utorok 1. februára 2011

Má niekto chuť na niečo strašidelné?

Len tak pre zaujímavosť, toto začínam čítať dnes :D Už sa mi iba ostáva modliť, že si moja spolubývajúca nezmyslí učiť sa do rána v študovni a nenechá ma celú noc samu na izbe, lebo to môže byť problém...




Dnes dočítavam Vyvolenú (recenziu očakávajte čoskoro) a potom sa ide na vec!
Tu je preložená anotácia:

Lisa McMann - Cryer's Cross

Osada Cryer's Cross v Montane (počet obyvateľov 212) je otrasená, keď žiačka strednej školy Tiffany zmizne úplne bez stopy. Už aj tak mierne nevyrovnaná kvôli svojej obsesívno - kompluzívnej poruche, 16-ročná Kendall prepadá panike, keď pozoruje Tiffaninu prázdnu lavicu v škole, pozostávajúcej len z jednej miestnosti. Ale život ide ďalej...až kým nezmizne aj jej priateľ Nico - tiež bez stopy. Mesto zachvacuje panika.
Sama so svojou depresiou a poruchou naberajúcou najvyššie obrátky, Kendall si všimne niečo, čo spája Nica aj Tiffany: obidvaja sedeli v tej istej lavici. Uvedomuje si že je to šialené, no aj tak sa Kendall prichytí, ako ju to ťahá k lavici, snívajúc o Nicovi a rozmýšľajúc, že možno aj ona zmizne...a či by to naozaj bolo až tak hrozné.
Odrazu však začne dostávať správy v podobe nápisov na lavici od niekoho, kto môže byť len Nico. Je možné, že je na žive? Ale kde je? A ako mu ona môže pomôcť? Jediná osoba, ktorá jej verí, je Jacian - nový chlapec v triede, ktorý ju rozčuľuje...a priťahuje. Ako sa Kendall a Jacian zbližujú, Kendall sa dostáva hlbšie k Nicovmu záhadnému zmiznutiu, len aby zakopla o niečo nepekné - a smrtiace - miestnu históriu. Kendall už čoskoro objaví, ako ďaleko sú schopní niektorí miestni zájsť, aby sa uistili, že všetky tajomstvá zostanú navždy pochované.

Kniha vychádza 8. februára a presne toľko mám ja času, kým sa mi navždy vytratí z počítača. Znie to strašidelne, čo? :D No hej, ale ja som si taký blbý systém nevymyslela. Každopádne som vďačná aj za to málo času, čo mi bolo poskytnuté na prečítanie knihy v predstihu a za to vďačím hlavne Seesen ( a tak nepriamo vydavateľstvu Simon & Schuster). Tak mi držte palce, aby som knihu do 8. stihla prečítať a aby sa mi nestratila z pc 4 strany pred koncom lebo neviem :D

12 komentárov:

  1. Psycho trailer :D ale na knížku jsem zvědavá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. noo ta anotace je velice zajímavá..pak musíš dát vědět jak se ti to líbilo.. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Normálně navážno přemýšlím, že se do toho taky pustím, když teď nemám NIC rozečteno. Jestli to pak stihne dočíst alespoň jedna z nás, alespoň si to pak můžeme převyprávět :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nicole: "psycho" je veľmi výstižné pomenovanie :D
    Veronika: jasné, že dám vedieť :)
    Seesen: Pooooď! Zasa si urobíme spoločné čítanie :D A možno že sa potom s tebou dám hneď aj na AtU....

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Aaaaaw, ja si to chcem prečítať, práve som si doprekladala anotáciu do mesačného preview a toto musím čítať! :D Nemôžte mi to niektorá poslať, ak to ide? O:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Luu: Neviem presne, aký majú S&S systém, ale myslím, že najprv musia schváliť tvoju žiadosť byť zaradená do ich galley grab programu a autorizovať sa a až potom ti bude fungovať ten link, čo mi posielala Seesen...Bez toho ťa to tam proste nepustí :(

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Sakra! Nemám čas písať recenzie anglicky (viem, že by som nemusela, ale mala by som zlé svedomie... :P), tak aspoň budem dúfať, že e-book bude skoro...

    OdpovedaťOdstrániť
  8. JA SI MYSLíM, žE BUDE....
    ale úplne ťa chápem s tými recenziami. ja by som sa na to tiež niekedy vydlabala, ale nedá to môjmu svedomiu. už keď mi to sprístupnili, chcem napísať recenziu....

    OdpovedaťOdstrániť
  9. No hele a proč my stavíme dům od střechy, když to jde (možná) od základů? Aka: poslat už tu staženou věcičku co se otevírá v Adobe... Kdyby Luu moc chtěla se k nám přidat a nikde to na nás (na mně) neřekla O:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. To ma nenapadlo....ale dá sa to vôbec? nie sú proti takýmto veciam vybavení? ale skúsiť to môžete...

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Možno to bude hlúpa otázka, ale neviete kedy vyjde táto kniha na Slovensku alebo v ČR??

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Romi: Určite to nie je hlúpa otázka, všetci by sme boli radi, ak by vyšla na Slovensku alebo v Česku ale bohužiaľ zatiaľ sa nič nechystá.
    Už sa však čosi hovorí, že Česi odkúpili práva na preloženie autorkinej druhej série (Wake trilogy) a veľakrát to potom býva tak, že ak sa autorka dobre predáva, preložia aj jej ďalšie knihy.
    Bohužiaľ to ešte asi chvíľu potrvá, pretože kniha ešte zatiaľ nevyšla ani v USA...

    OdpovedaťOdstrániť