štvrtok 21. októbra 2010

Vyšlo a vyjde

Tento týždeň vyšla v Amerike okrem celonárodne vymodleného Crescenda ešte jedna kniha od začínajúcej autorky Andrei Cremer s názvom Nightshade. Od blogerov, ktorí mali tú možnosť čítať knihu niekoľko mesiacov v predstihu dostalo Nightshade celkom fajn hodnotenia a zaradila sa tak medzi najočakávanejšie knihy mesiaca október a možno aj celej jesene.
Ponúkam vám preloženú synopsiu:

Calla Thor vždy poznala svoj osud: Len čo zmaturuje na Mountain School, stane sa družkou sexy vodcu vlkov Rena Laroche a bude s ním bojovať bok po boku, viesť ich svorku a chrániť posvätné miesta pre Strážcov. Keď však poruší jedno z hlavných pravidiel zachránením krásneho ľudského chlapca ktorý sa vybral na túru, Calla sa začne zamýšľať nad svojim osudom, svojou existenciou a nad celou podstatou sveta, ktorý doteraz poznala. Nasledovaním svojho srdca môže stratiť všetko - vrátane jej vlastného života. Stojí zakázaná láska za najvyššiu obetu?

Táto kniha mi nesmierne pripomína jednu inú knihu, ktorú som čítala asi pred rokom-Blood and Chocolate od Annette Curtis Klause a ktorá ma dosť sklamala (hlavne svojim koncom). Preto sa trochu zdráham siahnuť po Nightshade a znovu sa popáliť. Ako sa však poznám, dlho tomu nezvládnem odolávať a eventuálne si to tak či tak prečítam:)
Nightshade vyšlo 19.októbra.

Pozrieť si môžete aj knižný trailer:



Ďalšia kniha, ktorú by som chcela vniesť do vašej pozornosti je jedna z mojich predobjednávok a budúci vianočný darček (mama ešte nevie že mi to kupuje, ale časom sa dozvie). Je od autorky Ally Condie a volá sa Matched.
Tu je jej preložená synopsia:

V Spoločnosti rozhodujú tí Najvyšší. Koho miluješ. Kde pracuješ. Kedy zomrieš.


Cassia vždy dôverovala ich rozhodnutiam. Nie je to nič v porovnaní s dlhým životom, dokonalou prácou a ideálnym partnerom, ktoré dostane. Takže keď sa jej najlepší kamarát objaví na obrazovke počas priraďovania, Cassia si je úplne istá, že on je ten pravý...až kým sa na obrazovke nemihne ďalšia tvár tesne pred tým, než zhasne. Teraz Cassia čelí nemožným rozhodnutiam: Medzi Xanderom a Kyom, medzi jediným životom, ktorý kedy poznala a cestou, na ktorú sa ešte nikdy nikto nevybral - medzi dokonalosťou a vášňou.

Teraz sa polovica z vás usmieva, lebo dobre vie, prečo som si vybrala práve túto knihu. Ešte niekomu pripomína tak trochu atmosféru v Hrách o život? :) Ehm, osobne nečakám, že to bude to isté a teda rovno DÚFAM, že to nebude to isté ale Matched definitívne zaujala moju pozornosť a neviem sa dočkať ako si ju nájdem pod stromčekom a budem sa tváriť hrozne prekvapene :)
Och a aby som nezabudla, kniha vychádza 30.11!

Ešte pridávam nedávno vydaný oficiálny trailer:



Ok priznávam sa, z tej knihy som už teraz úplne hotová...

2 komentáre:

  1. Do Matched som sa práve pustila. Zatiaľ to nevyzerá zle, som zvedavá, ako to nakoniec skončí :)

    OdpovedaťOdstrániť