pondelok 7. februára 2011

Novinky novinky novinky

Dnes som sa dozvedela niekoľko úžasných správ, o ktoré by som sa s vami chcela podeliť.
Prvé dve správy potešia najmä Čechov:

Posunuli sa dátumy vydaní dvoch českých prekladov, obidva na deň 15.2.
Prvý posunutý titul má názov.................LINGER VÁHÁNÍ !!!! (ospravedlňujem sa, ale už som zcvoknutá, z tých rôznych názvov) od Maggie Stiefvaterovej (pôvodný dátum vydania bol 28.2)
Druhý posunutý titul má názov...............CRESCENDO!!! od Beccy Fitzpatrickovej (pôvodne ohlásený na 21.2)
---> za informáciu ďakujem Syki

Putuje k vám moja závisť zo SR až priamo do ČR...

Ďalšia skvelá správa je už ale pre Slovákov.
Pamätáte si, ako som vám hovorila o tom, že sa plánuje vydanie knihy Before I Fall od Lauren Oliver v slovenskom jazyku pod názvom Kým dopadnem?
Jedna z vás, úžasných čitateliek tohto blogu, napísala do vydavateľstva Enigma a dostala odpoveď, že kniha by sa mohla objaviť v predaji už do dvoch mesiacov! A spomínaná čitateľka je šťastný človek, pretože jej z vydavateľstva poslali aj náhľad na to, ako bude vyzerať hotová obálka. Keďže bola taká milá a rozhodla sa podeliť sa o obálku aj so mnou, v tomto momente už aj ja viem, ako bude kniha Kým dopadnem vyzerať :)
Musím povedať, že Enigma zariskovala, keď sa rozhodla vytvoriť si vlastnú obálku a nestaviť na osvedčenú a celkom peknú pôvodnú obálku, ale risk sa im podaril a podľa môjho názoru sa za obálku rozhodne nemusí nikto hanbiť.
Prečo ju tu ale nevidíte? Nakoľko obálka ešte nebola oficiálne zverejnená, nie je v mojej právomoci zverejniť ju na tomto blogu. Písala som do vydavateľstva a ak mi to náhodou tí dobrí ľudia, ktorý majú na starosť marketing alebo čo ja viem čo povolia, určite vám ju ihneď ukážem. Zatiaľ sa ale tešte, že Kým dopadnem naozaj bude a bude vyzerať krásne a zážitok z čítania je tiež podľa všetkého výnimočný a že všetci si ju už čoskoro budeme môcť prečítať :)

2 komentáre:

  1. O knížce od Lauren Oliver Kým dopadnem jsem už, něco četla a moc mě to zaujalo, takže budu ráda, když to vydají :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A já si říkala, kdy že to Crescendo vyjde, když měli na stránkách napsáno 15. a jinak všude bylo buď 20. nebo 21.! Už jsem byla připravená jim zaspamovat facebookovou stránku :D

    OdpovedaťOdstrániť