streda 15. decembra 2010

Veľká novota na blogu

Už som pred nedávnom niečo načrtla ale až včera som sa konečne pustila do práce a dnes zverejnila časť môjho úmorného úsilia.
Jedná sa o celú novú sekciu s názvom KEDY TO VYCHÁDZA? v ktorej si budete môcť už čoskoro nájsť súhrn slovenských a českých plánovaných knižných vydaní z kategórie Young Adult (Mladí dospelí) rovnako ako aj preložené anotácie k týmto dielam.
Nakoľko Syki z blogu Knižní Doupě sa špecializuje na české dátumy vydaní, ja sa budem špecializovať logicky na slovenské. Pre lepšiu prehľadnosť a vaše väčšie pohodlie sme sa však nakoniec zhodli, že by bolo vhodnejšie ak by sme to nedelili a teda si u mňa budete môcť nájsť rovnako aj české dátumy s tým, že to bude len taký stručný prehľad. (ale kompletný :))
Ešte si však budete musieť chvíľu počkať kým to bude vyzerať tak ako si ja predstavujem, ale dúfam že cez sviatky to stihnem dať dohromady. Rozumejte že zháňať podobné informácie nie je žiadna sranda a momentálne na tejto jednej veci pracujeme tri.
Tiež by som rada podotknúť, že sa budem snažiť čerstvo nové ohlásené tituly uverejňovať do hlavných postov ale neskoršie zmeny ohľadom tých istých titulov, ako napríklad zmena dátumu a pod., už budem uskutočňovať priamo v sekcii Kedy to vychádza? (nebojte sa, použijem nejaké označenie aby ste si tieto zmeny všimli) a teda je na vás, aby ste si stránku kontrolovali, ak vás to zaujíma.

To je na dnes všetko, ja idem čítať lebo hrozne hrozne zaostávam za svojim pôvodným plánom. Hanba.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára