utorok 1. marca 2011

Ďalší preklad na obzore - Wake, Fade, Gone

Pár dní do zadu som vám sľubovala, že vám trošku viac priblížim trilógiu, ktorú české vydavateľstvo Fragment začne vydávať v októbri tohto roku. Názov vám zatiaľ viem povedať len anglický, jedná sa o trilógiu Dream Catcher od bestsellingovej autorky Lisy McMann a názov prvého dielu v agličtine znie Wake (zobudiť sa, bdieť).


Osobne sa na sériu chystám v najbližších mesiacoch, momentálne vám aspoň ponúkam preloženú anotáciu k prvému dielu:

Lisa McMann - Wake (Dream Catcher #1)

Pre 17-ročnú Janie už začína byť vťahovanie sa do cudzích snov poriadne otravné. Hlavne do "padajúcich" snov, "som-nahý-ale-nikto-si-to-nevšíma" snov a erotických snov. Janie už videla dostatok ľudských fantázií, aby jej to vystačilo do konca života.
Samozrejme sa s tým nemôže nikomu zdôveriť, nikto by jej totiž neuveril, alebo, v horšom prípade, by si o nej mysleli, že je šialená. Janie teda žije samotársky, prekliata schopnosťou, ktorú nikdy nechcela a ktorú nevie kontrolovať.
Jedného dňa však vpadne do príšernej nočnej mory, ktorá ju na smrť vystraší. Po prvýkrát je Janie niečo viac, než len svedkom myšlienkových pochodov nejakej zvrátenej mysle. Tentokrát je priamo jej súčasťou.

Tu sú priebežné dátumy vydania všetkých troch dielov. (Môžu sa samozrejme ešte zmeniť)

Wake: 1.10.2011
Fade: 1.3.2012
Gone: 1.10.2012

V blízkej dobe opäť aktualizujem sekciu Kedy to vychádza, momentálne však máme na internáte problémy s wi-fi a tak som rada, keď sa mi podarí publikovať aspoň niečo.

Nezabudnite, ešte máte niekoľko dní na vstup do súťaže o knihu Pád.

Ešte by som vás pre doplnenie si knižných informácií chcela upozorniť na Luu-in NOVINKOVAČ, kde si cca každé 2 týždne nájdete súhrn najhorúcejších noviniek na slovenskom, českom a zahraničnom knižnom trhu. Určite sa na to mrknite.

1 komentár:

  1. Po tejto sérii som pokukávala a premýšľala, či si objednám originál. Ale asi si počkám na preklad prvej knihe, a keď ma to náhodu veľmi chytím, dočítam to v pôvodnom jazyku (predsa len som voči angličtine ešte trošku skeptická, len s ňou začínam O:-)). Ale čakať do 2012 na poslednú knihu. Ajajáááj! :D

    OdpovedaťOdstrániť