nedeľa 13. februára 2011

Kto chce knihu? :)

Hello!
Som tu len na skok,  o pár chvíľ odchádzam na rodinnú oslavu takže dnes bohužiaľ nečakajte žiadnu aktuálku. (jedine že by sa počas dňa vyskytla nejaká úžasná novinka, s ktorou nevydržím čakať do zajtra, tak ju sem hodím večer keď sa vrátim).

Mám pre vás ale jednu dobrú správu! Práve som robila menšie nákupy a dostala som chuť vziať niečo aj pre vás. O pár dní by mi tak mali domov doraziť dve knihy. Jedna pre mňa...a jedna pre jedného z vás :) Čo myslíte, bude spustenie súťaže o knižku pekným darčekom na Valentína?

Zatiaľ vám ešte neprezradím o akú knihu sa jedná, je to ale jeden z horúcich titulov tohtoročnej zimy. A čo je na tom úplne najlepšie? Je písaná v slovenčine! Áno, áno, viem že som vás vytrápila s anglickými knihami ale tentokrát sa bude môcť zúčastniť naozaj každý. A keď hovorím každý, myslím tým Slovákov AJ Čechov. Ak vám teda nebude vadiť, že kniha bude písaná v slovenčine, môžete sa pokojne zapojiť :)

Všetky ďalšie podrobnosti sa dozviete na Valentína, to znamená zajtra niekedy v priebehu dňa. Prajem krásny zvyšok víkendu, užite si pekný deň ktorý vyzerá byť pred nami (teda aspoň tu na ďalekom východe) a  zajtra sa tu zastavte pozrieť sa, čo som si pre vás prichystala :)

2 komentáre:

  1. Už se těším na info a snad si užíváš rodinnou oslavu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak to jsem zvědavá co to bude:D Oslavu si užij, já na tkové věco nejsem. Když se slezou všecky tetičky a sestřeice, vždycky z toho mám spíš pupínky.:D

    OdpovedaťOdstrániť