štvrtok 24. februára 2011

Novinky novinky novinky

Po menšej odmlke som tu dnes s ďalšími novinkami, niektorými dobrými ale niektorými bohužiaľ nie...
Začnem tou zlou, aby ste na ňu čím skôr zabudli, keď vás zasypem dobrými ok? :)

1. Fanúšikovia knihy Zavrhnutý možno v týchto dňoch márne hľadali v kníhkupectvách jej pokračovanie Crescendo, ktorého dátum vydania bol pôvodne stanovený na 22.2.2011. Vec sa má však tak, že vydavateľstvo Fragment sa rozhodlo posunúť vydanie knihy až na 31.5.2011. Nič nie je isté, možno sa ešte dátum vydania znovu zmení a nebude nám spôsobovať takú depku, no zatiaľ rátajte s týmito číslami :(
Pozor! Jedná sa o slovenský preklad. Česi sa už zo svojho Crescenda môžu tešiť v tejto chvíli...

2. Ďalej podávam správu od Triss, ktorá objavila krásne zľavy internetového kníhkupectva Knižný Klub. Kihu Ak zostanem od Gayle Formanovej si teraz môžete zadovážiť za 3 eurá, a Zlodejku kníh od Markusa Zusaka za skvelých 5 eur. No nekúpte to :) Ak by ste mali o knihy záujem, odporúčam poponáhľať sa, akcia platí len do konca februára
Moju recenziu na knihu Ak zostanem si môžete prečítať TU

3. Na českom Knižním webu sa tiež akoby s akciami vrece roztrhlo. Choďte na TÚTO STRÁNKU, a rozplývajte sa nad zľavami na 75 vybraných bestsellerov, medzi ktorými je aj Škola Noci, Akademie Evernight, Město z kostí a veeeeľa ďalších.

4. S blížiacim sa vydaním knihy Som číslo štyri a príchodom rovnomenného filmu do kín, sa objavila ďalšia novinka. Pokračovanie tejto v Amerike veľmi populárnej knihy bude mať slovenský názov Sila šiestich a jej vydanie je pripravované na 20.11.2011. O knihe Som číslo štyri sa ešte budeme baviť na budúci mesiac, aby sme ju do slovenských kníhkupectiev privítali tak, ako sa patrí :)
Za info o Sile šiestich ďakujem Luce

5. Ďalšia novinka sa týka tohto blogu ako takého a zároveň celej budúcnosti kníh pre mladých dospelých tu na Slovensku ale aj v Čechách. V posledných dňoch až týždňoch sa udialo mnoho vecí, možno aj to je jeden z dôvodov, prečo som nemala čas robiť častejšie aktualizácie. O čo sa presne jedná zatiaľ ešte neprezradím, ak ste však fanúšikom presne tohoto žánru, o ktorom píšem tu na tomto blogu, máte sa rozhodne na čo tešiť. Pripravujú sa pre vás nielen preklady tých najlepších kníh, ktoré sa podarili vyprodukovať autorom z celého sveta, ale môžete sa tešiť aj na všelijaké promo akcie na našich blogoch, súťaže a miesta, kde si o svojich obľúbených knihách budete môcť pokecať s ostatnými.
Ďakujem, že slovenské a české knihy nesťahujete ale nakupujete, pretože bez vás by sa ľady nikdy neboli pohli. Tým, že knihy kupujete, dávate najavo váš záujem a vydavateľstvá vidia a počúvajú. Ako som tu už mnohokrát písala, čím viac kníh budete nakupovať, tým viac sa ich bude prekladať. Priama úmera. A verte mi, nekecám :)

4 komentáre:

  1. Judit tak to sú super správy... akurát ma štve že to nechceš prezradiť lebo ja som strašne zvedavá :D ale keď vravíš že sa máme na čo tešiť " ja sa už teraz teším ! " ..... čo sa týka Crescenda ja sa priznám že som to už nevedela vydržať takže o niekoľko dní mi príde česky preložený :)...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvelé správy :) Tú zlú ohľadom Crescenda to prekonalo a aspoň mám viac času na prečítanie prvého dielu. Som pomalá, viem, ale konečne sa knihám venujem doslova naplno a preto mi to trošku trvá, kým dobehnem zameškané :)
    Moja mamka mi smerom na knihy povedala len jedno: preháňaš to. Sama je síce milovníčka kníh, ale vraj by som si niekedy už mala niečo kúpiť i na seba a pod. Nevadí, v sobotu sa ide nakupovať a neviem sa dočkať toho, ako mi bude na poličke svietiť Vampire Academy. Rozhodla som sa, že si nakoniec zakúpim českú verziu, aby som ešte viac podporila preklad :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. no super dikyyy markusa mali aj v martinuse ale za 7 € rozmyslala som ale za 5 to je uz ako zadarmooo a patch ach jaj nevadi precitam ja aj po cesky

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Haháá, já už mám Crescendo doma, trůní mi v poličce ještě s dalšíma knížkama, které mi akorát včera došly z knihkupectví:D Ale takové dlouhé čekání vám opravdu nezávidím:)
    Zlodějku knih jsme četla a byla to jedna z nejúžasnějších knížek.
    A já jsem mamce říkala, že má knihománie má určitě nějaký vyšší důvod:D

    OdpovedaťOdstrániť