresu a budete zaradení do žrebovania. Tí aktívnejší si môžu zvýšiť šancu na výhru a zarobiť nejaké vstupy navyše, ale nie je to rozhodne podmienka k tomu, aby ste sa mohli súťaže zúčastniť (a vyhrať). Výhercu oznámim pravdepodobne v nedeľu.

Na záver sa s vami lúčim s týmito slovami:


Amen.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára