štvrtok 24. marca 2011

Aktuálka

Takže je 5 hodín ráno a ja som práve KONEČNE aktualizovala sekciu KEDY TO VYCHÁDZA?
Je tam plno nových knižných vydaní ako zo Slovenska tak aj z ČR, o niektorých som už na blogu písala, o niektorých nie, tak si to pekne popozerajte a poznačte, čo vás bude zaujímať.
Všetky vydania, ktoré som novo pridávala alebo nejako upravovala, sú označené červenou farbou. Dátumy aj názvy kníh sa ešte samozrejme môžu a pravdepodobne budú meniť, berte to ako orientačný prehľad a sledujte môj blog pre ďalšie aktualizácie.

Dnes by som vám ešte rada predstavila jednu vynikajúco vyzerajúcu a v Amerike veľmi úspešnú knihu, ktorej vydanie sa pripravuje v Čechách a najnovšie aj na Slovensku, takže večer sa tu ešte oplatí zastaviť raz :)

Medzitým mi držte palce, aby som sa udržala na nohách, pretože som už 24 hodín nespala a o pár minút odchádzam na exkurziu, kde budem stáť a stáť a stááááť :) Dúfam, že vy dnes budete mať menej unavenejší deň ako ja.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára