štvrtok 2. decembra 2010

Miesto pre vaše otázky a čo sa deje na blogu

Deje sa to, že som kompletne vyčerpaná z predchádzajúceho mesiaca a zo 78 príspevkov, ktoré som za tú dobu zverejnila. Viem, že mám kompletnú regeneráciu naplánovanú až po 7. decembri, ale musela som to posunúť o niečo skôr, lebo bolo ohrozené moje psychické zdravie. Som zvyknutá čítať aspoň 2-3 knihy týždenne a momentálne som na maxime 1/týždeň. Z toho väčšinou sú to knihy, ktoré som už čítala lebo pri nich nemusím veľmi rozmýšľať. Takže si viete predstaviť, prečo som nezverejnila poriadnu recenziu ani nepamätám. Na moje obrovské prekvapenie, stále vás tu denno-denne chodí neuveriteľne veľa a ja sa len čudujem, čo vlastne čítate, keď dokopy nič normálne neposielam :) Nieže by som nebola rada! Práve naopak, chcem vás poprosiť aby ste neodchádzali, lebo akonáhle si znovu nájdem svoje čítacie tempo začnem recenzovať a odporúčať a tď. a tď.
A aby ste vedeli, že si nevymýšľam, tu je malý pohľad na to, čo pre vás v budúcnosti chystám:

  • po dočítaní Last Sacrifice (Vampire Academy #6) mám na pláne prečítať a zrecenzovať 2 knihy, ktoré sa mi podarilo nejakým zázrakom získať a ktoré budú vydané až v budúcom roku- Iron Queen od Julie Kagawa a Unearthly od Cynthie Hand
  • samozrejme recenzia Výnimočnej od Kristin Cashore je ešte stále na mojom programe a pri troche šťastia sa do nej pustím ešte pred Vianocami aby som mohla recenziu zverejniť do konca roka
  • recenziu k Last Sacrifice možno napíšem a možno nie, v závislosti od toho, či sa to bude dať zvládnuť bezspoilerovo
  • budem pokračovať v zháňaní informácií o nových a pripravovaných tituloch slovenských a českých vydavateľstiev
  • momentálne na tomto blogu prebieha súťaž o Vampire Diaries a niekedy po novom roku by som mala zverejniť novú súťaž, kde tentokrát dostanete na výber z niekoľkých kníh. Ja viem, ja viem, moja štedrosť je nekonečná.
  • naďalej očakávajte fúru knižných tipov a dúfam, že si konečne nájdem čas na doplnenie rubriky Zoznámte sa s...
  • možno si ešte sem-tam urobíme nejaké spoločné čítanie, nie však už v takom veľkom štýle ako bolo čítanie VA, nakoľko je to pre mňa časovo príliš náročné a kvôli škole budem mať za chvíľu stále ešte menej a menej času. Taký ten "prečítame-rozoberieme" štýl spoločného čítania by však nemusel byť na zahodenie, čo poviete? :)
  • možno sa vám to teraz trochu zdá, ale s VA sme ešte neskončili, cez víkend si nájdem čas na vytvorenie nejakých článkov a pod. Nechce sa mi veriť, že už len 5 dní! (alebo 4 podľa Countdownu...)
To je len úryvok z toho, čo pripravujem lebo mne nápady vždy prichádzajú neohlásene a keď prídu, určite sa im nebránim.

Na záver ešte jedna dôležitá vec. Dostávam od vás z času-načas otázky ohľadom obsahov kníh, dátumov vydania a pod., no stále mi tie otázky chodia inde. Niekto mi píše na mail, niekto si zvolí komentáre k článku, niekto Goodreads...Dostanem sa prirodzene ku každej vašej otázke, ale lepšie by možno bolo, ak by sme si našli jednotný spôsob komunikácie. Preto tu posielam nasledujúci formulár (som hrozná s tými formulármi, ja viem:)), kde stačí vyplniť meno alebo nick, e-mail a vašu otázku a ja vám na ňu, ak budem vedieť, odpoviem jedným z 2 spôsobov:

1. Pošlem vám mail na vami uvedenú adresu
2. Zverejním vašu otázku na blog a odpoviem na ňu verejne.

Ten druhý spôsob zvolím v tom prípade, že otázka sa bude týkať niečoho, čo by teoreticky mohlo zaujímať viac ľudí. Je možnosť, aby ste pri zverejňovaní vašej otázky ostali v anonymite, takže v tomto ohľade nemusíte mať strach :)
No a to už je naozaj všetko. Formulár nájdete TU , ale vyhľadať si ho potom môžete kedykoľvek na ľavej lište.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára