pondelok 7. februára 2011

Nové informácie o City of Bones kastingu: Ďalší kandidát na Jaca?

Nechce sa mi o tom veľmi písať, ale sľúbila som vám, že vás budem priebežne informovať a tiež som si všimla, že tu chodí obrovské množstvo fanúšikov Jaca Waylanda takže by ste mali vedieť, že rokovania s Alexom Pettyferom sa zatiaľ nijako neposunuli, práve naopak, všetko sa to zaseklo na jednom mieste a ja navrhujem začať sa pripravovať na zlé správy.
Nechápem, kde sa veci tak hrozne pokašľali, na čom sa to všetko začalo rúcať, či nie je záujem z Alexovej strany alebo robia problémy ľudia v produkcii sediaci na vysokých postoch...fakt neviem. Nechcem sa k tomu zatiaľ príliš vyjadrovať pre prípad, že Alex nakoniec Jaca predsa len bude hrať, ale po definitívnom vyhlásení mena herca sa do toho pravdepodobne obujem :) Zatiaľ by som vám ale chcela predstaviť ešte jednu peknú tváričku zhodou okolností pochádzajúcu tiež z Anglicka (prečo už vôbec nie som prekvapená, že všetci pekní chlapi pochádzajú z VB?). Je ním model a začínajúci herec Douglas Booth. Doteraz som si nebola istá, ako vážne je to s týmto chlapíkom ako s potenciálnym Jacom ale včera si založil účet na Twitteri, hneď sa zbratríčkoval s Cassandrou Clare a napísal všetkým fanúšikom série The Mortal Instruments že je polichotený, že ho zvažujú ako potenciálneho Jaca a že sa má budúci týždeň stretnúť s hlavou spoločnosti Screen Gems, ktorá ma na starosti produkciu filmu City of Bones.
O Douglasových hereckých schopnostiach vám veľa povedať neviem, ale najbližšie sa objaví vo filme LOL spolu s Miley Cyrus a Ashley Greene, tak si ho budeme môcť trochu obzrieť.
Tak čo ľudia, čo na neho hovoríte? Viem, že mnohí z vás (vrátane mňa) si len ťažko predstavujú Jaca s inou tvárou ako Alexovou, ale ak Alex povie definitívne nie, boli by ste si schopní dať tomuto chalanovi šancu? Ja som pri pohľade na tú fotografiu ochotná to aspoň zvážiť :D


4 komentáre:

  1. Noo já teda nvm jak vy, ale mě ten kluk připomíná Pattinsona vám ne?? nvm jestli jsem z něj tak paranoidní, že je teď vidět všude,díky roli Edwarda, ale fakt mi ho ten kluk připomíná..no co se týče toho, že by hrál Jace nvm nvm..moc se mi na něj nelíbí....

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vážně vypadá trochu jako Robert Pattinson, ale to dělá hlavně tahle fotka... Myslím, že by mi nevadilo, kdyby Jace hrál právě on (pokud ho bude hrát dobře)!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. hm hm hm - :P ako je chrumko a z niektorých iných fotiek, ktoré mi google vyhodil by sa mi na Jaca aj hodil... neviem, určite je potreba ho v niečom vidieť, pretože zatiaľ je to iba pekný ksicht (all are from Great Britain! I have to move or something...) a myslím, že Alex by to určite vedel zahrať...
    inak LOL bude re-make francúzskeho filmu z roku 2008 - to nevedia byť kreatívni?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Som počul vypovedať o tom, ako som sa vrátil môj manžel späť, vzali sme sa už viac ako 9 rokov a majú dve deti. všetko šlo dobre s nami a my sme vždy radi. až jedného dňa môj manžel začal správať takým spôsobom, nemohol som pochopiť, bol som veľmi zmätená mimochodom ma a deti liečiť. Neskôr ten mesiac neprišiel domov znovu a on mi zavolal, že chce rozvod, som sa ho opýtal, čo som urobil zle, že si zaslúži to všetko z neho všetko, čo sa hovorí, že chce rozviesť, že ma nenávidí a robiť nechcem, aby ma znova vidieť vo svojom živote, bol som naštvaný a frustrovaní tiež neviem, čo robiť, bol som chorý po dobu dlhšiu ako 2 týždne kvôli zmene môjho manžela. Milujem ho natoľko, že bol pre mňa všetko bez neho môj život je neúplný. Povedal som svojej sestre a povedala mi, obrátiť sa na kúzlo koliesko vedela pred rokom, nikdy som veriť v tom všetkom pravopisu liatie veci. Len chcem skúsiť, či niečo príde z nej. ona mi dala kontakt na človeka, aj s ním spojiť a všetko vysvetlí mu, muž mi povedal, že môj manžel bol vykonaný inou ženou, ktorá sa používajú milostný voodoo kúzlo na môjho manžela, ktorý je dôvod, prečo ma nenávidia, a tiež chcete, aby sme k rozvodu. Potom mi povedal, aby sa nebála, že bude kúzlo na neho, že bude robiť jemu sa vrátiť ku mne a deťom, že kasta kúzlo a po 1 týždni mi môj manžel zavolal a povedal mi, že som mu odpustil, začal ospravedlniť na telefóne a povedal, že ma stále rád, že nevedel, čo sa s ním stane, že ma opustil.
    tak šťastný, že Dr omosun kasta mimo kúzlo a návrat svojho manžela späť do svojej normálnej dnes znovu, ja a moja rodina sú teraz šťastní znova. ďakujem dr omosun za to, čo ste urobil pre mňa, že by som bol nič dnes, ak nie pre svoje skvelé čaro. Chcem ťa moji priatelia, ktorí prechádzajú všetkými tento druh lásky problém, ako sa dostať späť svojho manžela, manželku, alebo ex priateľa a priateľka kontaktovať dromosunhealinghome@gmail.com. a uvidíte, že váš problém bude vyriešený bez zbytočného odkladu. Tiež mi povedal, že sa špecializuje na riešenie ďalších problémov, vrátane nasledujúcich:
    (1) Ak chcete, aby vaša ex späť.
    (2), ak budete mať vždy zlé sny.
    (3) Ak chcete byť podporované vo vašej kancelárii.
    (4) Ak ženy / muži bežať po vás.
    (5) Ak chcete dieťa.
    (6) Ak budete potrebovať finančnú pomoc.
    (7) Ak chcete, aby vyliečenie HIV AIDS
    kontaktovať ho teraz pre okamžité riešenie Vášho
    Problémy na Dromosunhealinghome@gmail.com
    Ďakujem pán dr, si môj najlepší priateľ a môj otec.

    OdpovedaťOdstrániť