piatok 18. februára 2011

VIDEO: Richelle hovorí o Bloodlines

Síce trochu neskôr ako som plánovala, ale posielam video, kde Richelle predstavuje jej pripravovanú sériu Bloodlines v YouTube formáte. Pod videom máte môj pokus o preklad z odposluchu, tak sa trochu pozabávajte :) Nie je doslovný, ale snáď sa pointa niekde na pol ceste nestratila...



"Séria Bloodlines je zasa niečo nové, pretože nielen že sledujeme príbehy odlišných postáv, ale tiež sa zmenil rozprávač, nakoľko teraz je to Sydney, ktorá nás bude sprevádzať sériou.
Sydney je plná Rosiných protikladov. Rose má impulzívnu "skoč do toho" povahu, zatiaľ čo Sydney sa nad všetkým až príliš zamýšľa. Rose pokračuje so svojimi starými dilemami - Ako sa mám kontrolovať? Ako prestanem robiť vecí, ktoré by som robiť nemala?, naopak Sydney zvádza boj s tým, ako má prestať byť tak plachá, ako si má zastať samu seba a prejaviť sa, keď je to potrebné.
Séria Bloodlines nám určite ponúkne nový pohľad na vec."

1 komentár:

  1. Rozhodnuté! Dávam si s VA na čas, lebo potom by som musela veľmi dlho čakať na dokončenie Bloodlines... :D Takže pomaly, pomaličky. Na novú sériu sa teším :) Som zvedavá, aké to bude, keď že VA je veľmi dobrá :)

    OdpovedaťOdstrániť