utorok 14. decembra 2010

UPDATE: City of Fallen Angels obálka!

Exkluzívne odhalenie obálky City of Fallen Angels!


Pozrite si skvelé video TU a potom utekajte čítať úryvok z knihy TU!
Mimochodom to video...OMG

Tak čo hovoríte? :)

Ja zomriem do 5.apríla...

UPDATE: Ak vám úryvok z CoFA nejde zobraziť nezúfajte, nejde ho zobraziť ani Cassandre a pracuje sa na oprave. Skúste klikať neskôr.
UPDATE 2: Problém vyriešený: http://mundiesource.net/wpd/2010/12/14/city-of-fallen-angels-cover-cookies/

5 komentárov:

  1. Video supr... cover už tak moc ne. Nevím, nějak mi připadá, že ten kluk na obálce (prý Simon) vypadá až nějak moc plasticky... jako Ken. A u "Clary" na obláce zase vidíme celý obličej, na což nejsem moc zvyklá... kor když ten kluk vedle ní má jenom půlku hlavy a ona ji tam má celou. A ty její vlasy vypadají nějak nepřirozeně... jakoby vlevo dokreslené Photoshopem :D Pardon, možná jsem to shodila až moc a jak se znám, za pár měsíců se mi zalíbí... Ale teď se mi zrovna moc nelíbí. Každopádně video fakt good. A taky se nemůžu dočkat, až bude kniha venku!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ještě jsem se s ním nevyrovnala. Teda fakt není vyloženě špatný, ale třeba Claryiny oči jsou děsivé, uznejte! :D
    A taky mě vyděsilo, jak se zase sám od sebe změnil widget, myslela jsem, že jsem zas něco podělala já :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Seesen: Claryiny oči tě budou děsit ve dne v noci! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. zaujímavé.. mne ten cover príde ok :D síce claryine oči sú fakt hrôzostrašné, inak mi hrozný teda nepríde:) video nechápem, ale momentálne sa ani nezamýšľam, a úryvok je.. krátky :D ale aspoň vieme, s kým je oficiálne simon (aj keď, to nebolo práve to, čo som si chcela prečítať, em:D)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Seesen: Čooo akoto že vidíš zmenený widget? mne stále ukazuje starý...aj na mojom blogu :(
    Darjaille: Ja som tiež spokojná s coverom, tie veci čo mi na ňom vadia sú len také drobnosti

    OdpovedaťOdstrániť