štvrtok 28. októbra 2010

Cast your Rose!

Ok ja viem, že niektorí to vyslovene neznášate. Už máte v hlave vytvorené portréty postáv knihy, ktorú čítate a to posledné čo potrebujete je, aby vám niekto diktoval, kto má ako vyzerať. Faktom bohužiaľ (alebo teda skôr našťastie) ostáva, že Vampire Academy sa onedlho začne premieňať na film (Prager Entertainment zakúpil od Richelle Mead práva na sfilmovanie) a tak, či už chcete alebo nie, Rose, Dimitri, Lissa a všetci ostatní časom získajú svoju finálnu podobu.
Rozhodla som sa teda, že vám dám priestor aby ste sa mohli vyjadriť, ktorého herca/herečku by ste, keď už musíte, najradšej videli hrať tú a tú postavu. Iným slovom ukážete mi, kto sa najviac podobá postavám vo vašej hlave.
V komenároch mi zanecháte meno herca/herečky, poprípade ak sa vám podarí nájsť reprezentatívny obrázok tak aj link na neho. Nechcem podceňovať vašu počítačovú inteligenciu, ale ak by náhodou niekto nevedel ako, tu je jeden z možných postupov:
  1. do google si dáte vyhľadať herca, ktorého chcete
  2. kliknete na "obrázky" alebo "images" (môžete to urobiť aj naopak, že najprv kliknete na images a potom zadáte meno herca)
  3. vyberiete si fotku, ktorá sa vám páči najviac a kliknete na ňu. 
  4. fotka sa zväčší, presunie na stred vašej obrazovky a všetko za ňou trochu stmavne
  5. na lište napravo budete mať možnosť kliknúť na "Full-size image" . Kliknite.
  6. fotka sa vám zobrazí na samostatnej stránke
  7. skopírujete url stránky do komentu
Do komentáru ešte môžete pridať dôvod, prečo ste vybrali toho a toho herca. Ak máte viac tipov na herecké obsadenie, sem s nimi!

Myslím že je logické, aby sme začali s Rose, čo poviete?

Tu je opis Rose skopírovaný z wikipédie:

"Rose has semi-exotic desert-princess features: big dark eyes, dark brown hair, and lightly tanned skin. She is 5'7 with an athletic but curvy figure."

Na internete sa medzi fanúšikmi najčastejšie objavujú dve mená: Megan Fox a Sophia Bush. Toť môj názor na obidve potenciálne Rozy :

Megan Fox


Tak táto žena ma z nejakého dôvodu vždy strašne iritovala. Možno to bude filmovými úlohami, ktoré doteraz stvárnila, možno len tým, že ju každý označuje ako mladú Angelinu Jolie (ktorú neznášam). Každopádne sa musím priznať, že z nejakého dôvodu sa mi práve jej tvár vryla do hlavy ako tvár Rose Hathawayovej. Bohužiaľ sa s tým už v tomto štádiu nič nedá robiť a tak sa len väčšinou času snažím nemyslieť na to, že moja Rose je na predných stránkach pánskych časopisov častejšie, než Obama v Timesoch.
Čo sa mi na Megan páči je, že má presne ten Rosin "badass look" a jej krása nie je nevinná a dievčenská ale vyžaruje z nej určitá dávka nebezpečenstva. Niečo v zmysle pozeraj ale nechytaj:) Tiež si ju viem celkom živo predstaviť chŕliť sarkastické poznámky :)

Sophia Bush


Sophia by tiež nemusela byť úplne zlý výber, no ako zarytý fanúšik seriálu One Tree Hill sa musím priznať, že nech robí čo robí, pre mňa navždy ostane Brooke Davis. Tiež tak úplne nesúhlasím s jej vlasmi a celkovým vzhľadom, ktorý by mal byť exotický. Sophiina "američnosť" z nej vyžaruje zo všetkých strán a Rose je teda všetko, len nie pravá Američanka.
K tomu všetkému-ak niekto počul Sophiin hlas dá mi za pravdu, že fanúšikovia by zlynčovali osobu, čo by ako Rose obsadila herečku, ktorá zneje akoby fajčila od svojich piatich rokov 20 cigariet denne. (neberte to tak, že sa ju snažím osočovať, skúste si ale fakt vypočuť nejaký jej rozhovor)

Našla som na nete ešte niekoľko častejšie sa opakujúcich tipov, no nechám to už radšej na vás. Herečky môžu byť známe aj menej známe a dokonca to ani nemusia byť herečky. Proste nájdite podobizeň, ktorá sa najviac približuje vašej predstave a ja vám za to udelím ďalší bod do súťaže :)

21 komentárov:

  1. http://img.listal.com/image/515327/600full-gaspard-ulliel.jpg

    Christian Ozera

    Je to asi dost ohrané, ale Gasparda zbožňuju už asi od svých jedenácti let a kdyby hrál v mé nejoblíbenější knížce, asi bych se zbláznila a šla na to tak sedmdesátkrát :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A se Sophií nevím, co ty fanouškové furt dělají :D Dosazují si jí do rolí všech možných postav, například Suze z Mediátora a tak dále :)
    Mně osobně Sophie vadí, to už bych brala tu Megan Fox, která mi taky nepříjde vhodná. Neumím si jí představit jako starostlivou a vtipnou Rose, jen jako mrchu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. A omlouvám se, měla jsem sem dát Rose, ale na Rose mi žádná herečka prostě nesedí :) Rose je originál :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hmmm Gaspard Ulliel...na toho sa všeobecne dobre pozerá ale ja ho už mám "obsadeného" ako Jema z Infernal Devices (zaryte ignorujúc fakt, že Jem má japonské korene).Každopádne nič neboj, na Christiana príde tiež rad o niečo neskôr :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja musím priznať, že som bola zaritý podporca Sophie ako Rose (http://www.celebrity-pictures.ca/Celebrities/Sophia-Bush/Sophia-Bush-1.JPG , no proste čistá Rose xD) a jednoducho keď sa povie Rose, tak ju mám automaticky v hlave... a rovnako ju mám v hlave aj na Suze z Mediátora a Mel z the Host :DD
    no s tým hlasom to je fakt pravda - a v poslednom čase mi na Rose rovnako, a možno aj trochu viac sedí Odette Yustman (http://www.vivagoal.com/images/wallpapers/odette-yustman_1.jpg), takže ak film, tak pak pravdepodobne s Odette:D

    inak ja Megan Fox ako Rose (a celkovo :D) neznášam úplne, takže to by som sa musela premáhať si to pozrieť, ak by ju obsadili.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. http://www3.images.coolspotters.com/photos/317860/aria-montgomery-profile.jpg
    Myslím ale, že jako Rose bych si Lucy Hale představit docela uměla :)
    (Ale Rose mám prostě v hlavě jako ta dívčina na obale Last Sacrifice)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Odette Yustman mi přijde rozhodně lepší!Megan je na roli Rose spíš předražená náhražka,sice drsňačka,ale na můj vkus,až moc.A Sophia mi na ní taky nesedí,Americkost z ní přímo křičí.A Rose má v sobě mít něco exotickýho:)
    Ale co třeba Emmanuelle Chriqui?
    http://i.lidovky.cz/10/012/lngal/PKS3093d0_herecka.jpg

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nemám vo zvyku si postavy predstavovať pri čítaní podľa hercov či kohokoľvek iného. Ale osobne preferujem Odette Yustman - nepočítam s tým, že by mohla byť obsadená, ale myslím, že takto by som si Rose možno aj dokázala predstaviť.

    http://lh3.ggpht.com/_NOclebBsbzU/SX2StFUdOJI/AAAAAAAAAmY/1baD29ZOPuw/odette-yustman-1280x1024-30491.jpg

    Mojou druhou voľbou je práve Sophia Bush, a čo sa týka Megan, tak tá sa mi na Rose hodí len keď vidím tú fotku, ktorá je použitá v článku :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. a nevíte někdo jestli Ohnivá vyjde i v čechách?

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Adrianga: Síce sa to sem veľmi nehodí ale myslím si, že Ohnivá vyjde aj v českom jazyku, nakoľko ak sa nemýlim, Výjimečná už vyšla a bola by blbosť, ak by nevydali jej pokrečovanie. Ak ohľadom toho budem vedieť niečo nové, napíšem to na blog.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Súhlasím že Odette je jednoznačne najlepší "match" pre Rose a momentálne ľutujem, že ju moje oko nezazrelo pred tým, než sa mi do hlavy natrvalo vpečatila Megan:)
    Lucy Hale som zasa mala ja ako Suzie v Mediátorovi a o Emmanuelle Chriqui som síce v živote nepočula ale exotiky má v sebe až až:) Akurát mi príde trošku staršia (možno je to ale iba tou fotkou)
    A Darjaille, teraz ma napadlo, Sophia je tiež moja Mel z The Host :D Jedine tu som sa dokázala preniesť cez Brooke...

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Máte pravdu, ta Odette je skvělá. Fakt se hodí :)

    Inssomnia: Ta Emmanuelle mi příjde trošičku stará pro Rose :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. LucilleDanion:Starší to ona je:)ale kdo ví koho nám tam nakonec nacpou...

    OdpovedaťOdstrániť
  14. já vím promiň. chtěla jsem to napsat k tomu článku, kde o tom píšeš, ale nějakou mě záhadnou chybou jsem to napsala sem :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Adrianga: Nevadí, je ti odpustené:)
    Ostatní: Mňa ešte teraz napadla Olivia Munn

    http://www.topnews.in/files/images/Olivia-Munn2.jpg

    Dalo mi teda hodne práce aby som našla nejakú foto kde sa nenachádza v erotickej póze :D Neviem, čo mám s tými playboy materiálmi, ale na Rose sa mi jednoducho nehodia žiadne nevinné ksichtíky :)Stále mám pred očami tú scénu,(SPOILER pre 1.diel) keď ju Dimitri načapal s Jessiem v salóniku či čo to bolo. Neviem si predstaviť, že by celú tu scénu mala hrať nejaká svätica...

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Odette sa mi páči :) Rozhodne oveľa viac než Megan či Sophia (ako to tak vidím, film tak skoro nebude a Sophia má už 28 :?)
    A zrejme si budem protirečiť, keďže Lyndsy Fonseca má už 23, ale viem si ju predstaviť ako Rose.
    http://lyndsy-fonseca.net/gallery/albums/userpics/004~6.jpg

    http://lyndsy-fonseca.net/gallery/albums/TV%20Shows/Nikita/Season%201/Screencaptures/101%20Pilot/050.jpg

    http://lyndsy-fonseca.net/gallery/albums/Photoshoots/Session%20009/001.jpg

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Olivia Munn a Odette Yustman sú určite favoritky, i keď Odette je viac americko-bábikovská, takže skôr Olivia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Odette je fakt perfect match :) Olivia Munn má ale taky něco do sebe. Co takhle Beren Saat? TADY nebo TADY?
    Je navíc z Turecka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Na tej druhej fotke vyzerá ako perfektná Rose, na tej prvej mi príde príliš...nevinná.Taká ta vzorná študentka. Ale myslím si, že je to presne ten typ herečky, ktorá by sa hodila na rolu Rose, pretože by sa s jej výzorom dalo pracovať a nie je opozeraná.

    OdpovedaťOdstrániť
  20. http://nd01.jxs.cz/006/404/8f30a9701d_46097676_o2.jpg
    Jennifer Love Hewitt
    Na Rose mi perfektne sedi pretože má byť oproti morojkám vyvvinuta s ženskými krivkami a to ona určite má. Kikus

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Beren Saat je tiež veľmi dobrý match!

    Jennifer Love Hewitt - myslím, že je nízka na Rose a príliš milá :)

    OdpovedaťOdstrániť