štvrtok 7. októbra 2010

Spoločné čítanie Vampírskej akadémie - PREKVAPENIEEEE!

Táto správa je určená hlavne pre tých z vás, ktorí sa chystáte aktívne zúčastniť avizovaných osláv vydania poslednej knihy Vampírskej Akadémie  Last Sacrifice na tomto blogu. Pravdu povediac som nečakala, že sa budú chcieť zapojiť viac ako 3-4 ľudia, a tak ma prekvapilo, že až 9 z vás nad tým aspoň rozmýšľa.
Tu je niekoľko priebežných informácií, ako to bude prebiehať.

  1. Oficiálne čítanie prvého dielu Vampírskej akadémie sa začne 25.10.2010. Dovtedy máte čas pozháňať si potrebný čítací materiál.
  2. Kto má pocit, že mu nebude stačiť týždeň na jednú knihu (pretože existujú aj také nepríjemné skutočnosti ako škola a písomky), môže začať čítať už teraz. Do diskusie sa zapojí, keď bude správny čas.
  3. Každý týždeň od 25.10 do 28.11 uverejním jeden článok týkajúci sa toho dielu, ktorý sme práve čítali a v komentároch budete môcť diskutovať o všetkom, čo sa daného dielu týka. Toto miesto nebude nijako cenzúrované, budete sa môcť vyjadrovať k čomukoľvek, pokiaľ to nebude prezrádzať dej ďalšej knihy. 
  4. Okrem diskusií budem v tomto čase uverejňovať aj iné články a ankety týkajúce sa Vampírskej akadémie. Budete môcť hlasovať o najobľúbenejšiu postavu, najväčšieho zloducha a pod.
A teraz to najlepšie! Možno si ešte vybavujete "prekvapenie", ktoré som spomínala keď som sa prvýkrat zmienila o spoločnom čítaní. Myslela som si, že si to nechám pre seba ešte nejakú chvíľu, no nakoniec som sa rozhodla, že vás trochu navnadím:)
Čo by ste povedali na to, ak by som vám teraz oznámila, že na konci celej tejto rošády jeden z vás vyhrá knihu LAST SACRIFICE? Že či si robím srandu? Ani z ďaleka. Rozhodla som sa, že každý, kto sa AKTÍVNE zapojí do spoločného čítania Vampírskej akadémie bude mať tiež šancu zapojiť sa do súťaže, ktorej výhercovi ja osobne predobjednám a zaplatím knihu LAST SACRIFICE. Tá bude na vašu adresu odoslaná v priebehu nasledujúcih 2 dní od vydania knihy dňa 7.12 (ospravedlňujem sa za nesprávnu informáciu z minulého týždňa, kde som ako dátum vydania uviedla 6.12 - to mi len moje zbožné prianie zatienilo mozog). A teraz pár slov o tom, ako bude súťaž prebiehať:

Aby ste sa mohli zúčastniť losovania,  budete potrebovať splniť 1 podmienku: budete sa musieť zúčastniť každej z piatich diskusií zanechaním ZMYSLUPLNÉHO komentára.

Nie je to preto, že vás chcem do niečoho nútiť. Cenu však budem platiť z mojich ťažko ušetrených peňazí, a preto by som bola rada, ak by sa dostala k niekomu, kto skutočne pozná a miluje túto sériu a kto si knihu naozaj užije a bude sa z nej tešiť.

Aby to bolo trochu zaujímavejšie, svoje šance na výhru si budete môcť zvyšovať v priebehu celého trvania súťaže nasledujúcimi spôsobmi:
  1.  Správnym zodpovedaním otázky, ktorú položím na konci čítania každého dielu a ktorá sa bude týkať daného dielu vám bude pridelený 1 bod (dohromady môžete týmto spôsobom získať až 5 bodov)
  2.  Promovaním tejto akcie na internete prostredníctvom diskusných fór (poprosím len na tých fórach, ktoré sa nejako týkajú kníh, VA a pod. NESPAMUJTE!), ďalej na facebooku, na twitteri a na iných sociálnych sieťach, alebo proste hocikde, kde by sa to hodilo (hodilo je v tomto prípade kľúčové slovo). Uistite sa, že si to budem môcť skontrolovať.  Za každé jedno promo dostanete určitý počet bodov, ktorý ešte včas upresním.
  3. Za každého jedného kamaráta, ktorý sa na vaše odporúčanie zapojí do spoločného čítania a vo súťažnom formulári (vysvetlím neskôr) sa zmieni, že ste mu to doporučili práve vy, dostanete tiež určitý počet bodov. Znovu presný počet upresním neskôr.
  4. Počas súťaže môžem zverejniť ďalšie šance na získanie bodov, takže treba moju stránku kontrolovať pravidelne.

Vaše body mi budete priebežne posielať prostredníctvom súťažného formulára, ktorý zverejním v deň začiatku spoločného čítania. Na konci celej akcie budú vaše body spočítané a premenené na "vstupy". Tj., 1 bod sa rovná jeden ďalší vstup do súťaže. Ak napríklad nazbierate 5 bodov, bude to akoby ste do súťaže vstúpili päťkrát. To znamená, že budete mať 5-násobne vyššiu šancu na výhru, než keby ste vstúpili do súťaže len s 1 bodom. Do súťaže nebudete môcť vstúpiť viackrát iným spôsobom, ako získavaním bodov. Kto sa o to pokúsi, bude zo súťaže diskvalifikovaný.

Ešte niekoľko upozornení:
Ak by si to niekto z vás doteraz neuvedomil od čírej radosti, že môže niečo vyhrať, kniha LAST SACRIFICE bude písaná po anglicky. Nakoľko som v minulej ankete zistila, že väčšina z vás je schopná čítať anglické knihy, nemyslím si, že by to mal byť problém. Ospravedlňujem sa tým, ktorí sa do súťaže nemôžu zapojiť kvôli jazykovým bariéram a dúfam, že aj napriek tomu sa zapoja aspoň do spoločného čítania. 

Tí z vás, ktorí nebudú môcť prečítať všetky knihy v uvedenom čase a teda sa nebudú môcť kvôli spoilerom zúčastniť všetkých diskusií a splniť tak základnú podmienku vstupu do súťaže, no napriek tomu by veľmi radi knihu LAST SACRIFICE vyhrali, nezúfajte! Vymyslím pre vás alternatívny spôsob, ako sa budete môcť zapojiť. Bude to možno trochu komplikovanejšie a preto dúfam, že takýchto prípadov nebude príliš veľa, no mrzelo by ma, ak by čoilen jediný skutočný fanúšik VA prišiel o šancu vyhrať.

 Napriek tomu, že súťaž oficiálne začne až 25.10, rozšíriť slovo o akcii a zarobiť si nejaké body môžete už od dnešného dňa. Odkazujte prosím na tento príspevok, nie na celú stránku a v komentároch k tomuto príspevku mi nechajte link na miesto, kde ste sa o akcii zmienili a ja si to poznačím. Ak to nechcete robiť takto verejne, počkajte do 25.10 a link vložíte do súťažného formulára. Každopádne zvoľte si medzi dvoma alternatívami, nerobte obidve! Nezabudnite všade požívať rovnaký nickname a mailovú adresu, aby som vám body priradila správne.

Súťaže sa môžu zúčastniť Slováci aj Česi, knihu budem objednávať z internetového kníhkupectva BookDepository a teda je mi úprimne jedno, či poputuje na českú alebo slovenskú adresu pokiaľ to výhercu urobí šťastným :)

Určite som ešte niečo zabudla spomenúť, ale všetko aj tak ešte raz vysvetlím na začiatku súťaže. Neviem ako vy, ale ja sa už veeeľmi teším na 25.októbra :)

9 komentárov:

  1. Tak tomuto sa nedá povedať inak, než oslava vo VEĽKOM štýle :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Judy si úžasná! už sa neviem dočkať!!! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tak o tomto som sa dozvedelap ráve teraz.=D ale kdeže VA milujem, na 100% sa zúčastním.=) už sa teším.=)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pozerám, že sa nám počet účastníkov pomaly rozrastá. všetkých srdečne vítam:)
    teraz ma napadlo, že budem musieť vziať z domu do Brna 4 knihy (okrem iného). Som zvedavá, ako to urobím...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Určite sa zapojím! Konečne budem mať možnosť s niekým o VA pokecať. Zatiaľ nepoznám osobne nikoho, kto by ju čítal, no kamoška si už u mňa zamluvila knihu, tak hádam ju konečne prestanem otravovať trepaním vecí, ktorým ona vôbec nerozumie xD

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dominka: Mala som kedysi rovnaký problém, čítala som veľa a nemala som to s kým preberať. To je aj jeden z dôvodov, prečo som založila tento blog:)A naozaj je to super pocit, keď spoznáš ľudí, ktorí sú takí istí knižní závisláci...To isté by sa dalo povedať aj konkrétne o VA a o dôvode, prečo som vymyslela spoločné čitanie.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Konečne som na sto percent odhodlaná zúčastniť sa :) Doteraz sa mi VA vyhýbalo a ja, kvôli svojim predsudkom (alá vampire...) jemu. Ale rada čítam, rada diskutujem a recenzie na VA vôbec nie sú zlé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Určitě se přidám. I když anglicky umím tak nějak středně, přečetla jsem si zbylé díly v originále a neřekla bych, že jsem rozuměla všemu, ale těm nejdůležitějším věcem určitě. Takže, rozhodně nepropásnu tuhle šanci :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Teším sa, že ste sa rozhodli zúčastniť a hoci nikomu nemôžem sľúbiť, že sa mu séria bude na 100% páčiť verte mi, existuje dôvod, prečo je okolo nej taký rozruch:)

    OdpovedaťOdstrániť