sobota 5. februára 2011

Quote of the Week (5)

Takže po týždni pauzy som tu zasa s mojou pravidelnou rubrikou Quote of the Week. Dnes som vybrala úryvky z dvoch kníh, ktoré som čítala tento týždeň a z jednej knihy, ktorá vychádza v preklade tento mesiac a ako tak pozerám, takmer všeeeeetci sa jej už neviete dočkať :)
Ešte by som chcela upozorniť všetkých, ktorý na svojom blogu robia každý týždeň svoje vlastné QoW, aby si nezabudli prečítať oznam na konci príspevku. Teraz si už prečítajte môj dnešný výber.

ROMANTICKÝ MOMENT

Romantický moment som vybrala z knihy, o ktorej som si primárne vôbec nemyslela, že by mohla byť romantická. Cryer's Cross však obsahuje veľmi...ehm...zaujímavý prvok s názvom Jacián, ktorý urobil z hororu knihu, nad ktorou vzdychajú všetky dievčatá vo vekovom rozmedzí 13-100 rokov. Scéna je rozhovor medzi hlavnou hrdinkou Kendall a jej novým spolužiakom, tajomným a zo začiatku odmeraným Jaciánom.

"Oh, stop it. Why do we always have to argue?"
"Because it's fun?"
Kendall smacks his chest, but this time he is ready. He grabs her arm and holds it tightly to his chest, pulls her toward him. "Don't."
Kendall struggles one-armed to sit up, surprise on her face. "Don't what?" She can feel his body heat through his shirt.
"I think you're afraid to like me." Jacián's dark eyes slice into hers for a long moment before he speaks again.
"If you want to touch me, Kendall, then touch me. Don't hide behind those little girl slaps."

"Och, prestaň. Prečo sa vždy musíme hádať?"
"Pretože je to zábava?"
Kendall ho plesne po hrudi, ale tentokrát je pripravený. Schmatne jej rameno a pridrží si ho pevne k svojej hrudi, priťahujúc ju k sebe. "Prestaň."
Kendall sa snaží posadiť pomocou jednej ruky, prekvapenie na jej tvári. "Prestať čo?" Cíti teplo jeho tela cez jeho tričko.
"Myslím si, že sa bojíš, mať ma rada." Jaciánove tmavé oči sa do nej na dlhý moment zaboria pred tým, než znovu prehovorí.
"Ak sa ma chceš dotýkať, Kendall, tak sa ma dotýkaj. Neskrývaj sa za tie malé dievčenské údery."

VTIPNÁ SCÉNA

Vtipný úryvok je dnes len v slovenskom preklade, pretože aj knihu mám len v slovenskom preklade. Je to scéna jednej z mojich najobľúbenejších kníh, z Výnimočnej a odohráva sa tesne po zápase medzi hlavnou hrdinkou, nájomnou vrahyňou Katsou a jej budúcou láskou Poom.

"Prisuň tú lampu bližšie, chlapče," požiadal ho Tealiff. "Čo si to, v mene Lienidu, porobil so svojou tvárou?"
"To nič nie je, starý otec. Len som sa pobil."
"S kým, so svorkou vlkov?"
"S pani Katsou," odpovedal Po.

SILNÝ MOMENT

Dnešný silný moment je z knihy, ktorá už raz v QoW účinkovala, ale ktorá by si veľmi rada chcela urobiť reprízu, pretože v našich kníhkupectvách vychádza už o dva týždne. Hádate správne ak hádate, že spomínaná kniha je Crescendo. Nasledujúca veta vyšla z Noriných úst po jednej nemilej scéne. Viac vám už nepoviem, budete si musieť prečítať celú knihu :)



"...five minutes from now, when everything else had dropped away and I realized the full impact of what I’d done, I’d feel my heart breaking."

"...o päť minút neskôr, keď všetko ostatné opadlo a ja som si uvedomila plný dopad toho, čo som urobila som zacítila, ako sa mi zlomilo srdce."


Ak by ste mali záujem zverejňovať vlastné Quote of the Week na svojom blogu, stačí si prečítať obecné inštrukcie a na konci článku vložiť do zoznamu účastniacich sa blogov vašu URL adresu. 
Nakoľko aplikácia LinkyTools, ktorú som doteraz používala bude od 7.2 spoplatnená, musela som prejsť na inú, s názvom INLINKZ. Preto chcem poprosiť tých, ktorí už vkladali svoju adresu do zoznamu pred tým, aby boli takí láskaví a vložili ju znovu (uľahčíte mi tým prácu, lebo to nebudem musieť robiť sama s každou jednou adresou osobitne). Ospravedlňujem sa za menšie komplikácie. Inak ostáva všetko po starom. Blog hop znovu môžete zdieľať aj na vašej stránke, aby sme si tak navzájom prepojili čo najviac blogov. Ak by vám nebolo niečo jasné, pýtajte sa v komentároch. 



2 komentáre:

  1. "If you want to touch me, Kendall, then touch me. Don't hide behind those little girl slaps." - OMG! Bolo to veľmi strašidelné alebo sa dalo? ak v poho, tak idem do toho!!! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. práveže to nebolo skoro vôbec strašidelné....ale kniha ešte nevyšla, až za pár dní :)

    OdpovedaťOdstrániť