utorok 19. októbra 2010

Žijem, len nestíham

Chcem sa vám všetkým ospravedlniť za nedostatok aktualizácií za posledných pár dní, no momentálne mám trochu hektickejší týždeň v škole a nestíham tvoriť žiadne prevratné články.
Môžete sa však už čoskoro tešiť na recenziu Zavrhnutý a neskôr aj Crescendo, ktoré mi dnes dorazilo a ktoré začnem čítať hneď, ako skončím so Zavrhnutým.
Dúfam, že ste nezabudli na dátum 25. október, kedy začíname čítať prvý diel Vampírskej akadémie a oficiálne sa spustí aj súťaž o knihu Last Sacrifice. Už v tejto chvíli na všetkom pracujem, aby párty stála za to :)

Tí, čo neplánujete čítať VA a ani nijako inak sa účastniť akcie nezúfajte, blog bude fungovať rovnako ako doteraz, budem tu zverejňovať nové knižné vydania a vydania ohlásené v budúcnosti a samozrejme nejaké tie recenzie.

Ozaj, už je spustené ďalšie hlasovanie na Literary crush-a-thon o toho naj knižného chlapa všetkých čias :) Ak máte vytvorený účet na livejournal, môžete hlasovať TU

Keď už sme pri tých účtoch, zrušila som povinné prihlasovanie sa na tomto blogu v prípade že chcete zanechať komentár, takže teraz môžete svoj názor vyjadriť aj anonymne a bez blbých komplikácií. Ja sa však vždy poteším, ak budem poznať aj vaše meno :)

To je pre dnešok všetko, ozvem sa hneď, ako to bude možné.

2 komentáre:

  1. Taky mi Crescendo přišlo včera, ale začnu ho číst až příští týden o prázdninách, abych na to měla větší klid :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak v mojom svete sa žiadne prázdniny nekonajú takže je to úúúplne jedno kedy začnem ale tiež si to nechám minimálne na víkend. teším sa až to budeme mať obidve prečítané, aspoň to budem mať s kým prebrať:)

    OdpovedaťOdstrániť