pondelok 2. januára 2012

2012!


Čaute!

Viem, že bolo pár dní tichu na blogu, ale istý čas som nebola schopná normálne fungovať vďaka sérii Tatiana a Alexander, ktorej prečítanie pre mňa nabralo takú dôležitosť, že to takmer predčilo dôležitosť základných ľudských potrieb (napr. hygiena). Takmer.

V prvom rade vám všetkým želám šťastný nový rok. Ďakujem, že ma čítate, komentujete a že som sa vám ešte nezunovala. Ono to časom príde, nebojte :) Ďakujem každému, čo sa rozhodol nasledovať môj blog a dal tak o sebe vedieť, že je tu.( Inak, ľudia, do 200 nasledovateľov mi chýba už iba pouhých 16 individuí a bude nasledovateľská giveaway! Jeeej!)

Už som to raz písala, ale keď som došla zo USA tak som si vôbec nebola istá, ako budem môj blog zbierať zo zeme, ale nakoniec sa ukázalo, že žiadne zbieranie nebolo potrebné, lebo ste tu takmer všetci ostali a počkali na mňa. Za to vám asi nikdy neprestanem bozkávať nohy.

Ani náhodou netuším, čo sa v budúcnosti na MAWOB (My Alternative World of Books v podaní Sue :D) objaví, pravdepodobne si teraz dám na nejaký čas pokoj s novými rubrikami a začnem zveľaďovať tie staré a samozrejme očakávajte plno recenzií, knižných informácií a súťaží.

Nezabudnite, že MAWOB (ok, myslím, že som si to práve adoptovala) je už aj na Facebooku! To je hlavne pre tých, čo bezo mňa nevedia žiť dlhšiu dobu.

Ešte jedna poznámočka - Zmenil sa dátum vydania Divergencie, z 15.1 na 23.1. Čo samozrejme nie je dôvod na paniku, ale v svetle nových skutočností (vždy som to túžila niekde napísať) som sa rozhodla predĺžiť aj súťaž o knihu o jeden týždeň, teda do toho 22.1 aby som mohla vyhlásiť výhercu 23.1.

No a to je zatiaľ vše, najbližšie tu nájdete rýchlu recenziu na Anna Dressed in Blood. Tak.

7 komentárov:

  1. som ani nevedela, že sa to tak ujalo :D ale znie to zaujímavo :)

    JAJ!!! recenzia na Annu, už sa veľmi teším a som zvedavá čo na nu povieš :) mne sa hrozne páčila :) a hlavne to bolo pre mna iné konečne po tých všetkých hrdinkách čítať knihu z mužského pohladu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Môžem ťa nasledovať dvakrát? Alebo 16x?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Môžeš si zrobiť 16 účtov a potom ma s každým nasledovať. I don't expect any less from you.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. MAWOB :D :D je to úžasné :D :D teším teším na nové recenzie a všetko :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Také přeji krásný nový rok a těch dalších 16 uživatelů :) A MAWOB zní dobře! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Žijem v zjednotenom štáte. Pred dvoma rokmi som sa oženil s dámou menom Melena, mali sme spolu dve deti, boli sme veľmi šťastní, že sme manželia, takže keď cestujem na služobnú cestu do Brazílie, strávil som v Brazílii 1 rok. môj druh podnikania, ja a moja žena sme sa neustále rozprávali po telefóne, rozprávali sme sa na internete, nikdy som nevedel, že ma moja žena začala podvádzať tým, že som chodil so svojím priateľom zo starej školy menom Mark, nikdy som nevedel, že niečo ide zle, kým som sa nevrátil z mojej cesty, potom sme s manželkou začali mať problémy, chodí von a vracia sa neskoro v noci, zmenila sa zvláštnym spôsobom, ktorý som nevydržal, snažil som sa urobiť všetko pre to, aby som ju potešil, ale to zhoršilo sa, takže jedného dňa odišla z domu a už sa nevrátila, pokúsila som sa ju osloviť, ale nijako som sa k nej nedostala, nikdy som nevedela, že cestovala so svojím novým milencom, ktorým bol Mark, veľmi som ju chcela kvôli deťom, ktoré ona odišiel pre mňa a pretože som ju tiež tak veľmi miloval, kvôli zlomeniu srdca, do ktorého ma dala, som vošiel hľadanie skutočného čarodejníckeho kúzla Bol som dvakrát podvedený kúzelníckym čarodejníkom, ale nikdy som pri hľadaní neochabol, pretože chcem šťastný život so svojou ženou, takže jedného rána som videl svedectvo o čarodejníckom kúzle Dr. Adeleke, takže som ho kontaktoval cez whatsapp : (+27740386124) a na e-mail: (abba5019@gmail.com) na moje najväčšie prekvapenie urobil pre mňa život opäť mužným, moja žena sa vrátila ku mne, vzal som ju späť a ja som teraz s manželkou vyrovnaný kúzelníkom

    OdpovedaťOdstrániť