pondelok 14. februára 2011

SÚŤAŽ: Vyhraj knihu Pád od Lauren Kateovej!


Včera som už čosi načrtla a ako som sľúbila, dnes sa dozviete podrobnosti o mojej najnovšej súťaži.
Nebudeme sa tváriť, že ste nečítali nadpis a nevšimli ste si obrázok (ktorý mimochodom vytvorilo šikovné dievča zo stránky Novel Novice) takže prejdem rovno na vec. Alebo teda takmer rovno.

Ak sem chodíte už dlhšie, určite ste si všimli, že z času na čas zvyknem usporiadať nejakú súťaž o knihu. Doteraz to boli prevažne knihy v angličtine, pretože som si bohužiaľ nemohla dovoliť zaplatiť veľké peniaze za knihu v slovenčine a potom ešte platiť poštovné aby som ju k vám dostala. Nastala však zmena okolností a ja tak teraz z času na čas môžem zakúpiť aj slovenskú knihu do súťaže bez toho, aby som skrachovala.

Tentokrát bude poprvýkrát cenou kniha, ktorú som ešte nečítala ale o ktorej sa toho už veľa nahovorilo:

Lauren Kateová - Pád


Na Danielovi Grigorim je čosi bolestne známe. Tajomný, uzavretý chlapec pritiahne pozornosť sedemnásťročnej Luce Priceovej hneď v jej prvý deň na internátnej škole Meč a kríž pri meste Savannah. Je jediným svetlým bodom na mieste, kde nie sú dovolené mobilné telefóny, ostatní študenti sú vyšinutí a bezpečnostné kamery ich sledujú na každom kroku. Daniel však nechce mať s Luce nič spoločné – a dáva jej to jasne najavo. No ona sa nevzdáva. Mládenec ju priťahuje ako svetlo nočného motýľa a Luce musí zistiť, čo pred ňou tak zúfalo skrýva... aj keby ju to malo stáť život. Nebezpečne vzrušujúci a temne romantický triler PÁD je súčasne najúžasnejším príbehom lásky!







Ako ste sa už asi dovtípili, kniha je v slovenčine. Píšem to preto, aby Česi zvážili tento menší handicap pred tým, než sa rozhodnú do súťaže zapojiť. Ak vám nerobí problém čítať po slovensky, ste v súťaži srdečne vítaní :)

Podľa istého slovenského internetového kníhkupectva je Pád momentálne 5. najpredávanejšou knihou celkovo a 1. najpredávanejšou svojho žánru.
Čo sa týka zahraničného úspechu, kniha Pád sa drží na zozname New York Times bestsellerov už 19. týždeň a momentálne sa nachádza na krásnom 3. mieste.
Sama som na knihu počula aj čítala nespočetne veľa reakcií a musím sa priznať, že každá bola iná. Niektorí sa z knihy smejú, niektorí na ňu nadávajú, iní ju zas vychvaľujú kde môžu alebo ju vo svojej poličke skrývajú ako milenca v skrini, pretože aj napriek tomu, že by sa im kniha páčiť nemala, sú z nej úplne hotoví :)

Jeden šťastlivec si svoj vlastný názor bude môcť vytvoriť sám a úplne zadarmo. Stačí vyplniť súťažný formulár na konci príspevku a zodpovedať v komentároch na moju otázku:

Ak by ste mali možnosť stať sa HOCIJAKÝM anjelom (anjelom lásky, anjelom spravodlivosti, anjelom smrti, strážnym anjelom...), akým by ste si vybrali byť a prečo práve ním?


Teraz ešte uvediem všeobecné pravidlá súťaže, prosím prečítajte si ich POZORNE.

  • podmienkou zaradenia do súťaže je poslať odpoveď na otázku položenú vyššie do komentárov pod týmto príspevkom a odoslať súťažný formulár. V prípade že si pri odosielaní komentu zvolíte možnosť anonymný, musíte sa podpísať na konci vašej odpovede. Žiaden podpis, žiadna súťaž. Ak vám z nejakého dôvodu nejde odosielať komentáre alebo len veľmi nechcete, môžete mi odpoveď poslať na mailovú adresu uvedenú v kontaktoch. Znovu pripomínam aby ste sa nezabudli podpísať. 
  • súťažný formulár je možné odoslať IBA RAZ
  • môžete si zarobiť niekoľko extra vstupov na zvýšenie šance na výhru a to nasledovne:
  • stanete sa nasledovateľom môjho blogu stlačením tlačidla Sledovať na ľavej lište môjho blogu. Blog musíte nasledovať verejne na to aby som vám vstup mohla zarátať.
  • pomôžete mi spropagovať súťaž a to HOCIJAKÝM spôsobom. Môžete kľudne lepiť vlastnoručne vyrobené plagáty po zastávkach a poslať mi foto :) (pozdravujem touto cestou Darjaille). Poprosím vás ale aby ste zbytočne nespamovali fóra a iné miesta na internete, ktoré s knihami nemajú nič spoločné. 
  • tentokrát nepotrebujem žiaden dôkaz o tom, že ste súťaž spropagovali. Extra vstupy navyše dostanete za každú jednu osobu, ktorá sa prihlási do súťaže a v súťažnom formulári uvedie, že ste ju na moju stránku poslali vy. Extra vstupy následne dostane aj daná osoba takže je to výhodné pre každého :)
  • ak budete súťaž propagovať, nezabudnite ľuďom povedať meno/nick, pod ktorým vstupujete do súťaže, aby som vám mohla priradiť extra vstupy.
  • extra vstupy na vyše sú DOBROVOĽNÉ. To znamená, že nemusíte robiť žiadnu propagáciu a nemusíte sa stať nasledovateľom blogu na to, aby ste boli zaradení do súťaže. Jedinou podmienkou je odpovedať na otázku. (a samozrejme odoslať formulár). Nič viac. 
  • súťaž trvá do 6.3 a môžete sa jej zúčastniť všetci - Slováci aj Česi. Výherca bude následne vyhlásený na tomto blogu a zároveň bude kontaktovaný na mailovej adrese, ktorú uviedol vo formulári. O cenu sa musí prihlásiť najneskôr do 48 hodín po odoslaní mailu, v opačnom prípade vylosujem iného výhercu.
  • ceny je možné vzdať sa, nie je možné ju presunúť na iného súťažiaceho alebo požadovať výmenu knihy za inú. 
  • za úspešné doručenie knihy až k vám domov nezodpovedám ja, ale slovenská prípadne česká pošta.
pozn. Pre tých, ktorým sa zdá divné, že za spropagovanie súťaže dostanete 1 vstup zatiaľ čo ten, ktorý vo formulári uvedie vaše meno dostane až 2 vstupy ešte pripomeniem, že zatiaľ čo vy dostanete 1 vstup za KAŽDÉHO, dotyčný dostane 2 body len jednorázovo. Takže by sa to mohlo minimálne vyrovnať.

28 komentárov:

  1. Judit, ja som tak vedela, že to bude Fallen! Škoda, že tú knihu už mám, strašne som sa chcela zapojiť do súťaže a (konečne) niečo vyhrať. Ale každopádne prajem ti úspešnú Giveaway, veľa spokojných súťažiacich a výhercovi prajem, aby bol z knihy aspoň tak nadšený ako ja.

    Btw., nemala by si chuť niekedy zorganizovať nejakú spoločnú giveaway, poprípade giveaway hop v slovenských šírkach? Možno by sa zapojili aj ďalšie bloggerky :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Triss: ooo tak to ma mrzí, snáď sa už nabudúce zapojíš, vymyslím niečo, čo si ešte nečítala :)
    Čo sa týka spoločnej giveaway - ja som určite za. Osobne mne by nevadilo urobiť aj giveaway hop, kde by mal každý svoju vlastnú súťaž ale ostatní asi nemusia byť veľmi nadšení z platenia za knihy. Ja to mám momentálne zadarmo. Mohli by sme sa ale spojiť a urobiť jednu "grand prize" na ktorú by sme sa všetci vyskladali. Mne je to vlastne jedno, ja sa zapojím do hocičoho :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jeej, super, tak môžeme dohodnúť detaily, nechám si to prejsť hlavou. Keď už budeme robiť Grand Prize, tak už by sme mali vymyslieť aj nejakú zaujímavú formu zapojenia do súťaže :)
    Mne až tak nevadí, kúpiť raz za čas knihu navyše, keďže popri škole pracujem.

    Fakt by sme mali spáchať niečo GRANDIÓZNE! :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Triss: ok dohodneme na GR podrobnosti. treba pozbierať čo najviac ľudí aby sme to finančne zvládli :) Teším sa!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Keby som sa mala stať anjelom, jednoznačne by to bol anjel strážny. Predsa každý vieme z vlastných skúseností, aké je dôležité mať pri sebe takéhoto anjela, a nie raz už pri nás stál. Myslím si, že by to bol príjemný pocit strážiť niekoho na kom vám záleží, že ste niekomu mohli zachrániť aj život, aj keď ste len jeho "neviditeľný" strážny anjel a vďaka vám môže prežívať ďalšie dni s úsmevom a radosťou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Keby že som anjel... očividne by som bola padlým. Dôvod? Narobila som už toľko hlúpostí, že ich ani vlastne neviem spočítať. Je mi z toho všetkého doslova zle, ale čo už so sebou narobím. Či už vedome, alebo nevedome, robím chyby, ktoré sa mnohým ľuďom nepáčia. Najhoršie na tom je, že si to všetko plne uvedomujem (i keď niekedy prídem pozde nato, že ide o chybu), všetky tie dôsledky, ale aj tak urobím nejakú hlúposť. Z tých lepších by som bola asi anjel strážny. Veľakrát ma ním nazvali, nevyvraciam to ani nepotvrdzujem, pretože som človek, ktorý jednoducho ostatných podrží. Snaží sa im pomôcť pri ich bolesti. Vytvárať im úsmev na tvári. Zachytiť ich pred pádom, ktorý som ja už prežila. Nemám rada, keď ľudia, ktorých milujem trpia. Vtedy mám pocit, že mi trhajú dušu. Takže by som bola asi padlý anjel, ktorý sa snaží svoje chyby napraviť pomocou ostatným :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Určitě bych chtěla být strážným andělem. Osobně si myslím, že všichni andělé jsou strážní, záleží pak už jenom na tom, jakou úlohu zrovna mají v našich životech. Jako anděl bych chtěla dělat lidi šťastnými. Možná by bylo frustrující, že mě nikdo nevidí, ale myslím, že andělé nemají pocity marnosti, a že jsou tak božští, že se ženou do jakékoliv situace, jenom aby lidi uchránili.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Kdybych měla být andělem, tak asi anděl ochrany - prostě nějaký anděl, který ochraňuje. Ne zrovna strážný anděl; ne zaměřený na jednu osobu.
    A proč? Když jsem byla mladší, čítávala jsem knížky od Annie Daltonové ze série 100% Andělé. Tam Melanie Beebyová umřela a dostala se do nebe, kde se stala andělem a pak chodila na různé mise na Zemi zachraňovat různé situace. A celý Nebe tam bylo úžasně moderní a tak... Asi by to tak nebylo, ale vždycky jsem si říkala, že když už bych chtěla umřít, tak se chci dostat do nebe jako Melanie a být takový anděl. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ja by som chcela byť strážnym anjelom. Vždy keď vidím, že niekto má problémy, cítim potrebu pomôcť a keby som bola anjelom, určite by som mala viac možností ako pomôcť a chrániť a možno i tým trochu prispieť k spravodlivosti na svete :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Bohužel se asi taky nezapojím, ne že bych ohrnovala nos nad Pádem, ale asi bych z té slovenštiny měla míň než z aj, nesmějte se mi prosím ;) Tak někdy příště, ale jestli můžu i tak, určitě zpropaguju :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ak by som si mohla vybrať, bola by som anjelom smrti, pretože smrť je pre mňa niečo dobré, niečo, k kvôli čomu je tu vlastne život. A vidieť ľudí pred smrťou, znamená vidieť ich skutočnú tvár bez pretvárok, cítiť ich skutočné pocity, teda vidieť ich bez príkras. Možno by som spravila aj nejakú anjelskú revolúciu, aby som všetkým raz a navždy dokázala, že smrť nie je synonymom zla.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ja už som anjel. Aspoň pre jedného človeka. Myslím, že to stačí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Kdybych měla tu šanci chtěla bych být andělem lásky, možná proto, že ve skrytu své cynické duše jsem hrozná romantička nebo možná proto, že jsem se narodila na sv. Valentýna :D, ale rozhodně bych si svou nově nabytou roli pořádně užila a jeden toulec šípů by mi nestačil.
    - Minnie

    OdpovedaťOdstrániť
  14. to budem sama?
    No ja by som bola rozhodne anjel spravodlivosti. Mám v povahe, že neskutočne rada ľudí poučujem, rýpem do nich a, uh, vnucujem svoje názory ostatným a, uh, aj súdim (A) Jednoducho rada robím ľuďom zle. Tiež som, síce praštená, ale nemám rada, keď ľudia prídu na to, že som spravila niečo, čo som nemala, takže pravidlá (mimo hudobnej a domácnosti a psycho-nálad :D) dodržujem.
    Takže tak:D

    *teraz sa cíti ako čierna ovca medzi milými ochrancami a anjelmi s lukmi :D*

    P.S. Minnie, všetko najlepšie!:D

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ja sa nezapojujem (knihu nemám, ale moje svedomie by ma ubuzerovalo k smrti, keby náhodou vyhrám), ale páči sa mi ten nápad s tými komentármi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Já bych byla andělem pomsty. Chybí mi totiž ta šlechetnost pomáhat nezištně druhým:) Bavilo by mně spíš za záminkou pomsty někomu provádět nekalosti:D Třeba chlapům za nevěru zasukovat střeva a tak:D

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Já bych chtěla být andělem lásky. Jsem hrozně romantický typ :) Proto to se mnou mají kluci trošku složité :D Ale zase na romantické filmy moc nekoukám, já raději romantiku zažívám ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ak by som mala byť anjelom, chcela by som byť anjelom Kamaelom. Kamael sa podľa rôznych encyklopédií zodpovedá súdu (takže by som mohla súdiť - samozrejme by som bola spravodlivá ale prísna :-) ), spája sa s planétou Mars (to aj vidno, som Baran jak repa) a je vraj usilovný a tvorivý (čisto JA :-D - veď kto si v dnešnej dobe spravil 2 stredné a 2 vysoké školy za posledných 7 rokov? No ja :-) ) Takže si myslím, že toto by mi pasovalo, ale samozrejme môj manžel by mal na to asi iný názor (tiež je Baran, čo už) :-)) ) Dadka

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Chtěla bych být andělem smrti, protože bych ušetřila spoustu lidí od trápení. A příde mi to jako nejlepší povolání anděla.

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Keby som bola anjel chcela by som byť anjelom lásky, pretože si myslím, že ľudia ju potrebujú. Svet by bol o mnoho krajší a ja by som bola veľmi štastná, že môžem takýmto spôsobom pomôcť k lepšiemu svetu, vidieť zamilovaných ľudí a vedieť, že to ja som im pomohla k ich štastiu:) Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Ja by som chcela byť anjelom strážnym aby som ochraňovala tých ktorý sa nedokážu chrániť sami.
    Dominika Chachulová

    OdpovedaťOdstrániť
  22. a tu je ešte môj mail neviem či som sa pridala do sútaže Dominika Chchulová
    chachulova969@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  23. No keby si mám vybrať,chcela by som byť anjelom poslednej záchrany. Mala by som schopnosť ešte v poslednej chvíli vytrhnúť dušu ľudí,ktorí ešte nie sú pripravení odísť, z rúk smrti alebo keď už sme pri tých anjeloch, tak z rúk anjela smrti. A prečo práve takýmto anjelom? Bol by to skvelý pocit ak by som mohla dať človeku druhú šancu na život, ktorý mu chce smrť vziať aj keď je na to ešte priskoro.

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Kdybych si mohla vybrat, chtěla bych být anděl smrti....asi :) hlídat lidské životy, být obávaná a nebezpečná a určo bych byla trošku badguy :D občas bych si dělala co bych chtěla a brala i životy které bych brát neměla. Hlídat rovnováhu mezi životem a smrtí...

    Aladdin
    (sákryš musím si udělat alespoň profil abych se mohla přidat do followers :))

    OdpovedaťOdstrániť
  25. click resources

    My web page seo for lawyers
    Review my weblog ; leads for lawyers

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Advertising Your E-the business sector Small business: Making use of
    Amazon online vertisements Accomplishment To Your Website

    Stop by my homepage ... lawyer search engine optimization
    Also visit my site ... leads for lawyers

    OdpovedaťOdstrániť
  27. check my source

    my web site :: bankrupcy
    Also visit my homepage : lawyer bankruptcy

    OdpovedaťOdstrániť
  28. PRAVDIVÝ PRÍBEH
      
                 Urobte si čas čítať moje poviedky ale prosím, nie je sudca ME.

     Ja som pani Lilian Gilbert. Môj manžel bol starostlivý a milujúci otec našich dvoch krásnych dcér za posledných 16 rokov nášho manželstva; väčšina mojich blízkych priateľov dokonca závidí našu nekonečnú lásku, ktorá silnie každý deň, ako by sme práve stretli). Zlá strana o ňom začalo, keď nás jeho chorá mamička navštívil pre liečbu. Jeho mamička bola netrúfate okolo nás, pretože môj manžel venuje väčšiu pozornosť ku mne a deťom; toto robilo ju tak naštvaný a rozhodol sa zostať na krátky čas.
    Môj manžel náhle zmenil a začal vyhýbať mi týždeň odišla, prestal jesť moje jedlo a nie so mnou spať opäť na rovnakej posteli. To trvalo po dobu 3 mesiacov, kým som už nemohol vziať to už nie. Tak som sa rozhodol hľadať pomoc
    on-line, pretože som sa hanbila povedať svojim priateľom, potom som videl nejaké svedectvá rôznych ľudí hovorí o jednom konkrétnom človeku menom DR SOLO WISE. Rozhodol som sa dať mu súd. Tento veľký muž mi povedal, že moja matka-in-law mal
    očarila môjho manžela. vzala môjho manžela bielizeň na šamana a otrávil svoju myseľ ku mne a naše deti. DR SOLOWISE bol schopný toto zlé kúzlo zlomiť v mojom manželovi a obsadenie milostnú kúzlo pre nás. Ako 3 dni neskôr moja matka v-právo k nám prišiel, aby priznal a prosiť o odpustenie. My všetci sme spolu šťastne žijú dnes ako jedna veľká rodina. Môj manžel je teraz milujúci muž, ktorého som poznal za posledných 16 rokov. Sme ešte v láske teraz a šťastný. Kúzlo nemá po dopade na našu rodinu, ale dokonca priniesol veľa príležitostí k nám. Obráťte sa tento veľký muž dnes prostredníctvom svojho e-mailu na: drsolowisetemple@gmail.com

       Dr. SOLOWISE mi tiež povedal, že ho môžem obrátiť o pomoc na niektorý z nasledujúcich problémov:
    (1) Ak chcete, aby vaša ex späť.
    (2), ak budete mať vždy zlé sny.
    (3) Ak chcete byť podporované vo vašej kancelárii.
    (4), ktoré chcete ženy / muži bežať po vás.
    (5) Ak chcete dieťa.
    (6), ktorú chcete byť bohatí.
    (7), ktorý chcete držať svojho manžela / manželku, aby
    tvoj navždy.
    (8) Ak budete potrebovať finančnú pomoc.
    (9) Bylinná starostlivosti
    (10) Ak nie ste schopní uspokojiť svoju ženu
    sex túžba vďaka
    k nízkej erekcie.
    (11), ak vaše menštruácia odmietajú prísť
    out v deň, keď
    Predpokladám, že ani cez tokov.
    (12), ak ste odmietli byť zaplatená, ľudia vás kvôli?.
    (13) vyriešiť problém s pôdou a dostať ju späť.
    (14) Páčilo sa vaša rodina Denny vás vašich
    v poriadku?
    (15) Cure of akékoľvek ochorenie alebo choroby.

            Budem pokračovať povedať svet vaše dobré skutky pane. Obráťte sa na neho dnes na: drsolowisetemple@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť