nedeľa 27. februára 2011

Hry o život klipy, z ktorých vám spadne sánka

Pre všetkých, ktorí zbožňujú Hry o život, Katniss a Peetu tak, ako ja. (A vedia aspoň trochu po anglicky):



Scéna nie je z ozajstného filmu! Film Hunger Games sa ešte nezačal nakrúcať, momentálne prebiehajú kastingy.
MainStay Production, ktorá má na svedomí túto krátku scénu už v minulosti spáchala niečo podobné. Na mojom blogu to bolo zverejnené pred niekoľkými mesiacmi, no v tej dobe ešte minimálne 50% z vás ani nevedelo, čo sú to Hry o život a tak prikladám video znovu. Upozorňujem, že prezrádza dôležitý moment deja a obsahuje násilné scény takže to nie je veľmi vodné pre malé deti a slabé žalúdky.


7 komentárov:

  1. nádhera, ak bude takýto "emočný" aj original film..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jestli bude film aspoň z poloviny tak dobrý, tak ho asi probrečím od začátku až do konce jako Posledního samuraje. Oba dva klipy jsou hrásné.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tak tak.
    Hrozne sa mi páči tá herečka. Sedí mi ako Katniss, aj výzorovo aj herecky.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tú scénu s Rue som už videla, aj som ju celú preplakala.:-(
    Tá herečka Danielle Chuchran je naozaj presne typovo Katniss, takto som si ju nejak predstavovala, keď som čítala knihy. Videli ste ju aj ako blondínku? Nespoznali by ste ju. :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ako blondínku??? Nie. máš niekde foto? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. naprosto dokonalé... :) dlouho jsem se přemáhala, abych se na ta videa nepodívala dřív, než knihu dočtu - nakonec jsem to vydržela a nelituji toho... :) ;)

    OdpovedaťOdstrániť