sobota 30. októbra 2010

Jedna kniha, veľa obálok

Keďže sa ešte vždy (aj keď už len posledné 2 dni) nachádzame v týždni venujúcom sa prvému dielu Vampírskej Akadémie, len tak pre zaujímavosť som sa rozhodla vypátrať, aké obálky VA #1 si zvolili krajiny po celom svete.
A aby som to urobila trochu zaujímavejšie, ide sa hlasovať! Do komentárov mi napíšte, ktorá obálka sa vám páči najviac a ktorá naopak najmenej. Opäť vám táto vaša aktivita zarobí jeden bod do súťaže :)
Chcem len pripomenúť, že aby ste sa mohli zapojiť do súťaže nepotrebujete komentovať. Nikoho do toho nechcem nútiť a teda aby ste boli zaradení do žrebovania stačí vyplniť vstupný formulár. To, že mám z vašich komentárov druhé Vianoce je už iná vec :)

Takže tie obálky:

1.Americká


2.Bulharská



3.Dánska



4.Estónska



5.Japonská



6.Kórejská




Tá druhá verzia obálky je po odstránení "vrchného obalu". Obidve sú predné stránky

7.Nemecká



8.Ruská



9.Švédska










13 komentárov:

  1. Německý a korejský cover vedou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mne sa rozhodne páči najviac estónsky cover :D ten keď som videla tak som zvažovala, že si ho dotlačím..:DD
    ale inak je nádherný aj dánsky a *colgate* japonský :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dánsky sa mi páči, ale ten kórejský je úžasný :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Za Najlepší by som dala Dánsky, ale Kórejský je podľa mňa tiež veľmi zaujímavý - vystihuje Lissu, len Rose veľmi nie
    u Bulharskej sa mi páči kompozícia, ale tá žena sa nehodí - čistá Anne Hathaway - až teraz mi to došlo :D možno vychádzali z mena... každopádne opak Rose
    Najhoršia je podľa mňa Švédska. Japonskú ani nepočítam, lebo oni majú všetko také ich - manga-oidné.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jednoznačně dánská, wow! Špatná ale není ani estonská, i když je trochu moc nóbl. Ale po dánské bych sáhla hned! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tá ruská je IMHO čistý Xena-style :DD A tá chúďa na tej švédskej vyzerá, ako keby mala nos nabodnutý na tej bráne, au ><
    Keby ich mám v obchode veľa seba, po prvej siahnem po bulharskej :P

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ešte taký postreh naokraj - toto (http://www.emka.si/img/product/vampirska-akademija-zepnica.jpg) by mala byť verzia slovinská a toto (http://www.coverbrowser.com/image/bestsellers-2008/228-2.jpg) je obal tretej časti House of Night alias... long live to the recycling :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Luu ty žiješ! I missed you :)

    Dorota: S tou Anne Hathaway ma to tiež napadlo :D
    Ja napríklad nechápem, koho znázorňuje tá plavovlasá deva v červených šatách na Estónskej obálke. Mohla by súperiť s Tomom Wellingom o cenu za : "I don't even know, what I'm doing here"
    Ťažké rozhodovanie medzi Kórejskou a Dánskou obálkou, ale pre tentokrát pôjdem s tou Estónskou.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. No dánska a nemecká obálka sú jednoducho super aj keď sa nedá povedať že ta americká je zlá. Kikus

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Mne osobne sa teda páči americká, estónská, nemecká a ruská... Hmm, ale zrejme budem hlasovať pre ruskú :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Judy: tvoja kategória ma zaujala ("I don't even know, what I'm doing here") :D je to super - mohli by sme to zbierať a dajme tomu o rok by sme pozreli, čo všetko sa nám tu nahromadilo :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ou ou ou Luu! Slovinská sa mi ľúbi ;)

    OdpovedaťOdstrániť