sobota 16. októbra 2010

Music Saturday a Breaking Dawn novinky

Budem dnes tak mierne od veci, no posledných pár dní som nemala veľa času na prekladanie článkov alebo písanie recenzií takže mi budete musieť prepáčiť.
V rámci dnešnej "Music Saturday" som vyhľadala pesničku, ktorá sa objavila na traileri ku knihe Crescendo, ktorý môžete nájsť v tomto staršom príspevku .

Pesnička je od Don't Wake Aislin a má názov Mighty To Save.



Osobne si ju musím vypočuť ešte párkrát aby som sa rozhodla, či sa mi bude páčiť:) Becca plánuje na svojej stránke privítať túto skupinu niekedy behom októbra takže dajme tomu, že Mighty To Save by sa teoreticky mohlo stať oficiálnym "Crescendo songom" .

A ešte jedna vec. Tí, ktorých zaujíma priebeh natáčania záverečného dielu Twilght ságy, si môžu pozrieť aktualizovaný zoznam hercov, ktorých v pripravovanom dvojdielnom veľkofilme uvidíme. Zdržať by sa mali tí z vás, ktorý ešte Úsvit nečítali. V prípade že sa na to chystáte, učiňte tak čoskoro, pretože ak znovu vypukne mánia ohľadom nového filmu, môžete byť seriózne spoilerovaní. Tu sú spomínané zoznamy:

Breaking Dawn I.časť
Breaking Dawn II.časť

2 komentáre:

  1. Díky že sis dala tu práci tu písničku z traileru vypátrat :) Čím víc ji poslouchám, tím víc se mi líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No ja som hlavne v predchádzajúcom článku skomolila meno skupiny takže sa nečudujem, ak to niekto nemohol nájsť :)
    Každopádne aj mne sa tá pesnička páči čoraz viac, dnes mi celý deň chodí po rozume:)

    OdpovedaťOdstrániť