pondelok 25. októbra 2010

Pravidlá súťaže a vstupný formulár

A teraz niečo, čo každý neznáša, ale potrebuje vedieť – pravidlá súťaže :)

Mala som niekoľko týždňov na to, aby som domyslela posledné detaily súťaže tak, aby som dala šancu čo najviac ľuďom ale aby som sa zároveň ubezpečila, že knihu Last Sacrifice vyhrá niekto, kto ju dokáže skutočne oceniť. Preto mi prepáčte, ak budú tieto pravidlá trochu obsiahle a možno aj ťažšie na chápanie. Viem, že nikto nečíta rád dlhé posty, ale chcem aby ste počas celého trvania súťaže mali na jednom mieste všetky dôležité veci a tak som sa to snažila narvať do jedného príspevku. Ak by ste čomukoľvek nerozumeli, neváhajte sa pýtať.
Nastali menšie zmeny oproti tomu, čo som uvádzala v minulom príspevku o priebežných pravidlách súťaže. Je to hlavne kvôli tomu, že veľa z vás mi písalo, že si nie ste istí, či stihnete prečítať v určenom limite všetky knihy. To je samozrejme pochopiteľné, keďže predpokladám že väčšina z vás chodí do školy a má veľa iných povinností než je čítanie. Do súťaže teda bude môcť nakoniec vstúpiť každý, bez ohľadu na to, koľko kníh prečíta (aj keby som rada porosiť tých, ktorí sa vôbec nezúčastnia spoločného čítania a ani nemajú prečítané VA knihy aby boli čestní a nevstupovali do súťaže, nakoľko kniha Last Sacrifice im bude zbytočná.). Aby som však zasa bola fér k tým, ktorí budú svedomito čítať a aktívne sa zúčastňovať diskusií, všetka vaša aktivita bude odmenená a bude vám zvyšovať pravdepodobnosť, že vyhráte.
Prosím nezabúdajte, že celá akcia je v prvom rade o zábave a o spoločnom skrátení si času pri čakaní na veľké finále. Vyhrať môže len jeden, ale chcem, aby si túto niekoľkotýždňovú párty užil každý. Takže skôr ako bezhlavý hon na body by bolo lepšie ak by ste to poňali ako zábavu a komentovali pretože chcete komentovať a diskutovali pretože chcete diskutovať, nie preto, lebo za to dostanete body. (aj keď samozrejme dostanete :D)

Takže ideme na to:

Doba trvania súťaže: 25.10-29.11
Výhra: záverečný diel VA Last Sacrifice odoslaný výhercovi ihneď po tom, čo kniha vyjde v Anglicku.(7.12.2010) KNIHA BUDE PÍSANÁ V ANGLICKOM JAZYKU!
Kto sa môže zúčastniť: každý-Slováci aj Česi, dokonca aj keď momentálne nežijete na území ani jednej z republík.

Základná podmienka vstupu do súťaže: Vyplnenie 1.časti vstupného formulára

To je všetko!
Po vyplnení budete zaradení do žrebovania s počtom bodov 1. Každý bod znamená jeden VSTUP do súťaže. T.j ak nazbierate počas trvania súťaže 10 bodov, bude to akoby ste vstúpili do súťaže 10krát a budete mať 10krát väčšiu šancu na výhru, než keby ste nazbierali len 1 bod.
Počas trvania súťaže budete mať veľa možností nazbierať si pomerne veľký počet bodov. Záleží len na vás a na vašej aktivite (a tá bude zas závisieť na tom, ako veeeeľmi chcete čítať Last Sacrifice medzi prvými :))

Ako môžete získať ďalšie body:
  1. V prvom rade, do súťaže môžete fyzicky vstúpiť IBA RAZ. Ostatné vstupy vám budú premenené podľa počtu nazbieraných bodov a teda zámerné viacnásobné vyplnenie vstupného formulára s cieľom zvýšiť si šance na výhru vám tie šance posunie na nulu, pretože vás budem musieť diskvalifikovať.
  2. Prvé body si niektorí z vás budú môcť pričítať aj tento týždeň a to v prípade, že boli tak úžasní a pomohli mi túto akciu spropagovať na internete už pred jej začiatkom. Pripočítané vám budú po vyplnení druhej časti vstupného formulára, takže tí, ktorých sa to týka na to určite nezabudnite.
  3. Propagovať môžete aj počas trvania súťaže, nebudem už však za to pripočítavať toľko bodov, aby som nezabila podstatu súťaže, ktorou je čítanie kníh a nie linkovanie na nete. Kto si však bude chcieť prilepšiť, môže tak učiniť niekde, kde sa to hodí (prosím NESPAMUJTE kade príde) a na konci každého týždňa to zaznamenať do týždenného súťažného formulára.
  4. Celkovo najvyšší počet bodov budete môcť získať za správne zodpovedanie týždennej otázky týkajúcej sa vždy knihy, ktorú sme čítali uplynulý týždeň. Počet bodov, pridelených za správnu odpoveď sa bude každou knihou zvyšovať, takže tí, čo sa dostanú až k 5. knihe a správne odpovedajú, získajú najviac bodov.
  5. Každý týždeň bude ku knihe, ktorú práve čítame uverejnený článok kde sa bude prostredníctvom komentárov diskutovať (to ako diskusie budú prebiehať si prečítajte v článku zahajujúcom Last Sacrifice párty). Za každú účasť v jednej z piatich diskusií budete môcť získať 1 bod (spolu teda 5 bodov). Ak sa jednej diskusie zúčastníte viackrát (čo teda dúfam že sa zúčastníte, keďže sa to volá diskusia) nebude to mať vplyv na váš počet bodov.
  6. Počas celého mesiaca budem uverejňovať rôzne články, ankety a iné zaujímavosti týkajúce sa série Vampire Academy a za každý komentár k týmto príspevkom vám znovu bude pripočítaný 1 bod. (znovu platí, že získate maximálne 1 bod na 1 článok, bez ohľadu na to, koľkokrát ho okomentujete). Body nebudem pripočítavať za komentáre k článkom, ktoré nesúvisia s VA.
  7. Keďže mesiac je dlhá doba a ja mám okrem toho blogového života ešte jeden, celkom podstatný, zahŕňajúci skutočných ľudí namiesto knižných postáv, veľmi by som ocenila vašu pomoc pri vymýšľaní zaujímavých článkov na tému VA. Ak dostanete nejaký nápad, o čom by som mohla najbližšie napísať alebo čo by ste chceli v rámci série podrobnejšie rozobrať napíšte mi mail (uvedený nižšie) a v prípade že sa vaším nápadom nechám inšpirovať a dostane sa až na hlavnú stránku blogu, odmením vás bodmi.
  8. V priebehu akcie môžu pribudnúť ďalšie spôsoby získania bodov, takže to tu nezabudnite pravidelne kontrolovať.
  9. Ak sa v priebehu spoločného čítania rozhodnete, že sa vám séria absolútne nepáči a nemienite ďalej pokračovať v čítaní (určite budú aj také prípady, ja som sa napríklad dosť ťažko prehrýzavala cez prvé dva diely) a už ste odoslali vstupný formulár do súťaže, napíšte mi na mail že odstupujete zo súťaže aby som vás mohla vyškrtnúť. Prosím nezanedbajte to, aby ste nevzali šancu ostatným, ktorým sa séria páčila.
  10. Svoje súťaženie dokončíte odoslaním posledného formulára a to do pondelka, 29.11. do 23:59. (deň pred tým sa oficiálne ukončí spoločné čítanie a budete mať 24 hodín na skompletizovanie všetkých svojich vstupov. ) Nie je pevne stanovené, dokedy musíte odoslať týždenné formuláre ale ak vás môžem poprosiť, robte to priebežne, aby som si všetko mohla postupne spracovávať a rýchlejšie tak vyhlásila výhercu po ukončení súťaže.
  11. Meno výhercu (resp.jeho prezývka) bude vyhlásené na tomto blogu hneď, ako spracujem vaše vstupy a uskutočním náhodné žrebovanie prostredníctvom tejto stránky: http://www.random.org/ Výhercu zároveň kontaktujem prostredníctvom mailu a ten bude mať 48 hodín na odpovedanie. V prípade, že sa mi dovtedy neozve späť, bude sa losovať znovu.

Súťaž ukončujem týždeň před vydaním knihy, aby ste prípadne mali dostatok času zadovážiť si vlastnú kópiu, ak nevyhráte.

A nakoniec, toto: myalternativeworld@gmail.com je veľmi dôležitá adresa.
Ak čomukoľvek ohľadom spoločného čítania alebo súťaže nerozumiete, napíšte mi a ja sa vám budem snažiť v čo najkratšom čase odpovedať. Ak máte pocit, že odpoveď na vašu otázku by mohla zaujímať viacerých, napíšte ju do komentárov pod tento príspevok (nebude to mať vplyv na rýchlosť mojej odpovede, tá je, nech už to napíšete kdekoľvek, závratná :) )
Radšej sa pýtajte, než by ste mali zbytočne prísť o body.
Túto adresu použite aj v prípade, že ste nesprávne vyplnili formulár (niečo ste zabudli, niečo ste dali naviac a pod.). Jediná vec, ktorú dodatočne nepôjde opraviť je odpoveď na týždennú otázku. Všetko ostatné sa dá napraviť ale PROSÍM, v záujme zachovania môjho psychického zdravia, snažte sa nerobiť veľa chýb, ok?

A teraz spomínaný formulár. Stačí vyplniť a odoslať. Údaje označené hviezdičkou sú povinné.


Uf, tak to je snáď všetko. Ešte raz sa ospravedlňujem za dlhý príspevok. Želám vám všetkým veľa šťastia :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára