utorok 12. októbra 2010

S novými titulmi sa nám akoby vrece roztrhlo. Najnovšie pribudla na zoznam jesenných vydaní slovenská verzia megaúspešnej knihy Shiver od Maggie Stiefvaterovej s oficiálnym názvom TRIAŠKA (nemaj sarkastické poznámky...nemaj sarkastické poznámky...).
Recenzia na túto knihu bola prvá, ktorú som na svojom blogu uverejnila a môžete si ju pozrieť tu:

http://loveinbooks.blogspot.com/2010/08/recenzia-maggie-stiefvater-mrazeni.html

Ehm, toto už je naozaj tak trochu trápne, ale moja vďaka za túto informáciu opäť putuje Luu ...Zdá sa, že tento blog je ťažko závislý na jej radách a tipoch takže teraz všetci povinne by za to mali ísť navštíviť jej super stránku aby sme sa jej odvďačili. Teda hlavne ja sa jej potrebujem odvďačiť a urobím to tak, že vás všetkých hromadne vyšlem na exkurziu do Little Ramblings :)
No fajn, teraz keď som uľahčila svojmu svedomiu môžem ísť robiť niečo užitočné.Zatiaľ...

3 komentáre:

  1. Haha, normálne som zabudla dať článku názov! :D To sa mi ešte v živote nestalo. Asi mi mäkne mi mozog alebo čo...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ale no, konečne som našla niekoho, kto sa so mnou môže nad tými infami vytešovať, tak si to predsa nemôžem nechať pre seba :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. no niečo mi hovor, ja doteraz nechápem, ako som mohla prežiť rok a pol čítacej mánie bez toho, aby som to mala s kým preberať :)

    OdpovedaťOdstrániť