pondelok 7. marca 2011

Súťaž o knihu Pád sa sknočila

Včera o 23.hodine a 59.minúte sa skončila súťaž o knihu Pád od Lauren Kateovej. Vyhrať mohol ktokoľvek, kto zodpovedal jednoduchú otázku, ktorá k tomu všetkému ani nebola vedomostná :)

Z vašich odpovedí mi úplne spadla sánka, nieže by som vás podceňovala alebo čo, ale priznám sa, že som vôbec nečakala toľkú kreativitu. Poniektorí ste využili možnosť poslať mi odpovede na mail, tie tu samozrejme nebudem citovať, ale ak sa nenahneváte, rozhodla som sa vybrať niekoľko mojich obľúbených odpovedí (alebo aspoň ich častí) a zverejniť ich v tomto článku. Upozorňujem však, že to, ako sa mi vaša odpoveď páčila nebude mať vôbec vplyv na vašu šancu na výhru. V tomto ohľade si je každý súťažiaci rovný. A teraz tie vaše krásne odpovede:

Stormy napísala:

"Keby že som anjel... očividne by som bola padlým. Dôvod? Narobila som už toľko hlúpostí, že ich ani vlastne neviem spočítať....Z tých lepších by som bola asi anjel strážny. Veľakrát ma ním nazvali, nevyvraciam to ani nepotvrdzujem, pretože som človek, ktorý jednoducho ostatných podrží. Snaží sa im pomôcť pri ich bolesti. Vytvárať im úsmev na tvári. Zachytiť ich pred pádom, ktorý som ja už prežila. Nemám rada, keď ľudia, ktorých milujem trpia. Vtedy mám pocit, že mi trhajú dušu. Takže by som bola asi padlý anjel, ktorý sa snaží svoje chyby napraviť pomocou ostatným :)"

prudent.wolf napísala:

"Ja už som anjel. Aspoň pre jedného človeka. Myslím, že to stačí :)"

schonika napísala:

"No keby si mám vybrať,chcela by som byť anjelom poslednej záchrany. Mala by som schopnosť ešte v poslednej chvíli vytrhnúť dušu ľudí,ktorí ešte nie sú pripravení odísť, z rúk smrti alebo keď už sme pri tých anjeloch, tak z rúk anjela smrti. A prečo práve takýmto anjelom? Bol by to skvelý pocit ak by som mohla dať človeku druhú šancu na život, ktorý mu chce smrť vziať aj keď je na to ešte priskoro."

A potom tu ešte máme dve zákeráčky:D

Darjaille:
"No ja by som bola rozhodne anjel spravodlivosti. Mám v povahe, že neskutočne rada ľudí poučujem, rýpem do nich a, uh, vnucujem svoje názory ostatným a, uh, aj súdim (A) Jednoducho rada robím ľuďom zle."

Mish@:
"Já bych byla andělem pomsty. Chybí mi totiž ta šlechetnost pomáhat nezištně druhým:) Bavilo by mně spíš za záminkou pomsty někomu provádět nekalosti:D Třeba chlapům za nevěru zasukovat střeva a tak:D"

--> Skláňam sa pred vašou úprimnosťou, dievčatá :D

Ak bola táto súťaž súťažou o najkrajšiu/najlepšiu/najoriginálnejšiu odpoveď, osobne by u mňa vyhrala NoBoDy, ktorá na moju otázku odpovedala takto:

"Ak by som si mohla vybrať, bola by som anjelom smrti, pretože smrť je pre mňa niečo dobré, niečo, k kvôli čomu je tu vlastne život. A vidieť ľudí pred smrťou, znamená vidieť ich skutočnú tvár bez pretvárok, cítiť ich skutočné pocity, teda vidieť ich bez príkras. Možno by som spravila aj nejakú anjelskú revolúciu, aby som všetkým raz a navždy dokázala, že smrť nie je synonymom zla."

--> NoBoDy síce pre túto chvíľu vyhráva figu borovú, ale výhercu budem losovať až poobede, takže ešte nič nie je stratené :)

Určite aj ďalšie odpovede, ktoré sa sem nedostali stoja za to, takže royhodne neváhajte a prečítajte si zbytok v komentároch na tomto mieste

AK VÁM JE VŠETKO OHĽADOM SÚŤAŽENIA JASNÉ, ĎALEJ UŽ ČÍTAŤ NEMUSÍTE. AK STE VŠAK MALI PROBLÉM S POCHOPENÍM, ČO SÚ TO VLASTNE TIE VSTUPY ALEBO BY STE RADI VEDIEŤ, NA AKOM PRINCÍPE VYBERÁM VÝHERCOV, ODPORÚČAM KLIKNÚŤ NA POKRAČOVANIE.




Pozerám si akurát na vaše vyplnené formuláre a vidím, že ste v tom mali menšie zmätky. Poväčšina ich vyplnila správne, ale aj tak ste písali, že si nie ste istí celkovým počtom bodov alebo čo sú vlastne tie vstupy.
Pravdepodobne urobím v najbližšej dobre nejakú všeobecnú inštruktáž k súťažiam, aby ste si trochu ujasnili postupy. Ja viem, že keď píšem pravidlá do postu so súťažou, tak to vyzerá doslova hrozivo, ale oni sú v skutočnosti celkom jednoduché, len ja sa stále pokúšam objasniť ich čo najpodrobnejšie, a tak mi z toho väčšinou vzíde obrovský, dlhočizný článok.

Ako som už spomínala, so sčítavaním bodov na konci formulára si nerobte ťažkú hlavu, je to len akási kontrola pre mňa v prípade, že by som vám zabudla prirátať nejaký vstup (už veľa ľudí to zachránilo od vstupového ochudobnenia). Inak vážne z toho netreba robiť veľkú vedu, ak to zle sčítate, ja to opravím a ide sa ďalej.

No a ešte raz sa teda pokúsim vysvetliť, čo sú to tie vstupy. Pred pár mesiacmi som na vysvetlenie použila postavy z Vampírskej Akadémie, takže vám to tu celé kopírnem a snáď to už na nich pochopíte.

Vec sa má takto, že do súťaže nie je možné vstúpiť viackrát tým spôsobom, že si jednoducho viackrát odošlete súťažný formulár. Dáva to zatiaľ logiku, nie? Niekto by si mohol odoslať formulár 10krát za sebou a čakať, že tak bude mať väčšiu šancu na výhru. Lenže nebude. Pretože tudy cesta nevede.
A kadiaľ teda vedie?
Vstupy do súťaže navyše a tým pádom zvýšenie šance na výhru si môžete zaslúžiť extra snahou. To znamená, že vy urobíte niečo pre mňa (stanete sa nasledovateľom, spropagujete súťaž niekde na internete, odpoviete na otázku a pod.) a ja vám za to AKOŽE odošlem ďalší súťažný formulár do súťaže. Ale ja ho vlastne neodošlem, len vám zarátam imaginárny vstup. Ak napríklad získate 4 vstupy, bude to ako keby ste vstúpili do súťaže 4-krát, pričom ale formulár odošlete LEN RAZ. Je to trochu pochopiteľné? Ak nie, prikladám ešte to spomínané vysvetlenie a lá Vampire Academy:

Na konci súťaže vás všetkých zoradím do stĺpca podľa času, v akom ste odoslali súťažný formulár. Prvý bude ten, kto odoslal Formulár najskôr a tak ďalej až po toho, kto ho odoslal najneskôr a bude posledný na spodku stĺpca. To či ste na vrchu alebo na spodku nie je vôbec podstatné a nijako to neovplyvňuje šance na výhru. Čo ich ovplyvňuje je počet vstupov, ktoré ste počas trvania súťaže nazbierali.
Uvediem príklad: Rose nazbierala 4 vstupy, Dimitri 3 (nazbieral by aj viac ale chcel nechať vyhrať Rose), Lissa 1, Christian nazbieral 4 vstupy (lebo on sa s Rose musí vždy doťahovať) a Adrian sa nezúčastnil, pretože mal inú zábavu (alky párty). Konečný zoznam by teda vyzeral nasledovne:

1.Rose
2.Rose
3.Rose
4.Rose
5.Dimitri
6.Dimitri
7.Dimitri
8.Lissa
9.Christian
10.Christian
11.Christian
12.Christian

Ja potom pôjdem na stránku random.org a nechám si náhodne vygenerovať jedno číslo od 1 do 12. Dajme tomu, že mi padne číslo 11 a teda víťazom sa stane Christian. (Ktorý by sa tešil ako malé dieťa že porazil Rose, ale cenu by aj tak neskôr dal Lisse)

No ok, dúfam, že teraz už je všetko aspoň trochu jasné. Výhercu knihy Pád vyžrebujem niekedy poobede až večer, očakávajte teda v tejto dobe výherný mail, alebo sa sem tam mrknite na túto stránku, kde bude výherca tiež vyhlásený.

Prajem vám veľa šťastia :)

2 komentáre:

  1. prudent.wolf to vystihla najlepšie, stručne, ale presne :)
    A tak no, mám aspoň dobrý pocit z toho, že moja odpoveď bola hodna zverejnenia a že zaujala, to je rozhodne viac ako figa borová si myslím :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Darjaille - vítej v partě:D My bysme jim v tom nebi asi dobře zvedly mandle:D JInak odpověď Nobody je opravdu pěkná a prudent.wolf to naprosto vystihla.:)

    OdpovedaťOdstrániť