piatok 29. októbra 2010

Toto je vaša výhra!

Konečne! Dlho, dlho som čakala, kým sa to potvrdí, ale predsa len je to tak!
Už pred časom som na Richellinom blogu čítala, že angličania plánujú znovu vydať všetky časti VA s úplne novým "zberateľským" dizajnom obálok. Čosi sa pošuškávalo, že by sa to mohlo stihnúť do vydania Richellinej poslednej knihy vo VA sérii, ale nemohla som si byť istá. Až doteraz! Výherca súťaže o Last Sacrifice teda nielenže bude mať možnosť zistiť medzi prvými, čo sa stane s našou Rose, ale dostane to k tomu všetkému naservírované aj v takomto štýlovom prevleku:


Čo poviete? Podľa mňa je to dosť veľké zlepšenie od čias "Angelina Jolie wannabe" na obálke prvého dielu Vampire Academy...

10 komentárov:

  1. Mně se ty americký obálky líbí přeci jenom víc :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky už jsem zvyklá (jestli se to tak dá říct po těch pár týdnech) na ty původní. Ale v jednoduchosti je krása, po těchle bych hypoteticky v knihovně sáhla spíš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nicole: To fakt? No mne budú chýbať tie staré len z toho dôvodu, že mám niekoľko z nich už doma a nová obálka to trochu bude rušiť ale jednoznačne sa mi viac páči tento dizajn. Musím však povedať, že posledné dve staré obálky už boli celkom v pohode, minimálne modelky vybrali krajšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ešte som zabudla pripísať, že obálka bude textúrovaná. To znamená, že keď po nej prejdete prstami, budete cítiť tvar reliéfu.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mne by bolo jedno ako vyzerá, hlavne že by som vedela, ako to skončí :DD ale predsa len je táto trochu lepšia..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mňam! a ešte stokrát... úžo - oveľa lepšie ako tie pokusy o dosadenie správnej tváre :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Môj prvý dojem bol zľahka WTF (z nejakého nepochopiteľného dôvodu mi to vyasociovalo kuchársku knihu... vidno, že je čas ísť spať xD), ale trošku po odležaní... s každým pohľadom sa mi to páči viac, chcela by som vidieť aj zvyšné :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. No toto je určite ovela lepšie ako prvé dve obálky aj keď ani tretia nebola bohviečo. Keďže som ďlšie nevidela nemôžem posúdiť ale pri tej prvej no jednoducho hrôza a stach. Kikus

    OdpovedaťOdstrániť