nedeľa 27. marca 2011

Quote of the Week (11)

Dnešný Quote of the Week bude na počesť knihy Poslední oběť, ktorá vychádza už približne o dva týždne - 11.4.
Povedala som si, že vás troch navnadím, keď už musíte čakať viac než 4 mesiace, od vydania predposledného dielu - Spoutáni Magií.


Tu sú teasre, ktoré som pre vás dnes vybrala:

VTIPNÝ MOMENT

"Same plan," agreed Dimitri. "You go to the house. You look less threatening."
"Hey!"
He smiled. "I said look."

"Rovnaký plán," súhlasil Dimitri. "Ty pôjdeš do domu. Vyzeráš menej zastrašujúco."
"Hej!"
Usmial sa. "Povedal som vyzeráš."

ROMANTICKÝ MOMENT

Veľká, veľká romantika sa v knihe deje, bohužiaľ, ak by som Vám prezradila medzi kým, pokazila by som všetku srandu. A to nechceme, však? :)

"What?" I asked uneasily. "Why are you looking at me like that?"
He shook his head, the smile rueful now. "Because sometimes, a person can get so caught up in the details that they miss the whole. It's not just the dress or the hair. It's you. You're beautiful. So beautiful, it hurts me."

"Čo?" Opýtala som sa neisto. "Prečo tak na mňa pozeráš?"
Zavrtel hlavou, jeho úsmev tentokrát smutný. "Pretože niekedy sa človek nechá opantať detailmi a stratí prehľad o celku. Nie sú to len šaty a vlasy. Si to ty. Ty si nádherná. Tak nádherná, až to bolí."

SILNÝ MOMENT

Jeden z najsilnejších momentov v knihe. Škoda, že vám nemôžem poskytnúť viac...:)

"Do you love him?"

"Miluješ ho?"

Tak vážení, toto bol posledný set teaserov pred vydaním knihy. Sľubujem, že už vás viac nebudem mučiť :)
Česi sa môžu rozbehnúť do kníhkupectiev už 11.4, my Slováci to budeme mať trochu komplikovanejšie. Je možné, že knihu dostanete aj v niektorých slovenských kamenných obchodoch, ale ak by ste s tým mali problém, objednať sa dá aj cez slovenské internetové kníhkupectvá, napríklad na TOMTO MIESTE.

Mimochodom ostala som užasnutá z toho, koľko sa vás už rozhodlo zapojiť do môjho meme Quote of the Week. Čoskoro si budem musieť urobiť trochu viac času a popozerať si všetky tie vaše nové blogy, čo mi sem hádžete medzi linky. Niektoré som už navštívila a sú neskutočne krásne a zaujímavé.
Ak by sa chcel ešte niekto medzi nás pridať a zverejňovať na svojom blogu vlastné QotW, prečítajte si PODROBNOSTI a na konci postu pridajte svoj link, aby som o vás vedela :)

Ostatní sa teraz môžete pobrať na púť po ďalších blogoch, ktoré si pre vás tiež pripravili Quote of the Week. Predpokladám, že väčšina nie je deň pozadu ako ja a tohtotýždňovú nádielku výrokov už má od včera zverejnenú :) :


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára